Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä keksin miehelle töihin evääksi? Mikroa ei ole käytössä..

Vierailija
15.04.2022 |

Kylmänä pitäisi siis syödä. Salaatteja ja erilaisia täytettyjä patonkeja olen tehnyt usein, mutta jotain muutakin olisi välillä mukava keksiä niin saa mies vaihtelua. Jotain ruokaisaa toivoisi hän, minulla ei nyt aivot tuota hyviä ideoita joten auttakaas 😊

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies huolehtii itse eväänsä.

Vierailija
62/76 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitekoista lihapiirakkaa. Se on niin hyvää että menee lämmittämättäkin.

Myös pasteijat. Munariisi, lihariisi esimerkiksi.

Nam. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä tarkoitat ilmeisesti lastasi? Jos et, niin nyt nainen v***uun sieltä keittiöstä, kasvata selkäranka senkin tahdoton riepu!

Mikä h-tti teitä vaivaa? On vähän sama ongelma kuin Ap:llä, enkä käsitä, miksi toisten perheiden järjestelyt niin kovasti häiritsee.

Jos kuitenkin avaudun sen verran, että meillä mies tekee kaikki ruoat. Aina, ja kaikki. Leipookin, ja laittaa usein mulle valmiiksi etäpäivää varten ruokaa jääkaappiin. Itsestään ei kuitenkaan huolehdi, vaan tekee usein pitkää päivää syömättä yhtään mitään ja haluaisin edes joskus laittaa hänelle eväät mukaan, jotta hän söisi päivän mittaan jotain. Mikä on, että se herättää tällaisia aggressioita?

Älkää olettako, kun ette tiedä.

Ja vaikka tietäisitte, se on silti jokaisen oma päätös.

Vierailija
64/76 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä hölmönä ajatellutkaan termospulloa ja keittoja! Kiitos mammat, huomiselle taitaa valmistua sitten kalakeitto 😊 Ap

Ei termospulloon, vaan niitä on sellaisia leveäsuisia ruokatermoksia.

Vierailija
65/76 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aika söpöä kun teet miehellesi eväät ja tosi ikävää kun nää telaketjufemakot huutaa täällä että tehköön itte eväät.

Mun puoliso tehnyt ainakin

Wrappeja

Leipiä

Salaatteja

Me syödään yhdessä kotona lämmin ruoka, niin töissä pärjäillyt parilla leivällä hyvin ja työkaverit on kateellisia siitä kuinka hyvät eväät ja vielä kateellisimpia siitä kuinka hyvä nainen :)

Vierailija
66/76 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamme ilahduttaa toisiamme puolin ja toisin. Uskoakseni se on parisuhteellekin hyväksi vaikka joskus - luoja paratkoon - nainen tekisi keittiössä eväät.

Vierailija
67/76 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eväät saa kuitenkin kylmään, niin voi tehdä vaikka tonnikala- tai lohitahnan kermaviiliin/majoneesiin ja täyttää sillä tortillan/patongin/ruisleivän.

Vierailija
68/76 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut koko ketjua, mutta kyse on kai paitsi lämmityksestä niin säilyvyydestä. Kylmälaukku on tietysti yksi ratkaisu, mutta onhan se aika iso lihapiirakkapalan kuljetukseen.

Vierailija
69/76 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tosi naisen puhetta. Tuollaiset ruusut on katoava voimavara.😘

mies54v

Vierailija
70/76 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut koko ketjua, mutta kyse on kai paitsi lämmityksestä niin säilyvyydestä. Kylmälaukku on tietysti yksi ratkaisu, mutta onhan se aika iso lihapiirakkapalan kuljetukseen.

Kylmälaukkuja on myös sen kokoisia, että niihin mahtuu mini-kylmäkalle ja pari eväsleipää. Meillä on urheilijateinillä tällainen.

Vierailija
71/76 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha- tai kaalipeltipiirakkaa. Maistuu myös kylmänä. Eikä mene pahaksi muutamassa tunnissa

Rieskawrappeja

Vierailija
72/76 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää syödä kylmänä? Monet laittavat aamulla lämpimän ruuan termokseen ja syövät sen lämpimänä. Ruokatermokseen voi laittaa ihan mitä ruokaa tahansa. Tai no, etkä jotkut grillipihvit ja muut "hienommat" ruuat eivät enää ole parhaimmillaan lounasaikaan, jos on paistettu jo aikaisin aamulla.

Jos ruoka on valmistettu edellisenä päivää, muista kuumentaa se perusteellisesti ennen termokseen laittoa!

Minä laitoin oikein mielelläni miehelle eväät, kun hän piti huolen minun autoistani. Ei tosin tarvinnut lämmintä ruokaa tavallisina työpäivinä.

Vierailija
73/76 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa ruoka säilyy muutaman tunnin ilman kylmäsäilytystä, jos ei ole kyse aivan kesähelteestä ja pitkästä työpäivästä metsätöissä.

Vierailija
74/76 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä hölmönä ajatellutkaan termospulloa ja keittoja! Kiitos mammat, huomiselle taitaa valmistua sitten kalakeitto 😊 Ap

Ei termospulloon, vaan niitä on sellaisia leveäsuisia ruokatermoksia.

Oikeissa ruokatermoksissa on muovisisus, niin niistä voi syödä suoraan. Usein on myös erillinen kastikeastia, eli pohjalle voi laittaa riisit/pastat/perunat/ ym. ja kastikkeen erikseen päälle. Toimii niin kauan, kun termos pysyy kansi ylöspäin.

Vierailija
75/76 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap kerran itse on tehnyt salaatteja ja täytettyjä patonkeja niin luulisi sen lihapiirakankin säilyvän samoissa olosuhteissa.

Vierailija
76/76 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluamme ilahduttaa toisiamme puolin ja toisin. Uskoakseni se on parisuhteellekin hyväksi vaikka joskus - luoja paratkoon - nainen tekisi keittiössä eväät.

Meillä ruuanlaitto on kokonaan minun harteilla. Tykkäisin, jos mies joskus näkisi sen eteen vaivaa. Koska ei näe, niin saa sitten huolehtia omista eväistään. Muussa tapauksessa oletan saavani jotain vastapalvelukseksi.