Ai kiva...mies nukahti vessan lattialle ja tukki suihkukaivon,
Kommentit (29)
Mulla siis on kohtalonkumppari, kiitos luoja:D
alle kunnolla oikein syvälle. Sen jälkeen laita sankko väärin päin lattialle ja laita taivuta harjan varsi sankon päälle. Nostovarsi on valmis ja eikun vääntämään ukkoa parempaan asentoon, jotta viemäri taas vetää ;) Helppoa, eikö totta?
Siis nukkuu, taas. Ärsyttäis suakin, olis paljon muutaki tekemistä kuin alkaa toisten asuntoihin sammumaan!
yhden tutun miehelle on käynyt kans näin. Ja kaks kertaa! Kännissä tietty... Käy ihmeessä herättään ukkos tai kampea se edes pois lattiakaivon päältä. Kaverilla seurauksena oli nimittäin vesivahinko/ koskeusvaurioita. Kuivatus meni tietty kaverin+miehensä piikkiin .(
mua vaan risoo se, ettei ole vastuuta pätkääkään äijässä, ja kun tekee tuon kaltaisia temppuja.
Oletko ap. tosissasi. Miksi siellä vettä lattialla?
Vesihanat oli päällä kun mies nukahti/pökräs. Ei tuolla pahasti lainehdi ja valuu kaivoonvedet. Ei siis ongelmaa, mut mä puran tänne mun vitutusta...
Sun mies korjaa jonkun toisen asuntoa sun kanssa? Lattiakaivoa korjatessa sen päähän putosi astia? Eikä ollut eka kerta? Ja nyt se kuorsaa vesilammikossa? Ja säkö olet toisten ihmisten tietokoneella purkamassa näiden tapahtumien aiheuttamaa vitutusta?
Täh?
Ai joku sellainen että pakko päästä nukkumaan muiden kylppäreihin....??
Siis me ollaan töissä, mies korjasi lattiakaivoa, ja ollaan oltu täällä ennenkin, on siis firma ei koti, ja täällä on kone. Ja toi kylppärissä on noi kannut tuolla ylhäällä. Je ne putoilee sieltä. Mies nukkuu!! Voiko olla noin vaikeeta...
Tulee pian poliisisetät pamputtaan sua kun olet teilannut ukkos!!!
Jos kohde keinuu, niin on kai oletettavissa, että tavaroita putoilee vai mitä luulisitte? Mä unohdin kuinka tyhmiä te av-mammat ootte!
Sama ap, joka aloitti legendaariset neuvolan täti ahdistelee- ja sektiolääkäri vittuilee-ketjut, on asialla taas.
Kirjoitustyyli täsmälleen sama, mut vitsi alkaa laimeta, oikeesti.
Eka joku hullu väite, joka on vähän epäselvä. Sitten pikkuhiljaa ap mukamas " selventää" asiaa, ja pudottelee pikku yksityiskohtia, jotka on koko ajan ristiriitaisempia.
Sitten vähän väliä hokee " etteks te tajua" , tai " miten voi olla noin vaikea tajuta?" Huutomerkkejä aina useita.
Päivänselvä juttu.
Vierailija:
sori, en tiedä mistä 28 puhuu. Oletko pibolaarinen?
Mut se oli täsin sen oma vika, ja mua ärsyttää ihan sikana, kun on tehnyt ton niin monta kertaa. Mä päätin etten herätä sitä, sielläpähän heräilee sitten lammikosta, ja anoppi soittelee oven takana. Ärrr!