Eräs lukiossa oleva ei tiennyt, kuka Jouko Turkka on!
Voi hyvät hykkyrät. Tähän on tultu. Ei tunneta Jouko Turkkaa. Kuinka suuri häpeä Suomen koululaitokselle. Mitä kansankynttilämme oikein ajattelevat? Eivät varmaan edes maakuntalauluja taida!
Sirkka
Kommentit (98)
Täytyy muistaa, että nuorimmat lukiolaiset ovat tällä hetkellä 2005-syntyneitä.
Kuka Sirkka? En ole koskaan kuullutkaan.
No, siinä vasta häpeän paikka, kun te-tston nuori maisteri ei ymmärrä tietosuojavaltuutetun ja -vastaavan eroa!
En tiedä minäkään. Joskus olen kyllä nimen kuullut; googlettamatta veikkaan, että varmaan joku poliitikko.
N28
Vierailija kirjoitti:
Taas tää trolli.
Mistä Turkka pitäisi tietää? Mitkä teokset jääneet elämään?
Ihmisenpaskan heittäminen teatteriyleisön päälle.
Serkku 25-v ei tiedä kuka on Jim Morrison
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tää trolli.
Eihän Jouko tietenkään ollut itse mukana siinä, kunhan nautti huomiosta jälkikäteen.
Tiedättekö te kuka on Kodiyak Redd?
Itsekin tajusin Jouko Turkan merkityksen myöhään. Lukiossa tiesin nimen ja liitin sen huonoihin tv-sarjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tää trolli.
Eihän Jouko tietenkään ollut itse mukana siinä, kunhan nautti huomiosta jälkikäteen.
Joo mutta eipä Turkan nimi mulle muuta mieleen tuo. Eikö se hullu Parviainenkin liittynyt tohon jotenkin?
Ei vaittaisi vaikken tietäisi itsekääk, hän ei ole tuonut elämääni yhtään mitään.
N49
Sillä taitaa olla jotain tekemistä.sen kanssa, että sukupolvi suomalaisia näyttelijöitä on mt-ongelmaisia. Joutaakin hävitä historian hämärään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tää trolli.
Joo mutta eipä Turkan nimi mulle muuta mieleen tuo. Eikö se hullu Parviainenkin liittynyt tohon jotenkin?
Ei sekään ollut heittämässä tietenkään
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tajusin Jouko Turkan merkityksen myöhään. Lukiossa tiesin nimen ja liitin sen huonoihin tv-sarjoihin.
Väärin liitetty
Who is he? En oo koskaan kuullutkaan
Sitten kun eivät tiedä ketä on Elvis ja Marilyn Monroe, kannattaa alkaa huolestua.
En ole koskaan kuullutkaan, olen jo yli nelikymppinen.
Kuka ihmeen Jouko.
Olen aika epävarma tuosta Marilynistäkin. Oliko se malli tai jotain.
Ainoa mikä Turkassa voisi kiinnostaa, on se että miten saavutti sellaisen aseman mediassa. Miksei sitä canceloitu vaan palvottiin?
Ikinä kuullutkaan. Paitsi tietenkin nyt.