Onko maailmassa ihminen, joka henkilökohtaisesti vihaa sinua
ja toivoo kuolemaasi?
Mitä teit ansaitaksesi noin pahaa karmaa?
Kommentit (43)
Toivottavasti ei ole. Olen rauhanomainen erakko, joten syy jäisi hämärän peittoon.
Kaikki muut uskonnot vihaa kristittyjä kyllä
Ei voi tietää, mutten ainakaa oo huomannu että olis
Varmaankin eksäni, jos hän vihaa minua edes murto-osan siitä mitä minä häntä.
En nyt välttämättä sanoisi, että joku toivoisi kuolemaani. Ainakaan toivottavasti. Kouluaikoina oli paljon porukkaa, jotka eivät tykänneet minusta. En tiedä syytä.
Luultavasti on montakin sen vuoksi, että en ole muiden käsinukke vaan oma itseni. En ole pahantahtoinen yms, mutta en lähde mukaan porukoiden nokkimisjärjestysjuttuihin jne. Elän omalla tavallani ja tiedän, että se ärsyttää monia. En ole materialisti vaan eläinrakas vegaani, joka laittaa rahaa mieluummin hyväntekeväisyyteen kuin hankkii turhuuksia.
On, mutta olen kääntänyt tuon positiiviseksi asiaksi ja itseasiassa nautin tilanteesta! 😁
en tiedä eikä kiinnosta. minun vihaamiseni ois tyhmää energian ja ajan haaskausta.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti on montakin sen vuoksi, että en ole muiden käsinukke vaan oma itseni. En ole pahantahtoinen yms, mutta en lähde mukaan porukoiden nokkimisjärjestysjuttuihin jne. Elän omalla tavallani ja tiedän, että se ärsyttää monia. En ole materialisti vaan eläinrakas vegaani, joka laittaa rahaa mieluummin hyväntekeväisyyteen kuin hankkii turhuuksia.
Ja joku (tietämäsi) henkilö vihaa juuri sinua näiden ominaisuuksien vuoksi? 🧐
En usko, että aktiivisesti toivovat kuolemaani, mutta sukulaisille olen ilmeisesti taakka ja heidän elämänsä olisi varmaankin mukavampaa, jos minua ei olisi.
Aivan varmasti, mutta minun ei tarvitse olla sellaisen kanssa missään tekemisissä.
Elän itse täysin rauhassa muiden ihmisten kanssa, ajattelen muista hyvää ja olen hyvän puolella. Tiedostan, että voin silti vaikuttaa vain omiin ajatuksiin itsestäni.
On varmasti ihmisiä, jotka eivät pidä minusta, mutta minulla ei ole mitään syytä epäillä, että joku hautoisi pahuuksia varalleni. Tai toivoisi kuolemaani. Isoa perintöäkään ei kukaan ole saamassa.
Ei tietenkään, kaikki rakastavat minua
Ap. Joka toisen kuolemaa toivoo, hän kerää itselleen pahaa karmaa.
Se, jota vihataan, ei välttämättä ansaitse tuota vihaa. Ongelma voi olla vihaajan.
Hirviökiusaajat sitten erikseen.
Esim. minä saatan kerätä itselleni pahaa karmaa toivomalla, että iso P estettäisiin tai eliminoitaisiin millä tahansa tavalla. Toisaalta, jos niin tapahtuisi, saattaisi pelastua kokonainen kansa.
Niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat ahdistelleet minua nuoruudessani ja myöhemmin, tunnen kyllä säälimätöntä vihaa. Toivoisin voivani kostaa, mutta elämässä, jotta saisivat kokea jotain ikävää tietäen, minkä vuoksi paha iski.
Tiedän ihmisiä jotka toivovat ettei minua olisi edes olemassa. Kuitenkin se on ennenkaikkea heidän ongelmansa. Jokainen valitsee omat ajatuksensa.
Voin uskoa että entinen työkaverini vihaa minua. Mutta toivottavasti ei niin paljon, että toivoisi kuolemaani.
On eräs entinen kaverini joka meinasi kuolla 20 vuotta sitten heroiinin yliannostukseen. Pelastin hänet viemällä terveyskeskukseen ja hän jäi henkiin. Hänen elämänsä on ollut todella säälittävää koko 20 v. On koittanut ryöstää kavereidensa kanssa minut. Espanjassa koitti huijata minut ajamaan auton alle, myrkytti porealtaani veden myrkyllisellä autojen pesunesteellä. Sekä koitti tipauttaa minut lääkkeillä. Olen kirjoittamassa kirjaa elämästäni jossa hänellä on suuri rooli. Voi olla että suuttuu lisää. Hhahah
Kyllä kai, kun minuun on käytetty niin paljon väkivaltaa, että olen meinannut ja olisin voinut kuolla. Heitä on useita, jotka tukivat sitä. Itse toivon niille jengin psykopaateille ja narsisteille kivuliasta kuolemaa. Osa on jo niin vanhoja, että kai se on tulossa.
Enpä usko.