Sotalaivan tuho herätti raivon, valtionmediassa vaaditaan iskuja
https://www.verkkouutiset.fi/a/sotalaivan-tuho-heratti-raivon-valtionme…
Miksi Venäjä haluaa iskeä kostoksi Ukrainaan jos se itse väittää että sotalaiva upposi laivalla alkaneen tulipalon seurauksena?
Kommentit (165)
Alkaa kohta tuntua että olen 3. Maailmansodan kannalla. Koko maailma vs Venäjä.
Se on tänä vuonna "Venäjän" VOITONPÄIVÄ 9.5-22 tällä kertaa UKRAINAN VOITONPÄIVÄ ;
Sehän ON Putinille erittäin tärkeä julkinen pröystäily ja kekkulointi päivä .... Esitellä miten "hyvin" venäläisellä armeijalla menee.
Vierailija kirjoitti:
Polttivat vahingossa oman lippulaivansa ja nyt pitäisi Kiovaa pommittaa, vaikka liennytyksen hengessä sen ympäriltä vasta pari viikkoa sitten vapaaehtosesti vetäydyttiin. Ihmeellistä soutamista ja huopaamista tuo. Koittaisivat nyt keksiä vaikka jonkun teorian koulutetuista natsikaloista, jotka parvena vetivät herätemiinoja porukalla laivan eteen.
Saattoihan se olla myös pääkokin ilmavaivoista johtunut räjähdys kaalisoppaa sisältäneen sammion äärellä : se, yhdessä ukrainalaisten kouluttamien häikäilemättömien kevätpörriäisten t e r r o r i -iskun kanssa, aiheutti ketjureaktion, josta seurasi suunnaton räjähdys. Sen vuoksi laiva meni harmillisesti pohjaan kera 400 matruusin. Tämä edellä sanottu on vain kalamiesten tietotoimiston tuottamaa spekulaatiota, mutta aivan varmasti Venäjän luotettavat tv-kanavat antavat asiasta pian totuutta, tietoa ja faktaa.
Osoittautui, että hienoille sotaleluille voi käydä pahasti, jos niillä lähdetään sotimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vuosikymmenien päästä, jos ja kun tuo kansa herää ja tajuaa tulleensa aivopestyiksi, miltähän mahtaa nähdä kuvia Butshasta, kuolleiden lastensa äärellä itkevistä vanhemmista ja tuhotusta maasta?
Venäjän tulevat sukupolvet tulevat kantamaan hirvittävää taakkaa ja syyllisyyttä isiensä teoista vielä todella pitkään.
Joo, toivottavasti. Se olisi kauheaa, ja silti se on paras mahdollinen tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Alan kallistua sille kantille, että Naton sotilaallinen väliintulo voisi oikeastaan olla ihan hyvä idea. Joo, noilla hulluilla on ydinaseet, mutta semmoinen fiilis on jo vähitellen, että posauttakaa sitten, saatana.
Hoh-hoijaa. Luulisi tuhat vuotta sotineen valtion tietävän että vastustaja ampuu takaisin.
On noi rysiäiset kilahtanu täysin.
Vierailija kirjoitti:
Kiina, Brasilia, pohjois-korea ja Intia saattaa mennä venäjän puolelle.
Paskaryssät mielisairaita kusipäitä.
Ap miksi Venäjä haluaa kostaa Ukrainalle, että se itse hyökkäsi Ukrainaan?
Vierailija kirjoitti:
Paskaryssät mielisairaita kusipäitä.
Pakkopaitaan ja suljetulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiina, Brasilia, pohjois-korea ja Intia saattaa mennä venäjän puolelle.
Ei mene. Ne pysyy poissa ja sodan jälkeen kerää hyödyt itselleen. Ne voittaa eniten siten.
Vierailija kirjoitti:
Ap miksi Venäjä haluaa kostaa Ukrainalle, että se itse hyökkäsi Ukrainaan?
Tämä on sitä kuuluisaa venäläistä logiikkaa.
Onhan tuo kohtuullisen absurdia raivostua siitä, että toiset puolustautuvat psykopaattisen Venäjän johdon hyökkäyssodan pakottamana :D
Johan ne vaati YK:ta tutkimaan sitä hirveää vääryyttä, että joku oli amp unut venäläissotilaita Ukrainassa!
Johan ne tuossa tv-ohjelmassa vetäisi Nato-kortinkin esille.
Mistä enää itsekään tietää onko ne sod assa vai erityisoperaatiossa ja ketä vastaan he taistelevat, itseään vai Ukrainaa, vai Natoa vai jotain mielikuvitusn atseja vai ufoja vai sisäisiä vihollisia vai mitä? Ei ihme, jos tavisvenäläinen ei edes yritä pysyä kärryillä.
Peskov: Jos Ukraina jatkaa provokaatioitaan, joudumme julistamaan sodan Ukrainalle.
Teatteria kotiyleisölle.
Päivän meemi: Moskva sai ylennyksen sukellusveneeksi.
Vene sai oikeasti tuomion julmuuksistaan.