Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2022.

Vierailija
15.04.2022 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f3edbadd-aedd-4136-b760-ecb9487…

Mukana mm. BB-Jasmiina, Essi Unkuri, Niko Saarinen, Virpi Kätkä...

Kommentit (1934)

Vierailija
1241/1934 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karolla on kyllä yllättävän huono ryhti. Juoksee ja kävelee aina kyyryssä. Mistä johtuu?

Pituus.

On Juliakin pitkä.

Julia on 170-senttinen kun taas Karoliina 180 cm tai hieman vajaa. Välillä tuo pituusero näyttää pienemmältä maastosta ja Karon ryhdistä johtuen kun seisovat vierekkäin.

Vierailija
1242/1934 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karolla on kyllä yllättävän huono ryhti. Juoksee ja kävelee aina kyyryssä. Mistä johtuu?

Pituus.

Eikö Juliakin ole aika pitkä ja silti seisoo aina ryhdikkäästi. Harvemmin myös näkee klonkkuselkäistä mallia tai missiä, jotka tunnetusti tosi pitkiä.

Mallit ja missit ovatkin erikseen. Useat pitkät naiset ovat oppineet huonoryhtisiksi jos ovat syystä tai toisesta hävenneet pituuttaan. Julia on hieman keskimittaista pidempi mutta ryhti tekee paljon, Karo on pitkä nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1934 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus.

On Juliakin pitkä.

Ei läheskään yhtä pitkä kuin Karo, mistä syystä ei myöskään näe tarvetta kyyristelylle.

Vierailija
1244/1934 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi Suomi myös pitkä mutta urheilijana hyväryhtinen. Essi Unkuri ilmeisesti hieman alle 170cm, perusryhti.

Vierailija
1245/1934 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Tommikin nyt ihastui Karoon?

Vierailija
1246/1934 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia näytti ehkä vähän loukkaantuneen siitä, kun Sami ampui hänen tauluunsa.

Vierailija
1247/1934 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpistä voi olla montaa mieltä, mutta selvästi hänen taktiikkansa toimii, kun nyt jo toista kautta samalla tyylillä näin pitkällä.

Vierailija
1248/1934 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei yhtään voi tietää, kuka tippuu seuraavaksi mikäli Helmeri voittaa ensi plusjaksossa.

Vierailija
1249/1934 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan näistä tarvitsisi 30 tonnia eniten? Ei ainakaan Julia, joka varakkaasta perheestä ja Kaapo Kakon tyttöystävä, eikä sen puoleen Samikaan kiekkorahoineen.

Vierailija
1250/1934 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella harmi, että Pok putosi.

Oli ylivoimainen voittajasuosikkini.

Miten kaikki miehet tuolla mielistelevät Karoa? Mikä Karon luonteessa / eleissä saa sen aikaan? Koko ajan tuntevat, että heidän pitää jotain hyvittää hänelle.

Inhosin Karoa jo ennen tätä Selviytyjät-kisaa. Pilaa radion sillä änkkäävällä puhetyylillään. Menisi puheopetukseen.

Eikä tää Selviytyjät tosiaankaan oo saanut musta fania. Päinvastoin.

On tosiaan ansainnut sen Leon, joka hylkäsi oman pienen lapsensa ja tämän äidin. Vai eikö Leosta ollut mieheksi? Nyt menee Karon selän taakse selviytyäkseen.

Pok oli mulle tämän kauden The Selviytyjä.

Tää on mun mielestä ihan hirveä kommentti. Miten kahden ihmisen välinen ero voidaan nähdä noin mustavalkoisena. Ja toisen ihmisen puheen arvostelu. Tänne näköjään osa tulee purkamaan vaan pahaa oloaan.

Ja eikö osalla ole täällä selviytyjät formaatti tuttu, kun kieroilusta jaksetaan valittaa täällä? Kukaan ei pakota katsomaan sarjaa.

Vierailija
1251/1934 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, ettei selviytyjillä ole enää mitään tekemistä selviytymisen kanssa. Ruokaa on selvästi tarjolla paljon enemmän kuin ohjelmassa näytetään, ei kilpailijoilla muuten olisi energiaa yötä päivää pyöritellä äänestyskuvioita, ruoasta siellä puhuttaisiin ja valitettaisiin voimien vähyyttä. Kaiholla muistelen parin vuosikymmenen takaisia ensimmäisiä jenkkikausia, joissa kaavittiin kivien alta kaikki syötäväksi kelpaava, ja nähtiin nälkää. Siitä syntyi oikeanlaista draamaa ja touhu oli haastavampaa. Se on sitä oikeaa selviytymistä, ei tämä kesäleiri peleineen ja leikkeineen. Ja turha mussuttaa että "menisit itse kokeilemaan", mulla on harrastusteni myötä kokemusta ihan riittämiin selviytymisestä luonnon antimilla kaikkina vuodenaikoina, siksi tämän formaatin lässähtäminen niin suuri pettymys onkin.

Vierailija
1252/1934 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli, ettei selviytyjillä ole enää mitään tekemistä selviytymisen kanssa. Ruokaa on selvästi tarjolla paljon enemmän kuin ohjelmassa näytetään, ei kilpailijoilla muuten olisi energiaa yötä päivää pyöritellä äänestyskuvioita, ruoasta siellä puhuttaisiin ja valitettaisiin voimien vähyyttä. Kaiholla muistelen parin vuosikymmenen takaisia ensimmäisiä jenkkikausia, joissa kaavittiin kivien alta kaikki syötäväksi kelpaava, ja nähtiin nälkää. Siitä syntyi oikeanlaista draamaa ja touhu oli haastavampaa. Se on sitä oikeaa selviytymistä, ei tämä kesäleiri peleineen ja leikkeineen. Ja turha mussuttaa että "menisit itse kokeilemaan", mulla on harrastusteni myötä kokemusta ihan riittämiin selviytymisestä luonnon antimilla kaikkina vuodenaikoina, siksi tämän formaatin lässähtäminen niin suuri pettymys onkin.

Jaa minusta ei ole yhtään mielenkiintoista katsella nälkää näkeviä kilpailijoita ja heidän valitustaan ruoan vähyydestä. Eiköhän tuolla ole ihan riittävän hastavaa vaikka jotain ruokaa onkin. 

Vierailija
1253/1934 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa minusta ei ole yhtään mielenkiintoista katsella nälkää näkeviä kilpailijoita ja heidän valitustaan ruoan vähyydestä. Eiköhän tuolla ole ihan riittävän hastavaa vaikka jotain ruokaa onkin. 

Ja tämäkö on mielenkiintoisempaa? Äänestys sitä äänestys tätä, liitto sitä liitto tätä, sopimus sitä sopimus tätä... samaa tuubaa jaksosta toiseen. Eikö siellä todella tapahdu mitään muuta?! Tai no, veikkaan että tapahtuu, mutta tuotanto ylläpitää edes jonkinlaista illuusiota "selviytymisestä" jättämällä ruokailut ja muun luksuksen kuvaamatta. Edes öitä ei enää kuvata, jotta tuotannon jakamat makuupussit tms. ei näkyisi, sillä syystä tai toisesta tuntuvat nukkuvan yllättävän hyvin olosuhteisiin nähden. "Rantaloma" olisi osuvampi nimi ohjelmalle.

Vierailija
1254/1934 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ruokaa on niukasti, eikä sitä tarvitse vähentää. Ruokapalkintoja voisi sen sijaan vähentää.

Hammasharja pitäisi olla, mun mielestä hampaiden pesemättömyys on vakava terveyshaitta, eikä siksi asiallista.

Toivon että Virpi voittaa, koska uskon rahan olevan hänelle eniten tarpeen. Virpi ei valita, kiukuttele, ja on myös oppinut pelitaktiikkaa.

Karo ulos!

Vierailija
1255/1934 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ruokaa on niukasti, eikä sitä tarvitse vähentää. Ruokapalkintoja voisi sen sijaan vähentää.

Hammasharja pitäisi olla, mun mielestä hampaiden pesemättömyys on vakava terveyshaitta, eikä siksi asiallista.

Toivon että Virpi voittaa, koska uskon rahan olevan hänelle eniten tarpeen. Virpi ei valita, kiukuttele, ja on myös oppinut pelitaktiikkaa.

Karo ulos!

Tätä se nyt sit on, palkintorahat säälistä persaukisimmalle, eikä vahingossakaan parhaalle kilpailijalle.. selviytymisen kanssa ohjelmalla ei ole enää mitään tekemistä. Tästähän olisi selvitty yhdellä jaksolla, kaikille vaan tiliotteet (ja hammasharjat) mukaan, ja köyhimmälle palkintorahat imelien jeesustelupuheiden saattelemana. Säästyisi katsojatkin näiltä päättymättömiltä äänestysväännöiltä, kun mitään muuta kuvattavaa ei saarelta tunnu löytyvän.

Vierailija
1256/1934 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan näistä tarvitsisi 30 tonnia eniten? Ei ainakaan Julia, joka varakkaasta perheestä ja Kaapo Kakon tyttöystävä, eikä sen puoleen Samikaan kiekkorahoineen.

Ei kai tämä ohjelma mikään sossun luukku sentään ole? Palkintorahat parhaalle "selviytyjälle" tottakai, sehän on kilpailun pointti! Selviytymisestä sen sijaan voidaan olla montaa mieltä, aika helpolla tuntuvat nykyään pääsevän. Kova homma varmaan saada sulatettua tuolla kertyneet liikakilot pois kuvausten päätyttyä.

Vierailija
1257/1934 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyn

Vierailija
1258/1934 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä pitää tota Virpiä mukana. Ei sitä kuitenkaan kukaan ota finaaliin. Pelkkä per seitten nuolija.

Vierailija
1259/1934 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Leo on niin stadilaine ku olla ja voi.

Vierailija
1260/1934 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että tämä kausi on mielenkiintoisin pitkään aikaan. Ei ole yhtä varmaa ja ylivoimaista liittoa, vaan tilanteet vähän muuttuu äänestysten myötä. Siitä kertoo jo sekin, että Helmeri käytti amuletin vaikka ei saanut sittenkään yhtään ääntä. Pokin putoaminen vain lisäsi mielenkiintoa, kun muillakin on mahdollisuus voittaa.

Täytyy myös sanoa, että täällä monen parjaama Karo on mun suosikki. Pelaa peliä järjellä niin kuin itsekin sanoi, siitä osoituksena Leon äänestäminen, joka oli ehdottoman fiksu juttu. Leo oli liian hasardi luottettavaksi liittolaiseksi, liian tunteella pelaava ja vähän lapsellinen. Leo myös masinoi Nikon pois, ehkä mustasukkaisuuttaan? Mutta saa nähdä minne asti Karo pääsee tällä kaudella. Toivottavasti pitkälle.

Helmeristä tykkään noin muuten, mutta hieman ärsyttää ettei suostunut äänestämään Pokia. Tuntuu, että ulkoistaa isot peliliikkeet muille ja itse välttää suututtamasta ketään ja pelaa finaalipaikkaa varten. 

Tommi oli viimeisimmässä jaksossa hieman ylimielinen ja se yleensä kostautuu. Koska heti jos kuvittelet olevasi täydellisesti pelin päällä ja hallitsevasi kaikkia, yleensä silloin tulee noutaja :D 

Karon, Julian ja Virpin kannattaisi muodostaa oma liitto. Tommin, Samin ja Helmerin liitto on liian vahva ja jos jätkät saavat vain valita, finaaliin päätyy Tommi ja Sami.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän