Selviytyjät Suomi 2022.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f3edbadd-aedd-4136-b760-ecb9487…
Mukana mm. BB-Jasmiina, Essi Unkuri, Niko Saarinen, Virpi Kätkä...
Kommentit (1934)
Tämän sivun kaikki viestit on ihan karseita.
Virpi on hyvin herttainen edelleen, Jassun juttuja kuuntelisin enemmänkin, hän tuo viihdettä noilla tokaisuillaan.
Toivottavasti jaksaa pidempäänkin tuolla. Yllätyin, kun tykkäsin tuosta Essistä.
Mielenkiintoisia nuo Bokin esittelemät syötävät tuolla.
Hyvin pärjäsivät kaikki niissä kisoissa.
Jassusta huomaa et on pitkänlinjan Niko Saarinen-fani, idolilta on haettu vaikutteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näkyykö ruudussa jo kaikki jaksot.
Kannattaisi Nelosen ja Ruudun tarkistella noita turvallisuusjuttujaan ja estää tällaiset vuodot. Minusta nuo tulevat julkaisemattomat jaksot voisi piilottaa Ruudun sivuilta kokonaan, voisivat julkaista niitä sitten viikottain yksitellen. Ei tarvitsisi nähdä edes niitä tulevien jaksojen jaksoselostuksia, koska niistäkin voi päätellä paljon. Niistä selvisi jo sekin, että 3. jaksossa heimot sekoitetaan, mitä en olisi halunnut etukäteen tietää.
Oletko laittanut palautetta asiasta.
Mä en tiedä, että miksi aina yllätyn niin paljon tämän palstan järkyttävistä kommenteista ja myrkyllisestä ilmapiiristä. Yleensä katson jakson hyvillä fiiliksillä ja tulen kommentoimaan jotain mielenkiintoisia tapahtumia, käänteitä jne, joiden oletan kiinnostavan muitakin. Mutta
Täällä 60% kommenteista on jotain ihan täyttä kuraa, hirveää puhetta ihmisten ulkonäöstä, luonteesta jne. Jotenki vaikea itseni ymmärtää, että mikä saa ihmiset tänne vain haukkumaan ja mollaamaan osallistujia.
Mun mielestä on täysin ok kritisoida kilpailijoiden peliliikkeitä tai esimerkiksi jotain kommentteja tms. Tai vastaavasti jutella suosikeista tai inhokeista, ilman että kenenkään ulkonäköön liittyviä asioita haukutaan ja ruoditaan.
En vaan ymmärrä että mitä ihmettä kommentoijat itse hyötyvät tästä toisten haukkumisesta.
Olisi kiva jutella ja pohtia peliä muiden katsojien kanssa. Mutta täällä se ei onnistu kun ne muutamatkin mielenkiintoiset ja asialliset kommentit hukkuvat tähän törkytulvaan.
Oisko jotain muuta keskustelukanavaa, jossa oikeasti juteltais asiallisesti jaksoista?
Palaute kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi Nelosen ja Ruudun tarkistella noita turvallisuusjuttujaan ja estää tällaiset vuodot. Minusta nuo tulevat julkaisemattomat jaksot voisi piilottaa Ruudun sivuilta kokonaan, voisivat julkaista niitä sitten viikottain yksitellen. Ei tarvitsisi nähdä edes niitä tulevien jaksojen jaksoselostuksia, koska niistäkin voi päätellä paljon. Niistä selvisi jo sekin, että 3. jaksossa heimot sekoitetaan, mitä en olisi halunnut etukäteen tietää.
Ehkä kannattaa odotella vielä yksi viikko, jotta näkee pitääkö 3. jakson tippuja ja putoamisuhan alla olevien äänten määrä paikkansa. Sen jälkeen saa varmuuden onko vuotanut vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, että miksi aina yllätyn niin paljon tämän palstan järkyttävistä kommenteista ja myrkyllisestä ilmapiiristä. Yleensä katson jakson hyvillä fiiliksillä ja tulen kommentoimaan jotain mielenkiintoisia tapahtumia, käänteitä jne, joiden oletan kiinnostavan muitakin. Mutta
Täällä 60% kommenteista on jotain ihan täyttä kuraa, hirveää puhetta ihmisten ulkonäöstä, luonteesta jne. Jotenki vaikea itseni ymmärtää, että mikä saa ihmiset tänne vain haukkumaan ja mollaamaan osallistujia.
Mun mielestä on täysin ok kritisoida kilpailijoiden peliliikkeitä tai esimerkiksi jotain kommentteja tms. Tai vastaavasti jutella suosikeista tai inhokeista, ilman että kenenkään ulkonäköön liittyviä asioita haukutaan ja ruoditaan.En vaan ymmärrä että mitä ihmettä kommentoijat itse hyötyvät tästä toisten haukkumisesta.
Olisi kiva jutella ja pohtia peliä muiden katsojien kanssa. Mutta täällä se ei onnistu kun ne muutamatkin mielenkiintoiset ja asialliset kommentit hukkuvat tähän törkytulvaan.Oisko jotain muuta keskustelukanavaa, jossa oikeasti juteltais asiallisesti jaksoista?
Samaa mieltä. Koskee kaikkia muitakin ohjelmia, joita puidaan tällä sivustolla. Katson itse jakson hyvillä mielin ja palan halusta kommentoida joitain käänteitä, esityksiä, tms ja sitten suu loksahtaa auki AV:n kommentteja lukiessa. Asiattomia, alatyylisiä viestejä. Esim. Tähdet tähdet-, Vain elämää-, TTK-, Voice- ja monet muut ketjut tällaisia. Olen itsekin aika kriittinen mitä tulee esim. laulusuorituksiin, mutta aina silti yllättää tuo ulkonäköön liittyvien haukkukommenttien ja pervoiluviestien määrä.
Pokilla on kyllä melkoinen etulyöntiasema tuolla leirielämässä. Tuo viidakkohan on käytännössä hänelle koti. Jo ihan fyysisiltä ominaisuuksiltaan hän sopii paremmin tuonne, kuin tämä pohjolan kansa. Kaikki ravinto, kuumuus, aurinko jne.
Miettikää jos esim. Pohjola-kaudella olis joku yksi Krisu esimerkiksi ja sit loput 15 olis jostain etelän kaukomailta, niin vois vähän olla eri lähtökohdat tulla toimeen ympäristön ja ravinnon kanssa.
Toiveeni osallistujista
Markku Saukko (Aki ja Heli Palsanmäen apumies)
Helmi Loukasmäki
Roni Back
Sami Kuronen
Jutta Larm
Helmi-Leena Nummela
Sointu Borg
Tuure Boelius
Sara Forsberg
Frederik
Jere Karalahti
Aki Tykki
Emmi Nuorgam
Jethro Rostedt
Anna Roininen (Temppareista)
Kape Aihinen
Ois kova jengi!
Palaute kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä lukemaan tuollaista Ruudusta. En minä ainakaan ole lukenut yhtikästä mitään, mutta täältä sitten luin tämän viestin takia. Mulle olisi jäänyt ihan pimentoon, että kolmannessa jaksossa heimot yhdistetään.
kohta se alkaa, BB 4.9. kai klo 21. Siellä on taviksia, nyt saa kieroilla, taktikoida, juoruta jne. Toivottavasti voittaja ei alennu muuta kun taktikoimaan ja sitäkin hienovaraisesti ettei tyhmä edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän sivun kaikki viestit on ihan karseita.
Samaa mieltä !
Onneksi on valinnanvapaus, en itse tämän enempää aijo lukea/ kirjoitella täällä. Katson vain tyytyväisenä omissa oloissani sarjaa.
Olen iki fani, katson myös USA n version tarkalla silmällä.
En ymmärrä miksi tämä keskustelu on kääntynyt ilkeäksi haukkumiseksi, mollaamiseksi.
Tälläistä keskustelua ei ole käyty Yhdysvalloissa Survivor kausista ( vaikkapa twitterissä ).
Eihän me olla juntteja ????
Ei jostain syystä enää kiinnosta tämä ohjelma. Katson sinne saakka kun Jasmiina tippuu, että saan vahingoniloa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän petyin kun Joalin on taas mukana, en edes tiedä miksi. En pitänyt hänestä silloin kun hän oli viimeksi.
Joalin on kaunis mutta tylsä. Olispa Nina Mikkonen, Yeboyah ja Sanna Ukkola.
Kiva että alkaa. Olen kyllä noin puoleen pettynyt. Haluaisin tavis-kauden.
Voi juma. Siis katsooko ihmiset oikesti noita ohjelmia?
Katsotte varmaankin sitten myös "vaarallisesti lihavaa ja Australian rajalla ja muita """tosi TV ""ohjelmia, jne jne etc-)))?
Vierailija kirjoitti:
Palaute kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä lukemaan tuollaista Ruudusta. En minä ainakaan ole lukenut yhtikästä mitään, mutta täältä sitten luin tämän viestin takia. Mulle olisi jäänyt ihan pimentoon, että kolmannessa jaksossa heimot yhdistetään.
En minäkään lukenut heimojen sekoittumisesta Ruudusta vaan jo aiemmin täältä ketjusta, paljon ennen omaa viestiäni. Pointti oli siinä, että aina on heitä, jotka lukevat jaksoselostuksia ja kertovat niistä myös tänne. Jaksoselostusten tekstit antaa lisämahdillisuuksia spekulaatiolle ja saattavat usein paljastaa liikaakin. Niistä on monesti päätelty tulevat twistit ja jopa tippumiset. T. Lainaamasi
Sit on kanssa jännä miten laihoja voi haukkua heinäseipääksi ja se pitäis ottaa ihan vaan viattomana vitsinä. Sitten ku lihavaa sanotaan valaaksi niin se on niin ilkeää ja väärin tehty.
Höh, mä en tiiä näistä juuri ketään. Pitää vissiin tilata joku Seiska lehti vai miksi nää on julkkiksia?
Vierailija kirjoitti:
Pokilla on kyllä melkoinen etulyöntiasema tuolla leirielämässä. Tuo viidakkohan on käytännössä hänelle koti. Jo ihan fyysisiltä ominaisuuksiltaan hän sopii paremmin tuonne, kuin tämä pohjolan kansa. Kaikki ravinto, kuumuus, aurinko jne.
Miettikää jos esim. Pohjola-kaudella olis joku yksi Krisu esimerkiksi ja sit loput 15 olis jostain etelän kaukomailta, niin vois vähän olla eri lähtökohdat tulla toimeen ympäristön ja ravinnon kanssa.
suomalainen oliko radiojuontaja niin hänellä kokemusta myös eräelämästä ja muutenkin on valmistautunut, miespuolinen, en muista nimeä. Ei ole kertonut tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Höh, mä en tiiä näistä juuri ketään. Pitää vissiin tilata joku Seiska lehti vai miksi nää on julkkiksia?
Yli puolet tuttuja tv:stä. Ei tässä mitään seiskaa tarvitse, sen kun vaan katsoo kotimaisia realityja niin sieltä nää naamat on pääosin jo tuttuja.
Tuntuu myös oudolta, että viime kaudesta on jo vuosi aikaa! Sitä edeltävä Pohjola-kausihan tuli 2021 keväällä, mutta tuntuu ettei Karibiastakaan olisi kuin puoli vuotta. Toki yksi Selviytyjät kausi kestää aina yli kolme kuukautta.