Mitä keksin miehelle töihin evääksi? Mikroa ei ole käytössä..
Kylmänä pitäisi siis syödä. Salaatteja ja erilaisia täytettyjä patonkeja olen tehnyt usein, mutta jotain muutakin olisi välillä mukava keksiä niin saa mies vaihtelua. Jotain ruokaisaa toivoisi hän, minulla ei nyt aivot tuota hyviä ideoita joten auttakaas 😊
Kommentit (76)
Tekeeköhän kenelläkään mies eväitä naiselle. En ole ikinä kuullut. Itsekin aina evääni hoitanut.
Kunnon täyttävä eväsleipä:
Esim. reissumies. Väliin oivariinia/margariinia, juustoa, kinkkua, kananmuna, tomaattia, kurkkua ja salaattia.
Kylkeen rahka tai proteiinijuoma. Luulisi nälän lähtevän.
Ruokatermoksessa (leveämpi suuaukko kuin tavallisessa) mulla on ollut eväänä jollain pitemmällä päiväpatikalla esim. italianpataa. Jauheliha ruskistetaan, kiehuva vesi ja pata-ainekset pussista samaan pannuun ja melkein saman tien voit jo kaataa koko homman termokseen. Se kypsyy siellä itsestään loppuun.
Ei nyt mikään maailman terveellisin, mutta nopea ja helppo.
Osta sille aromipesä autoon.
Siellä se kypsyy hitaasti aromit säilyttäen ja pitää samalla ruuan lämpimänä.
Käy hakemassa inspiraatiota kaupan valmisruuista.
Vierailija kirjoitti:
Käy hakemassa inspiraatiota kaupan valmisruuista.
Vaika tehdä niin mautonta ruokaa. Siinä saakin olla jo taitava.
Vierailija kirjoitti:
Tekeeköhän kenelläkään mies eväitä naiselle. En ole ikinä kuullut. Itsekin aina evääni hoitanut.
Tekee.
Mites olis vaikka vauvojen ruuat, olisi tuollaiselle vässykälle ihan sopivia.
Eikai Mulla ole koskaan ollut kuin jogurtti, pari leipää ja joku hedelmä. Syön kotona lämpimän ruoan ja en toista edes jaksaisi syödä. Tänäänkin söin ison annoksen perunoita ja makkarakastiketta, pärjään hyvin iltaan asti parilla leivällä ja jogurtilla ja omena.
Laita termariin äidinmaitoon tehtyä velliä. Muistuta, että varoo ettei vaan suukki pala.
Vaihtovaipat myös mukaan.
Lenkkimakkaran puolikas. Seuraavana päivänä sitten se toinen puolikas. Lauantaina syötte lauantaimakkarana sen yli jääneen puolikkaan, niin saat sinäkin, ja mieskin vaihteeksi lämmintä makkaraa.
Kanankoipia ja termokseen kuumat perunat .Ostin hyvän termoksen johon sopii muutakin kuin kahvia .
Vierailija kirjoitti:
Eikai Mulla ole koskaan ollut kuin jogurtti, pari leipää ja joku hedelmä. Syön kotona lämpimän ruoan ja en toista edes jaksaisi syödä. Tänäänkin söin ison annoksen perunoita ja makkarakastiketta, pärjään hyvin iltaan asti parilla leivällä ja jogurtilla ja omena.
Ihan yhtä paljon jaksamista siinä parin leivän syömisessä on kuin jos söisi toisenkin kunnon ruuan. Ei sen lämpimän ruuan ole aina pakko olla mitään kiloa läskisoosia.
Paistapa lanttukukko. Sitähän miehet aikoinaan savotoissa söivät, koska se pysyi hyvänä viikon päivät repussa. Se muuten viipaloidaan, päältä avaaminen ja sisusten ronkkiminen on savolaisten kotkotuksia.
Koiran kuivamuonaa. Se on terveellistäkin. Ja hyvä crunchy suutuntumakin.
Kotitekoista lihapiirakkaa. Se on niin hyvää että menee lämmittämättäkin.
Miks sun pitää keksiä aikuiselle täyspäiselle miehelle eväät? Eikö se itse osaa eväistään huolehtia?