Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni petti minua ja jään yksin kahden lapsen kanssa

Vierailija
15.04.2022 |

Miten tästä suosta noustaan, kellään kokemusta?

Ahdistaa, olen suoraan sanottuna aivan paskana.

Huoltajuus menee varmaan niin, että vastaan siitä ja mies satunnaisesti viikonloppuisin. Hän vaikuttaa onnelliselta salasuhteesta löytämänsä ihmisen kanssa.

Minulla ei ole tukiverkkoja hirveästi. Haen tukiperhettä, mutta arki on selviytymistä kun on henkisesti niin paha olla. Lapset auttaa jaksamaan onneksi.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakonomainen satuilu.

Vierailija
2/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani.

Olisiko jostain eronneiden ryhmästä sinulle apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on pettänyt miestä, mutta meillä ei lapsia, joten ei ihan sama juttu. Oli kuitenkin 10v suhde.

Ensinnäkin muista, että se salasuhde tulee heillä olemaan hetken kivaa, mutta se kyllä kuihtuu jossain vaiheessa kasaan. Ne aina kuihtuu. Sitäpaitsi suhde joka alkaa sillä, että he pettävät jotakuta jonkun selän takan on aina tuhoon tuomittu. Nyt he kummatkin tietävät, että toinen on valmis pettämään puolisoa.. Niin kuvittele miten paljon kykenevät luottamaan toisiinsa kunhan tuo kuherteluvaihe on ohitse.

Muista, että myös sinä olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Se, että mies osottautui pettäjäksi kertoo vain miehestä itsestään paljon. Häneltä puuttuu täysin moraali, joka tulee puremaan häntä persiisiin ja pahasti.

Nyt olisi hyvä hakea terapiaan, jos ei tukiverkkoja. Soita lääkäriaikaa ja pyydä apua sieltä. Yritä myös nyt olla katsomatta esim sosiaalisessa mediassa mitä eksäsi tekee sen uuden naisystävän kanssa. Se ei auta sinua paranemaan lainkaan.

Ja ainiin... Ota iisisti. Sulla ei ole mikään kiire päästä asiasta yli. Mulla 8kk erosta ja vasta nyt alkanut helpottamaan, eli ensimmäiset 3kk tulee olemaan kamalaa, mutta selviät kyllä. Paljon voimia.

Vierailija
4/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottavuus mennyt.

Vierailija
5/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehelle lapset ja ota itse lapset vain viikonloppuisin. 

Ei ole maailmanloppu. Alat nauttimaan elämästä ja ole onnellinen, että pääsit tuollaisesta miehestä eroon. 

Vierailija
6/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ottaa naisen seksiin. Miksi sekaannut niihin?

Vierailija
7/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VT joins Satutäti?

Vierailija
8/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuollaisen vuoksi erota tarvitse?

Vierailija
9/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap, muista että tänään on "juhlapäivä" joten palstalla on enemmän trolleja ja päissään olevia ihmisiä, jotka purkavat tänne pahaa oloa... Joten älä välitä niistä vastauksista. 

Vierailija
10/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja rakastajatar voivat hoitaa lapsia viikolla ja ap viikonloppuisin.

Vierailija
11/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on pettänyt miestä, mutta meillä ei lapsia, joten ei ihan sama juttu. Oli kuitenkin 10v suhde.

Ensinnäkin muista, että se salasuhde tulee heillä olemaan hetken kivaa, mutta se kyllä kuihtuu jossain vaiheessa kasaan. Ne aina kuihtuu. Sitäpaitsi suhde joka alkaa sillä, että he pettävät jotakuta jonkun selän takan on aina tuhoon tuomittu. Nyt he kummatkin tietävät, että toinen on valmis pettämään puolisoa.. Niin kuvittele miten paljon kykenevät luottamaan toisiinsa kunhan tuo kuherteluvaihe on ohitse.

Muista, että myös sinä olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Se, että mies osottautui pettäjäksi kertoo vain miehestä itsestään paljon. Häneltä puuttuu täysin moraali, joka tulee puremaan häntä persiisiin ja pahasti.

Nyt olisi hyvä hakea terapiaan, jos ei tukiverkkoja. Soita lääkäriaikaa ja pyydä apua sieltä. Yritä myös nyt olla katsomatta esim sosiaalisessa mediassa mitä eksäsi tekee sen uuden naisystävän kanssa. Se ei auta sinua paranemaan lainkaan.

Ja ainiin... Ota iisisti. Sulla ei ole mikään kiire päästä asiasta yli. Mulla 8kk erosta ja vasta nyt alkanut helpottamaan, eli ensimmäiset 3kk tulee olemaan kamalaa, mutta selviät kyllä. Paljon voimia.

Älä yleistä. Isäni aloitti aikoinaan työpaikkaromanssin naimisissaolevan työkaverinsa kanssa. Erosi sitten äidistäni ja meni naimisiin sen naisen kanssa. Ovat ollet yhdessä yli 40 vuotta.

Eikä sillä, ettenkö lähtökohtaisesti tuomitsisi pettämistä.

Vierailija
12/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi traumatisoituu pahasti kun joutuu yhtäkkiä vieraaseen perheeseen, kun äiti ei jaksa ja lapset kyselevät miksi viedään pois kotoa. Eikö omasta suvusta joku voi auttaa serkku, äiti, kaveri tai mummon maksama kodinhoitaja vaikka. Kunnes tilanne on parempi. Vaikka oma valinta minkä ottaa ratkaisuksi. Lasten tunteita pitää ajatella.

Vierailija
13/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäkös siinä, kun on lapset seurana.

Vierailija
14/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita hommaamalla sinulle ja lapsille asunto. Missä päin asutte, voin vaikka katsoa ilmoituksia apuna. Tällä hetkellä on paljon asuntoja tarjolla. Jos oma palkkasi/muu tulosi ei riitä vuokraan, tee kuitenkin pian vuokrasopimus ja hae sen perusteella asumistukea. Jos et ole ihan pienituloinen, esimerkiksi Lumolta voi vuokrata netissä asunnon samantien.

Saat lapsista noin 326€ lapsilisää yksin asuvana vanhempana ja sen lisäksi saat heti ekasta kuusta alkaen elatusmaksuja takautuvasti, laita lastenvalvojalle heti soittopyyntö tai itsellesi muistutus että soitat sinne heti tiistaina. Elatusmaksuista kannattaa tehdä aina kirjallinen sopimus, se on lasten etu viime kädessä.

Koeta hoitaa tai suunnitella kaikki käytännön asiat mahdollisimman pitkälle ja koettakaa sen jälkeen nauttia pääsiäisestä ja vapaasta. Tulet selviämään aivan varmasti. Tuollaisella miehellä tai isällä ette tee yhtään mitään. Kaikki tulee menemään oikein hyvin.

Vierailija
15/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole järkeä keksiä tarinaa miehen ja salarakkaan tulevaisuudesta. Voivat olla hyvinkin onnellisia ja katkeroidut vaan kun huomaat että keksitty tarina tuon suhteen kestosta ei toteudukkaan. Lisäksi heidän vatvominen pitää sinut kiinni miehessä.

Vaadi 50/50 yhteishuoltajuus niin saat omaa aikaa rakentaa omanlaista elämääsi. Anna toipumiselle aikaa.

Vierailija
16/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle kovasti, en osaa muuta sanoa! Olen itse eronnut lasten isästä 2.5v sitten, jonka jälkeen jäin tyhjän päälle. Suhde oli kylläkin kamala henkisen väkivallan vuoksi. Löysin pian uuden, erittäin rakastavan suhteen, mutta nyt olemme joutuneet jatkamaan eri teillä huoltajuuskiistojen eskaloitumisen vuoksi. Jään myös yksin todella tiukassa paikassa, taistelemaan lasteni puolesta. Haluan kuitenkin kertoa, että elämästä on selvitty ja lapset antavat voimia ponnistella, jotta heille saa stabiilin elämän. Toivottavasti sinulla on ystäviä ja perhettä ympärillä, ne ovat olleet ja ovat nyt pelastusverkkoni. Jos ei ole, älä epäile pyytää apua ihan mistä vaan on mahdollista saada.

Mikäli lapset jäävät sinulle suurimmaksi osaksi ajasta, yritä löytää iloa siitä arjesta. Ja ota vastaan kaikki apu. Olen itse joutunut uimaan hyvin syvissä vesissä viime ajat, itkeminen auttaa. Itse olen yrittänyt myös saunoa, kävellä ja käydä uimassa, lämpö ja vesi tuntuu rauhoittavat. Älä taistele surua vastaan, se hälvenee ajan saatossa itsekseen.

Vierailija
17/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢🤮

Vierailija
18/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies.

Vierailija
19/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli mies on myös lastesi isä, on sille ehdottomasti työnnettävä vastuuta rääpäleistä. Missään tapauksessa et saa lannistua, vaan vaadit, että mies osallistuu lasten henkisen, fyysisen ja taloudellisen hyvinvoinnin edistämiseen. Et ole yksin vetovastuussa. Ettekä kumpikaan saa lipsua sovituista asioista. Jaat miehesi kanssa reilusti vastuuta ja varmistat, että hän on vahvasti läsnä lastensa elämässä.

Vierailija
20/84 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi sanoa muuta kuin ,että siitä selviää kunnialla ja senjälkeen haistattaa.... entiselle elämälleen

ottaa aikansa,mutta kuten sanoit sinulla on lapset,arki menee ; päivät lasten kanssa yöt itkiessä,mutta päivä päivältä ajatus selkenee ja tunnekuohu vaimenee,kunhan jaksat sitä odottaa

voimia vitutukseen ja suruun 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi