Mitä keksin miehelle töihin evääksi? Mikroa ei ole käytössä..
Kylmänä pitäisi siis syödä. Salaatteja ja erilaisia täytettyjä patonkeja olen tehnyt usein, mutta jotain muutakin olisi välillä mukava keksiä niin saa mies vaihtelua. Jotain ruokaisaa toivoisi hän, minulla ei nyt aivot tuota hyviä ideoita joten auttakaas 😊
Kommentit (76)
Mikähän uusavuton tumpelo se ap on tai oikeastaan sen ukko kun ei osaa omia eväitä laittaa?
Täytetty ruislvoileipä tai pari ja jogurttipurkki kylmäkallen viilentämässä pienessä kylmälaukussa toimii ihan hyvin, eikä tarvii huolehtii et joku pöllis eväät.
Niitä saa semmosia ainakin mihin mahtuu siksari kylmäkalleineen, semmosesta saa ihan mainion eväslaukun minne saa jopa juomapullonkin mahtumaan eväiden mukana jos tarvii.
Mites pyllyn pyyhintä onnistuu jos tulee kakka kesken työpäivän? Soittaako sinulle vai huutaako pomon Pyyyyyyyhkimääääään!
Perunamuussi ja lihpullat. Niitä miehesi varmaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Ohrarieska. Eli piimäohrarieska. Mummo teki usein ja itse opetellut tekemään. Huippu eväs kylmänä. M45
Antaisitko reseptin, kiitos!
Arvasin että täällä mammat motkottaa kun ap tekee miehelleen ruokaa :D jos olis niin päin että mies tekee vaimolleen eväitä, tulisi pelkkiä kehuja. Näillä haukuilla on tarkoitus osoittaa ap:lle että on surkimus ja miehensä tossun alla. Mitä jos heidän perheessään ruokahuolto on ap:n vastuulla kokonaan, sovitusti?
Hyviä ideoita, laitan muistiin, kiitos 😊 Mies osaa kokata myös mutta minä teen ihan mielelläni aina ruuat miehelle valmiiksi, niin vaan tykkään tehdä ja mieskin tykkää 👍. Ap
Osaahan nyt joka ukko jotain evästä tehdä mutta on se mukavaa saada eväät. Toisen tekemät eväät maistuu aina paremmalta kuin itse tekemät. On mukavaa myös ruokatauolla arvuutella että mitä hyvää sitä taas onkaan. Onneksi on vielä noin ihania emäntiä olemassa jotka haluavat ilahduttaa miestänsä. Kaikkien miesten puolesta jotka syövät ruokatauolla rakkaansa tekemiä eväitä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohrarieska. Eli piimäohrarieska. Mummo teki usein ja itse opetellut tekemään. Huippu eväs kylmänä. M45
Antaisitko reseptin, kiitos!
Johonkin astiaan rieskanpalasia ja piimää niin että ne peittyy ( vaalea leipäkin käy) imeytät yön yli ja vot valmis syötäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä ideoita, laitan muistiin, kiitos 😊 Mies osaa kokata myös mutta minä teen ihan mielelläni aina ruuat miehelle valmiiksi, niin vaan tykkään tehdä ja mieskin tykkää 👍. Ap
Missä tekee töitä jos ei ole mikroa tai mitään ruokapaikkaa lähellä? Metsätöissä?
10€ lahjakortti karvakädelle, mäkkäriin, abc yms
Jos ei olisi mikroa niin minäkin sijoittaisin hyvään termospulloon, jotta saisin keitot lisättyä menuun.
Yksi ihan hyvä ruoka voisi myös olla suolainen piirakka salaatin kera.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ruokatermospullo niin sinne keittoja.
Minä tein itselleni paljon puuroja, pystyi aamulla laittamaan kiehautettuna, niin hautui siellä mukavan syötäväksi lounasaikaan mennessä. Periaatteessa kaikki haudutettavat ruoat menee ruokatermoksessa, siinähän on suuri aukko, mistä mahtuu ruoka hyvin sisään.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän uusavuton tumpelo se ap on tai oikeastaan sen ukko kun ei osaa omia eväitä laittaa?
Etkö ole koskaan kuullut rakkaudesta, ystävällisyydestä, toisen huomioimisesta?
Ymmärrettävää tietenkin on, ettei aina haluaisi laittaa leipää evääksi, vaikka täytteitä vaihtelevasti olisikin mukana. Ruokaisat salaatit on ihania, mutta työpaikalla pitäisi olla henkilökunnalle käytettävissä oleva jääkaappi.
Pullapirtin perunarieska ja ahvenanmaan juuston gouda. Lyömätön yhdistelmä.
Miehellä tarkoitat ilmeisesti lastasi? Jos et, niin nyt nainen v***uun sieltä keittiöstä, kasvata selkäranka senkin tahdoton riepu!
Keksiköön itse. Et ole hänen äitinsä.