Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähden kauppaan enkä nyt laita maskia enää.

Vierailija
15.04.2022 |

ei suositella enää.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama​vaippa on no​rs​unvi​tun näköisen turvan omaaville sosiaalisten tilanteiden selviytymisasuste.

Kyllä sitä ihan kaunottaretkin käyttää.

Vierailija
22/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisit vaan sen maskin niin kaupan työntekijää ei veetuttaisi niin paljon palvella asiakasta, joka viis veisaa kaupan työntekijän terveydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kehtaat. Useimmilla on maski kaupassa käydessä. Mieti jos vaikka pomosi näkee sinut kaupassa ilman maskia?

Ohis

mutta itse olen nähnyt pomoni junassa ilman maskia, vaikka työpaikallamme oli silloin maskipakko

Vierailija
24/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naama​vaippa on no​rs​unvi​tun näköisen turvan omaaville sosiaalisten tilanteiden selviytymisasuste.

Kyllä sitä ihan kaunottaretkin käyttää.

"Kaunottaret" 😅 ei helvetti mikä sana...

Vierailija
25/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vielä kunnes kesä tulee. Ihan senkin takia kun kadut pälyää niin autaahan se hengitykseen.

Vierailija
26/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo oli aikakin. Itse en käytä maskia koskaan.

Vierailija
27/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan kesärenkaat vasta juhannuksen alla. Voi tulla rakeita.

Vierailija
28/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt kaupoissa maskeja korona-aikana. En ole pelkäävä lammas.

Et olekaan, vaan itsekeskeinen idiootti. Tavallista maskia käytetään siksi, ettei tartutettaisi muita. Me lampaat suojelemme sinin kaltaisiasi vähä-älyisiä, en kyllä ymmärrä miksi.

Vierailija
29/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksena ilman nastoja ajaville voi tulla kallis korjaamolasku, kyllä heitä mahtaa sitten harmittaa.

Vierailija
30/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUS alueella suositellaan

Koko Suomessa on maskisuositus voimassa Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiiriä lukuunottamatta.

Vierailija
31/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kyllä helpottavaa kun julkaistiin tuo uutinen ettei ole enää maskisuositusta.

Itse en ole aikoihin, oikeastaan koko aikana, maskia pitänyt muualla kuin sairaalassa tms.

Mutta niille ihmisille on helpotus jotka ovat orjallisesti pitäneet maskeja kun kerran niin kuuluu tehdä. Kun eivät uskalla muuten liikkua kun on suositus.

Jospa nyt uskaltaisivat hiukan niistä jo luopua. Toivottavasti.

Tietenkin ne saavat maskiaan pitää vaikka maailman tappiin jotka niin haluavat.

Vierailija
32/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdet kotiovesta ulos ilman maskia niin se on rumaa. Ja ruma on tuhmaa.

Vierailija
33/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuhma ja ämpäri ruma 36v mies. Maskia en käytä ikinä never eveeer!

Vierailija
34/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisit vaan sen maskin niin kaupan työntekijää ei veetuttaisi niin paljon palvella asiakasta, joka viis veisaa kaupan työntekijän terveydestä.

Kaupan työntekijöille on paskanhailee onko asiakkaalla maskia vai ei, oltaisiin heitetty itsekin jo aikoja sitten maskit pois jos Työterveyslaitos ja sitä myöten työnantaja ei sitä suosittelis.

Eli heti kun maskipakko lähtee kaupoista, niin myyjilläkin maskit lähtee katoamaan, ehkä altistuneet pitää vielä...

Vierailija
35/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt kaupoissa maskeja korona-aikana. En ole pelkäävä lammas.

Et olekaan, vaan itsekeskeinen idiootti. Tavallista maskia käytetään siksi, ettei tartutettaisi muita. Me lampaat suojelemme sinin kaltaisiasi vähä-älyisiä, en kyllä ymmärrä miksi.

Huomasiko kukaan lukea päätöksen perusteluja: maskeja ei enää suositella koska niiden laajamittaisellakaan käytöllä ei olisi enää hyötyvaikutuksia.

Vihdoinkin järjen ääni THL:ltä, johan sitä on odotettukin.

Vierailija
36/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kehtaat. Useimmilla on maski kaupassa käydessä. Mieti jos vaikka pomosi näkee sinut kaupassa ilman maskia?

Pomokaan ei käytä.

Vierailija
37/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset osaa ajatella omilla aivoillaan? Ei se maski muutu hyödyttömäksi, vaikka suositus poistuisikin tai muutu sen tarpeellisemmaksi suosituksesta.

Vierailija
38/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiset osaa ajatella omilla aivoillaan? Ei se maski muutu hyödyttömäksi, vaikka suositus poistuisikin tai muutu sen tarpeellisemmaksi suosituksesta.

Ei muutukkaan. Se maski muuttui hyödyttömäksi Omicronin leviämisherkkyyden takia. THL:ltä kesti vain kaksi kuukautta todeta että näin se on.

Vierailija
39/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nauraako vai sääliä. Oma äly ja kyky ottaa muita huomioon näkyy olevan aloittajalla pahasti pakkasen puolella.

Vierailija
40/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksena ilman nastoja ajaville voi tulla kallis korjaamolasku, kyllä heitä mahtaa sitten harmittaa.

Mulla kun ei ole 20v ollu yhtään nastaa auton renkaissa? Eikä yhtään siitä johtuvaa korjaamolaskua