Nyt se kohdistui minuunkin. Ensi viikon syöpäkontrolli peruttiin. Ei uutta aikaa
No toki osasin tätä odottaa mutta kurjalta tuntuu. Ei mitään tietoa milloin pääsee tutkimuksiin.
Pahempi tilanne tietysti heillä joilla leikkaus tai hoito peruuntuu. Itse olin leikkauksessa onneksi jo syksyllä.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidillä aivoverenvuodon oireita, ja meidän ensiapu kiinni.
Niin entä sitten? Näinhän se on ollut jo vuosia, että monet kunnan päivystys on muualla kuin siellä omalla terveysasemalla. Oletko koskaan kuullut yleisestä hätänumerosta 112, johon soitetaan kiireellisissä tapauksissa? Ei silloin mihinkään ensiapuun itse lähdetä rynnimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lakko kestää max 2 viikkoa, heti sen jälkeen jonohoitajat kutsuvat järjestyksessä potilaat tutkimuksiin ja toimenpiteisiin. Kriittiset tapaukset hoidetaan lakosta huolimatta. Älkää rakkaat ihmiset murehtiko, teistä jokaisesta pidetään huolta. T. Syöpäpolin hoitaja.
On kestänyt jo yli kaksi viikkoa
Lakko päättyi tänään.
Niin hoitajat tekevät rahakkaat päivät ja aloittavat keskiviikkona uuden lakon jos sopuun ei päästä.
Lakkohan ajoittui näin, koska ensin työnantajat siirsi sitä ja tämän jälkeen ministeriö. Eli ei johtunut edes ay-liikkeestä saati hoitajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnantajien edustaja ei ole suostunut neuvottelemaan pariin kuukauteen. Pitäisikö kuitenkin osoittaa syytökset siihen suuntaan?
Hmmm…lakkohan alkoi pari viikkoa sitten, kun sovintoesitys ei kelvannut palkansaajille.
Niin, se sovintoesitys olisi heikentänyt entisestään työolosuhteita ja hoitajien oikeuksia. Rahasta tuossa esityksessä ei ollut edes mainintaa. Hoitotyö Suomessa on modernia orjuutta ja tämäkin ketju vahvistaa mielipidettäni alanvaihdosta. T. Lasten tehon-osaston hoitaja
Tasapuolisuuden nimissä olisi reilua perua kaikki syöpähoidot.
Jaahas. En itse käy yleensä lääkärissä koskaan. Menen vain, jos on todellinen syy..
Nuhaflunssa ei ole riittävä syy.
Miksi syytätte hoitajia siitä, etteivät he suostu raatamaan pilkkapalkoilla?
Miksi ette syytä ministereitä ja niitä, jotka määrittävät hoitajien palkat? Palkat kohdilleen niin hoitajatkin palaa takaisin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä olisi huono juttu. Nimittäin melkein kaikki syöpähoidot on karsinogeenisia, eli syöpää aiheuttavia.
Olen itse opettaja ja aivan valmis vaihtamaan alaa tai ainakin työnantajaa. Kunnalle en aio enää töitä tehdä. Mieluummin vaikka työtön suoraan sanottuna. Toivon, että hoitajat, opettajat ja varhaiskasvatuksen henkilöstö toimii samoin.
Hoitakaa itse itsenne ja opettajaa/kasvattakaa itse lapsenne, jos näihin hommiin mielestänne kelpaa kuka vaan eikä niillä ole merkitystä, kuka niitä tekee ja miten tekee.
Suomi on näyttänyt mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuvottava ihminen. Toivo ettet koskaan sairastu itse syöpään.
Huippuhoitoa halutaan, mutta ei olla valmiita maksamaan. Sellaista se on.
Yhtäkään ihmistä ei voi syöpähoitajaksi pakottaa. Se kannattaa pitää mielessä.
Jaa nytkö ne hoitajat sitten tekeekin tärkeää, vastuullista ja haastavaa duunia? Eikö kuka vaan osaa muka syöpäkontrolleja järjestää? Eikö riitä pelkkä lekuri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voin sairastua syöpään. Minulla on sitä varten sairausvakuutus, joka kattaa hoidot yksityisellä 40 000 euroon/sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi syytätte hoitajia siitä, etteivät he suostu raatamaan pilkkapalkoilla?
Miksi ette syytä ministereitä ja niitä, jotka määrittävät hoitajien palkat? Palkat kohdilleen niin hoitajatkin palaa takaisin töihin.
Itse en usko palaavani takaisin hoitajaksi, olen niin vihainen noille tietyille toimialuejohtajalääkäreille, ylilääkäreille, ministerilääkäreille ja Jaloselle. Ja huomaa, että osittain myös kansan mielestä hoitajat ovat jotain orjia, joille ei kuulu samat oikeudet kuin muille. Tässä on tosiaan palkka siitä, että vuosikausia tuli tehtyä yli- ja lisätöitä yli kuukauden työtuntien verran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voin sairastua syöpään. Minulla on sitä varten sairausvakuutus, joka kattaa hoidot yksityisellä 40 000 euroon/sairaus.
Kannattanee tutustua syöpälääkkeiden hintoihin
Mitä useampi nainen kuolee syöpään, sen parempi
-hoitajat
Vierailija kirjoitti:
Huippuhoitoa halutaan, mutta ei olla valmiita maksamaan. Sellaista se on.
Yhtäkään ihmistä ei voi syöpähoitajaksi pakottaa. Se kannattaa pitää mielessä.
Paras irtisanoutua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattanee tutustua syöpälääkkeiden hintoihin
Lääkäri voi halutessani kirjoittaa esim. lääkkeet eri diagnoosilla. Tällöin menee eri sairauden piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama, mutten kuitenkaan meinaa sairastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama, mutten kuitenkaan meinaa sairastua.
Hyvä juttu.
Minulla on lähete tuulipesän poistamiseen. On melkein 10 viikkoa.
Ei vaan tule ulos.