Mies Baarissa...
Mieheni lähti baariin juhlimaan kaverin läksiäisiä ja viime kerralla kun mies oli kyseisen kaverin luona hän ei tullut kotiin vaan jäi nukkumaan kaverin sohvalle. Sain vahvistetun tiedon kaverin tyttökaverilta että se nukkuu heidän sohvalla. Nyt on kauhea epäluottamus että tuleeko mies tänään kotiin vai ei? Ikävä tunne ja luottamuspula, muutenkin meidän liitossa minä olen se joka sitä seksiä kaipaa ja haluaisi enemmän. Ennemminkin
uskon ettei mies halua/kiinnostu minun läskeistä. Haluaisin tietää onko miehillä oikeasti jotain muuta syytä olla olematta seksikontaksissa kuin se että vaimo on lihava? Minä en keksi. Ja kaiken lisäksi miehen ex oli joku ulkomaalainen tikkumuija. Siis tarkoitan että kauhean laiha kuten ne flipippiinimuijat on ... ja minä olen valkoihoinen läski.
Kommentit (7)
Siis me tunnetaan sen muijan kaa ... eli se oikeasti oli siellä. Jos sitten se mun mies oli sen kaverin muijan kaa niin missä se kaveri oli !!! HEH vaan itelles...
Onpa varmaan tosi hauskaa kirjoittaa jollekin tuntemattomalle tuolla tavalla.... Halusin ihan oikeasti jotain oikeaa kannanottoa enkä tuota sinun vittuilua. Jos sulle on käynyt noin niin otan osaa... Jos vain haluat provosoida niin anna olla.
Suosittelen seuraavaa:
1) Keskustele asiasta miehen kanssa
2) ÄLÄ laita seksin vähyyttä miehen syyksi, anna hänen kertoa, miksei halua useammin
3) Lakkaa hätäilemästä miehesi perään, kun hän on ulkona. Oikeesti, se skitsoaminen yksin kotona ei auta mitään -mies pettää jos haluaa, et sitä voi murehtimalla muuttaa. Lisäksi mieskin arvostaisi varmasti luottamusta
Ja viimeiseksi
4) Pohdipa itseksesi, miksi mies valitsi ennemmin ' suomalaisen läskin' kuin jonkun timmin ulkomaalaistytön? On sinussa jotain hyvääkin oltava ;)
Miehet tykkäävät itsevarmuudesta.
T:Läski=)
Mutta meidän juttu ei alkanut sillä perinteisellä tavalla että treffaillaan ja muuta... Vaan tulin vahingossa raskaaksi kun kortsut " loppui" ja siitä on nyt edetty naimisiin asti. Sitä edelsi aika kun mies sanoi ettei halua olla missään temisissä ja kuitenkin naimisiin on menty enkä edes painostanut vaan kerroin kuin minusta tulee yh. Kaikille, sukulaisille yms. Joten ei pitäisi olla paineita mutta kun vaan on, kai minulla itselläni on ongelma itseni kanssa...
jos tämä miesystäväsi kaverin tyttöystävä onkin kertonut miesystävälleen ja hän edelleen sinun miehellesi, niin eikö tuo lyö aikamoisen epäluottamuksen/neuroottisen tyttöystävän leiman sinun otsaasi? Vai onko teillä ihan avoimesti tapana kysellä/nuuskia toistenne menemisiä ja nukkumisia, eikä luottaa tai edes esittää luottavansa siihen mitä toinen sanoo?
Ja jos tämä miehesi kaverin tyttöystävä nyt kuitenkin luotettavasti (syystä tai toisesta) on raportoinut sinulle, että miehesi todellakin on tuolloin aiemmin nukkunut heillä, miksi kyseenalaistat juttua? Vai etkö luota paitsi mieheesi, myöskään tämän kaveriin tai tämän kaverin tyttöystävään (omaan tuttuusi)? On sinulla sitten " luotettavia" ihmisiä paljon ympärilläsi, jos näin on...
Vai olisikohan kyse vain omasta epävarmuudestasi ja vaikkapa tuosta läskikammostasi? Onko miehesi koskaan mitenkään ilmaissut negatiivisia tunteita painoasi kohtaan tai haluaan johonkin muuhun/muunlaiseen naiseen? Entäpä jos kaikki onkin vain pääsi sisässä? Monet miehet oikeasti pitävät siitä, että naisissa on jotain mihin tarttua ja harvat miehet jakavat laihuuden ihannointia ainakaan naisten harrastamissa mittasuhteissa. Seksiongelmia ja ajoittaista haluttomuutta voi taas esiintyä parisuhteessa puolin ja toisin todella monista syistä. Jopa se, ettet itse ole tyytyväinen vartaloosi saattaa korreloida miehesi seksihaluihin, vaikka hän henk. koht. jumaloisi vartaloasi.
Kaatuisiko maailma oikeasti, jos miehesi ei tulisi tänään kotiin? Missä sitten olettaisit hänen olevan tai olleen silloin taannoin, jos et kerran luota kolmenkaan eri ihmisen kertomukseen asioista? Ja ennen kaikkea MIKSI oletat hänen olevan missään " kyseenalaisessa" paikassa? Onko kyse jostain vihjeistä petollisuudesta, vaiko vain sinun epävarmuudestasi? Mieti oikeasti asiaa. Joskus me itse tuomme elämäämme meitä riivaavat demonit (epävarmuuksiemme ja pelkojemme luomat) ja lopulta epäilyiden siivittämällä käytöksellä jopa saatamme ne toteen. Kukaan ei jaksa jatkuvaa itseensä kohdistuvaa epäilyä, vaan saattaa jopa alkaa toimia epäilyiden mukaan kun tarpeeksi kauan törkitään.
Terv: 49-kiloinen mallinakin työskennellyt (ihan tosi!), jonka miehellä on myös ollut seksihalu-ongelmia ja joka on pelännyt pettämistä puolet elämästään (mutta onneksi päässyt epävarmuudestaan eroon...)
sooo sorry...=(