Selviytyjät Suomi 2022.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f3edbadd-aedd-4136-b760-ecb9487…
Mukana mm. BB-Jasmiina, Essi Unkuri, Niko Saarinen, Virpi Kätkä...
Kommentit (1934)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, miten joillakin ottaa luonnon päälle Samin puhe jolla voitti koko kisan. Moni kehuu, että Tommi pelasi hyvin. No niin teki, mutta samaan periaatteeseenhan kuuluu myös tuo Samin viimeinen puhe. Totta hemmetissä sinä puhut sillä tavoin, jolla enitet ajattelet edesauttavasi omaa voittoasi. Ihan yhtä perusteltua kuin monet Tomminkin peliliikkeet. Eihän tuonne viimeiseen kiirastuleen nyt jumalauta häviämään mennä, vaan lyödään viimeisetkin kortit hihasta pöytään.
Ei tuossa puhuttu kummankaan loppupuheenvuorosta vaan kauden aikana vannomisista jms.
Niin, no mitä tässä nyt on tapahtunut kauden aikana. Yhtään esimerkkiä ei tullut vastaan. Jotain puhetta vaan. Mitä Saminon tyttären tyttären nimessä vannonut jollekin, jota ei sitten pitänytkään?
Sami itse sanoi, että ei ole ylpeä lupauksestaan. Toivoi, että menee pelaamisen piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Sami voitti. Ärsyttää tuollaiset jotka on aivan varmoja voitostaan.
Sami lupaili asioita oman tyttärensä nimeen, joka ainakin mulla meni yli äyräitten pelaamisessa ja siinä Samin arvostus loppui totaalisesti.
Taisi lupailla peräti tyttärentyttärensä nimeen.
Ihme horinaa. Sami vain totesi, että kävi miten kävi, niin voi todeta tyttären tyttärelle, että pappa joka tapauksessa yritti parhaansa.
Sanoi tuota myös, mutta kauden puolivälin jälkeen vannoi jollekin lapsenlapsensa nimeen, mutta siis valehteli.
SE on sitä peliä. Kaikkihan tuolla valehtelee ( paitsi Virpi)).
Sanoi itsekin, että selvytyjä Sami on eri kuin siviili Sami.
Oikein meni ja onnea Samille ! Hyvä kausi .
🌻
Ja piste kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Sami voitti. Ärsyttää tuollaiset jotka on aivan varmoja voitostaan.
Sami lupaili asioita oman tyttärensä nimeen, joka ainakin mulla meni yli äyräitten pelaamisessa ja siinä Samin arvostus loppui totaalisesti.
Taisi lupailla peräti tyttärentyttärensä nimeen.
Ihme horinaa. Sami vain totesi, että kävi miten kävi, niin voi todeta tyttären tyttärelle, että pappa joka tapauksessa yritti parhaansa.
Sanoi tuota myös, mutta kauden puolivälin jälkeen vannoi jollekin lapsenlapsensa nimeen, mutta siis valehteli.
SE on sitä peliä. Kaikkihan tuolla valehtelee ( paitsi Virpi)).
Sanoi itsekin, että selvytyjä Sami on eri kuin siviili Sami.Oikein meni ja onnea Samille ! Hyvä kausi .
🌻
Tuollaiset valehtelut menee jo yli ymmärsten. Jokin raja sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, miten joillakin ottaa luonnon päälle Samin puhe jolla voitti koko kisan. Moni kehuu, että Tommi pelasi hyvin. No niin teki, mutta samaan periaatteeseenhan kuuluu myös tuo Samin viimeinen puhe. Totta hemmetissä sinä puhut sillä tavoin, jolla enitet ajattelet edesauttavasi omaa voittoasi. Ihan yhtä perusteltua kuin monet Tomminkin peliliikkeet. Eihän tuonne viimeiseen kiirastuleen nyt jumalauta häviämään mennä, vaan lyödään viimeisetkin kortit hihasta pöytään.
Ei tuossa puhuttu kummankaan loppupuheenvuorosta vaan kauden aikana vannomisista jms.
Niin, no mitä tässä nyt on tapahtunut kauden aikana. Yhtään esimerkkiä ei tullut vastaan. Jotain puhetta vaan. Mitä Saminon tyttären tyttären nimessä vannonut jollekin, jota ei sitten pitänytkään?
Sami itse sanoi, että ei ole ylpeä lupauksestaan. Toivoi, että menee pelaamisen piikkiin.
No siis mitä on tapahtunut ja mikä lupaus on petetty? Onko nyt vaan kyse siis jostain sellaisesta, että Sami on vannonut tyttären tyttären nimeen, mutta ei ole pettänyt lupaustaan, vaan ylipäätään siitä pahoitetaan mieli kun vannoo tyttären tyttären nimeen? Ihme settiä ja tuntuu olevan paljon melua tyhjästä.
Tommilla oli loppupuheiden jälkeen kyllä niin kieli ruskeana. Mm. Pokkia nuoleskeli hänen kamppailutaidoistaan.... Oksettavaa.
Miksei tätä kilpailua voisi voittaa se joka voittaa viimeisen päivän kilpailut. Typerää että kilpailijat päättää voittajan, se ei ole reilua.
Ja sellainen muutos selviytyjiin että jos jollekin tuomarille annetaan lopussa ylimääräinen ääni niin se pitää antaa salaa, niin ettei muut tuomarit tiedä sitä ettei ala juonittelut tuomareiden kesken, niinkuin nyt kun wallu sanoi että äänesti tommia kun julia=Sami sai/ saa ylimääräisen äänen. Tuollainen ylimääräinen ääni vaikuttaa mielipiteisiin.
Näin katsojana Tommi oli kyllä mielestäni todellinen selviytyjä.
Tommissa ärsytti toistuva "minä sitä, minä tätä ja minä tota", "minä minä minä"
No kyllä tuo harmittaa, että Sami meni voittamaan. Tommille sen voiton olisi suonut kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis mitä on tapahtunut ja mikä lupaus on petetty? Onko nyt vaan kyse siis jostain sellaisesta, että Sami on vannonut tyttären tyttären nimeen, mutta ei ole pettänyt lupaustaan, vaan ylipäätään siitä pahoitetaan mieli kun vannoo tyttären tyttären nimeen? Ihme settiä ja tuntuu olevan paljon melua tyhjästä.
Ei tähän vissiin vastausta saa, kuten arvelinkin. Jään siis siihen lopputulemaan, että Sami ei kusettanut ketään tyttärentyttären nimissä, kun ei kerta esimerkkiäkään löydy.
Hienoa, että Sami voitti. Kyse oli nimenomaan kehityskaaresta jota viimeinen kisa vielä alleviivasi. Tommi taas oli tähdännyt tähän koko elämänsä, oli hyvin valmistautunut, mutta jätti samalla myös ylimielisen kuvan ja jahtasi voittoa (ja vain voittoa) turhankin tosikkomaisesti.
Leon äänestyspäätös oli yllätys, Wallu siinä ja siinä, muut ennalta arvattavia.
Loppujen lopuksi kuitenkin parempi kuin viime kausi, josta jäi paha maku suuhun.
Tupuliini kirjoitti:
Hän nimenomaan petti lupauksensa eli vannominen tyttärentyttären nimeen oli pelkkää bluffia. Härski valehtelija, en tykännyt.
Minkä lupauksen petti?
Virkistävää, että voittaa henkilö, joka ei ole itsestäänselvästi paras pelistrategi ja "kova pelaaja". Tommin voitto olisi ollut tylsää. Tämä kausi oli kiva, etenkin sen jälkeen, kun lähes kaikki "konkarit" olivat jo pudonneet. Noita uudelleenlämmittäjiä ei kaivata selviytyjiin. Uusia kasvoja kehiin ja niitä "taviksia" kehiin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän vissiin vastausta saa, kuten arvelinkin. Jään siis siihen lopputulemaan, että Sami ei kusettanut ketään tyttärentyttären nimissä, kun ei kerta esimerkkiäkään löydy.
No onhan se kusetusta, jos menee tuollaista valehtelemaan päin naamaa, kävi sitten pelissä miten kävi. Tuollaiset valehtelut menevät kuitenkin yli ymmärrysten.
Tuo Julia on kyllä tosi kaunis
Pakko sanoo, vaikka olen itsekin nainen. Ja ihan hetero.
Olikohan Sami vähän salaa samaa mieltä? 😚🤔
Miksi?