Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2022.

Vierailija
15.04.2022 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f3edbadd-aedd-4136-b760-ecb9487…

Mukana mm. BB-Jasmiina, Essi Unkuri, Niko Saarinen, Virpi Kätkä...

Kommentit (1934)

Vierailija
821/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lagaako kenelläkään muulla tuo ruutu selviytyjissä? Mulla kaikki muut toimii normaalisti mm. BB 24/7 mut selvityjät aina lagaa. Ääni kuuluu mut kuva pysähtyy. Aivan saakelin ärsyttävää. Sit ku stopia painaa niin kaikki mainokset uudelleen. Sekin ärsyttää ku on maksanut ruutu plussan niin on pakotettu katsomaan nuo yhteistyökumppaneiden mainokset

Vierailija
822/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuolla saarella on joku Tommi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkeja Pok ja Essi. Niko ja Jassu ihan mukavia ja viihdyttäviä, mutta Jassu taitaa roikkua säälistä mukana. Inhokit: Karo ja Salkkarit-näyttelijä.

Vierailija
824/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkeja Pok ja Essi. Niko ja Jassu ihan mukavia ja viihdyttäviä, mutta Jassu taitaa roikkua säälistä mukana. Inhokit: Karo ja Salkkarit-näyttelijä.

Ei se kuule säälistä roiku, kun se voittaa.

Vierailija
825/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nykyään enää Salkkareissa näyttele, vaan on ensisijaisesti Kaapo Kakon tyttöystävä.

Vierailija
826/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muija toi Viivi oikein on?

Mä sit vaan sellasen pienen valkoisen valheen siin sanoin.

Nolo muija.

Vierailija
827/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpi tykkää Feetta-juustosta 😂

Vierailija
828/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nykyään enää Salkkareissa näyttele, vaan on ensisijaisesti Kaapo Kakon tyttöystävä.

Ahaa, tuota en tiennytkään.

Vierailija
829/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuule säälistä roiku, kun se voittaa.

Jos Jassu voitta selviytyjät on onhan se formaatin vastainen päätös. Eihän se ole muutakuin paskanpuhmisessa pro ja perässävedettävä!

Vierailija
830/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan ryhtyä katsomaan Tanssii tähtien kanssa. Siellä on hieman keskivertoa kovempi taso.

Vierailija
831/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosta Jassusta päästä eroon? On jo jopa ärsyttävämpi ku Leo!

Vierailija
832/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuko Tommi muka veteen ja Leo ei....

Vierailija
833/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tosta Jassusta päästä eroon? On jo jopa ärsyttävämpi ku Leo!

Toi Karoliina sais lähteä. Hemmetin ärsyttävä.

Vierailija
834/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan ryhtyä katsomaan Tanssii tähtien kanssa. Siellä on hieman keskivertoa kovempi taso.

Sama täällä, tosin eiköhän sielläkin kohta aleta juonittelemaan toisia pareja pois ja liittoudutaan 🤨 Häpeän suomalaisia tuotantoja jotka pilaa mukavat ohjelmat!

Vierailija
835/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin paljon paremmin tehty toi juonittelu Survivorsissa. Päätöksetkin on yleensä järkevämpiä ja kiusaaminen vähäisempää.

Vierailija
836/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, oikea lähti 😂

Vierailija
837/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin oikee lähti, jes:)

Vierailija
838/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin uusimman plussa-jakson. Onneksi tippui se, jonka spoilattiin jo viikko siitten. Sain tyydytystä, koska ikävä ihminen sai nenilleen. Alkoi todella ärsyttää se jatkuva valehtelu. Oli itse neuvottelusaarella syönyt suklaakakun ja juonut bissen, mutta väitti toisen heimon neuvottelijan vetäneen sen oluen. Mites ne appelsiinit, jotka väitti ottaneensa? Nehän meni toiselle heimolle. Vai kuulinko väärin? Lisäksi valehteli löytäneensä amuletin. Harmi, ettei nuo valheet paljastuneet, olisin halunnut nähdä kiemurtelua.

Pisteet Helmerille, joka sai kostonsa tippujan aiemmasta petturuudesta. Ihmettelen, että Wallu oli ainoa sinisilmäinen, joka ilmeisesti uskoi amulettitarinan eikä äänestänyt tyyppiä, joka petti hänet aiemmin. Wallu siis seuraavaksi vaarassa, koska ei äänestänyt enemmistön mukaan.

Ei mun mielestä Viivi ole ikävä ihminen, taidat vaan olla kateellinen kun hänellä on kaikkea. Ne appelsiinit meni Jassulle henkilökohtaisesti. Jotenkin outoa että nyt takerrut vain Viivin valehteluun, aivan kuin siellä ei muut valehtelisi, no kateellisen puhetta sinulta.

Vierailija
839/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tämä keskustelu on kuihtunut selviytyjistä. Ilmeisesti pitäisi tapahtua jotain kuohuttavaa, jotta vähän piristyisi. Aikaisemmin extra toi lisäkeskustelun aihetta. Nyt ei ole sitäkään.

No, katsoin jo päivällä ruutuplussa-jakson suht odotettu tapaus tippui. Hän oli kyllä itse totaalisen yllättynyt eli saivat höynäytettyä.

Vierailija
840/1934 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutuplussasta:

Ihmettelin, kusetettinko Wallua Viivi-äänestyksessä tai pettikö hän itse, kun äänesti Pokkia, mutta asia oli ilmeisesti tiedossa liitolaisilla.