Miten te muut hoitajat olette saaneet miehen?
Oletteko kertoneet totuuden vasta, kun on jo talolaina ja yhteisiä lapsia. Minä alan kohta olla jo liian vanha. En ole mikään erityisen kaunis enkä erityisen hoikkakaan. Jotkut kuitenkin kuulemma tykkäävät, kun naisella on muotoja. Olen normaalipainossa kuitenkin.
Kommentit (21)
Mikä ihmeen aloitus tämä on? Ja mikä totuus?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen aloitus tämä on? Ja mikä totuus?
No hoitajan ammatti. Turha taivastella. Totta se on ja jokainen tietää sen.
Ap
Jos mietin hoitoalan tuttujani niin ei kyllä todella vaikuta olevan ongelmia kumppanin saannissa.
Ja mitään hoitajan ammattia ei tietääkseni ole olemassakaan.
Hoitoalan ammatillahan nimenomaan saa positiivista huomiota.... Itseäni se jopa ärsytti enkä nykyään tuo ammattiani missään ilmi. Niin ja on kyllä kumppanikin.
En ollut vielä silloin sote-alalla, kun tapasin mieheni. Kävin silloin lukiota. Taidat ap olla vain myöhässä liikkeellä tuon asian suhteen.
Kyllä hoitajuus näkyy muutenkin. Olkaa ylpeästi sitä mitä olette ja valitkaa tasollenne sopiva mies kuten rekkakuski, autonrassaaja tai kiinteistönhuoltaja.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoalan ammatillahan nimenomaan saa positiivista huomiota.... Itseäni se jopa ärsytti enkä nykyään tuo ammattiani missään ilmi. Niin ja on kyllä kumppanikin.
Ihme valheita. Kukaan ei arvosta hoitajaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hoitajuus näkyy muutenkin. Olkaa ylpeästi sitä mitä olette ja valitkaa tasollenne sopiva mies kuten rekkakuski, autonrassaaja tai kiinteistönhuoltaja.
Tätä juuri tarkoitin. Minulle ammatilla ei ole väliä, mutta tässä se on tarkoitettu negatiiviseksi asiaksi.
Ap
Hoitsut on parhaita sängyssä. Tietysti se on miinusta jos on ruho tyyliä mätisäkki.
Itse en voi arvostaa ihmistä joka antaa ihmisten kuolla ennemmin kuin luopuisi kohtuuttomasta rahan ahneudesta
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi arvostaa ihmistä joka antaa ihmisten kuolla ennemmin kuin luopuisi kohtuuttomasta rahan ahneudesta
Miksi et itse kouluttaudu hoitajaksi pelastamaan ihmisiä, jos rahalla ei ole väliä?
Minä olen kyllä ollut jo pari vuosikymmentä naimisissa meidän osaston sairaalafyysikon kanssa. Eikä olla ainoa aviopari meidän työpaikalla. Koko sairaala on täynnä parsikuntia kaikilla tasoilla. Sinulle on kai tärkeätä halveksia korkealle koulutettuja asiantuntijoita.Aika säälittävä yritys. Työ sairaalan tutkimusosastolla on todella mielenkiintoisaa ja vaihtelevaa. Fiksut työtoverit ovat se yksi suurin plussa erikoissairaanhoidossa.
Mitä tekemistä ammatilla on parinvalinnan kanssa? Tai painon?
Oletko nyt oikeasti hoitaja vai "hoitaja"? Ensimmäistä moni arvostaa, toista ei niinkään, ihan syystä (huolimatta ip-lehtien ko. toiminnan ylistämisestä voimaantumistarinoina).
Miten saatte salattua totuuden, kun asutte vasta yhdessä, mutta ette ole vielä naimisissa? Ihan mikä tahansa työ ei käy selitykseksi, jos tekee kolmivuorotyötä.