Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2022.

Vierailija
15.04.2022 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f3edbadd-aedd-4136-b760-ecb9487…

Mukana mm. BB-Jasmiina, Essi Unkuri, Niko Saarinen, Virpi Kätkä...

Kommentit (1934)

Vierailija
521/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhojengi kasassa.

Vierailija
522/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte mutta minä nautin suuresti siitä että Niko mukana! Yksi iso syy miksi katson tätä koko kautta, Nikon katseleminen on vain viihdyttävää.

Minä saan olla tätä mieltä, te saatte olla eri mieltä.

Plus Karon ja Nikon podi on lähes parempi kuin edes itse jaksot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mitä sanotte mutta minä nautin suuresti siitä että Niko mukana! Yksi iso syy miksi katson tätä koko kautta, Nikon katseleminen on vain viihdyttävää.

Minä saan olla tätä mieltä, te saatte olla eri mieltä.

Plus Karon ja Nikon podi on lähes parempi kuin edes itse jaksot.

Sano mitä sanot, mutta mulla on ainakin ihan päinvastaiset fiilikset. Odotan että Niko tippuu, eikä siihen onneksi kauan mene. Muuttuu ohjelmakin katsottavammaksi kun se ei kilaroi tuolla. 

Vierailija
524/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vattu. Mä oon pantannut tätä keskustelua pari viikkoa,etten spoilaannut ja nyt tilasin bb:n takia ruutu plussan ja katoin kakkosjakson ja aattelin, että se oli viimesin julkastu!! no ei ollut ja nyt vähän harmittaa, että ehdin lukemaan jo tätä :D 

Asia lähtee kyllä eteenpäin neloselle. Eikä kyse ole spoilaamisesta vaan sopimusrikkomuksesta

Vierailija
525/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vattu. Mä oon pantannut tätä keskustelua pari viikkoa,etten spoilaannut ja nyt tilasin bb:n takia ruutu plussan ja katoin kakkosjakson ja aattelin, että se oli viimesin julkastu!! no ei ollut ja nyt vähän harmittaa, että ehdin lukemaan jo tätä :D 

Asia lähtee kyllä eteenpäin neloselle. Eikä kyse ole spoilaamisesta vaan sopimusrikkomuksesta

Mitä sopimusta siinä rikottiin? 3.jaksohan on plussalaisille näkyvillä ihan kuten kuuluukin. 2.jakso tuli aamulla kaikille nähtäville. Ei siinä mitään sopimuksia oo rikottu. 

Vierailija
526/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että on jollakin hankala elämä. Ottaa tosissaan vitsailut Jassun voitosta ja lähettää sitten ne jonain todisteina. Eihän tässä siis voi veikata putoajia tai voittajaa kun se on joku todiste siitä että olet vuotanut tiedot muka jostain.

tämä arvaa kaikkien nimet niin , joku iiik nyt se spoilattiin...

Vierailija
527/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sopimusta siinä rikottiin? 3.jaksohan on plussalaisille näkyvillä ihan kuten kuuluukin. 2.jakso tuli aamulla kaikille nähtäville. Ei siinä mitään sopimuksia oo rikottu. 

Joku kilpailijoista on vuotanut tiedon että kuka tippuu ja milloin. Seuraava on Viivi.

Kilpailijoilla on sopimukset ja sakkorangaistukset.

Jassu voittaa koko kisan.

Nämä nyt kerrottu jo ennen kun jaksot on näkyvissä.

Mulla varmaan ollut ruutu plussa niin kauan kun sulla on ikää. Ei siis tarvitse neuvoa. Osa vanhoista viesteistä on poistettu.

Vierailija
528/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh tämän kanavan kanat ovat niin ankeita marmattajia. Jodelissa keskustelu hauskempaa mutta en voi enää osallistua koska bannit. Ihme ankeuttajia täällä, koko ajan jokin vääntö menossa jostain ja jos ei ole niin riitaa kylvetään vaikka väkisin.

Vierailija
529/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kilpailijoista on vuotanut tiedon että kuka tippuu ja milloin. Seuraava on Viivi.

Kilpailijoilla on sopimukset ja sakkorangaistukset.

Jassu voittaa koko kisan.

Nämä nyt kerrottu jo ennen kun jaksot on näkyvissä.

Mulla varmaan ollut ruutu plussa niin kauan kun sulla on ikää. Ei siis tarvitse neuvoa. Osa vanhoista viesteistä on poistettu.

Höpöhöpö. Ihan yhtälaillahan täällä on kerrottu muitakin nimiä voittajiksi. Miksi tartut pelkästään tuohon Jaccuun?

Seuraavaksi tippuu Markus, ei Viivi.

Vierailija
530/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun mikään Jassu ei voitakaan. Niin olipa vuodot. :D

Vierailija
531/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia ja Virpi kuulemma finaalissa, ei mitkään Jassut ja Karot.

Vierailija
532/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tää vuotuhullu vaan vitsailla...

Vierailija
533/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tippuu kolmannessa jaksossa

Vierailija
534/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä oikein ylistettiin miten ihanat synttärit Shirlyllä on ollut. Paljon tullut onnitteluita!🥳

Vierailija
535/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja1234 kirjoitti:

Kuka tippuu kolmannessa jaksossa

m.p

Vierailija
536/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silja1234 kirjoitti:

Kertokaa kuka tippuu kakkos jaksossa

Wallu tippuu

vallun leuka tippuu - kuinkahan monta kertaa - kun ei kaikki menekään hänen mielen mukaan.

liian analyyttinen voittaakseen mitään

Vierailija
537/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi karoliina on niin ällöttävä

Vierailija
538/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, tuntuupa ikävältä, että Karo voi nyt myhäillä tyytyväisenä, kun sai kostettua Joalinille pudottamalla hänet jo näin aikaisessa vaiheessa pelistä pois. Kunpa Karo ei olisi löytänyt sitä koskemattomuusamulettia. Olikohan tämäkin kameramiesten osoittama löydös....?

Sama tunne tuli, että kameralla osoitettiin siihen koloon ja Karo huomasi sen sitten. 

leikkaus, missä pelaa ??

Vierailija
539/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti nelosen oma juontaja Karoliina ja nelosen artisti (luulisin) Leo löysivät ekat amuletit. Jauhojengiä koko nelonen.

Vierailija
540/1934 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää katsoa telkkarista kun bb mainos lävähtää keskelle kuvaa kesken ohjelman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä