Kuinka usein käyt ulkona syömässä roskaruokaa
Kommentit (35)
Kerran pari kuukaudessa , yleensä Burger King tai pizzalla
Kesällä syön joskus ulkona, mutta yleensä kyllä sisällä. Talvella ruoka jäähtyy ulkona liian nopeasti.
Kerran viikossa koko perheen yhteisen urheiluharrastuksen jälkeen.
Miksi joku haluaisi syödä roskaruokaa, ei mahdu mun jakeluun? Vain koska se on "hyvää"?
Kyllä mä ihan säännöllisesti käyn. Asun pienellä paikkakunnalla, ja jos haluaa noutoruokaa, ei ole oikein vaihtoehtoja. Läheisessä taajamassa on aivan ihana grilli, jossa on todella hyvät hampurilaiset. Paikkakunta on niin pieni, että omistaja tuntee suunnilleen kaikki asiakkaat, minutkin. Jos ei siellä, niin oman paikkakunnan Hesburgerissa tai Kotipizzassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaisi syödä roskaruokaa, ei mahdu mun jakeluun? Vain koska se on "hyvää"?
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään roskaruuasta.
Melkein kerran viikossa käyn hakemassa kolmioleivän ärrältä....
En koskaan syö roskaruokaa tai roskia.
Ja toiseen kysymykseen, ulkona syön 2-3 kertaa kuukaudessa, hyvää ruokaa, josta saan makunautintoja ja elämyksiä, joka antaa elämälle mielihyvää ja iloa.
Kävisin useammin, jos olisi varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Se lihottaa turhia määriä kaloreita ja ravintosisältö muutenkin päin mäntyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Meidän perhe käy ihan säännöllisesti (2–3 kertaa kuukaudessa) syömässä tai hakemassa hampurilaisia, mutta kukaan meistä ei ole lihava.
Mitä se käytännössä tarkoittaa ihmisen hyvinvoinnin kannalta, että hän syö välillä sellaista ruokaa, jonka ravintosisältö on päin mäntyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Ja roskaruoasta tulee NÄLKÄ. Jos olen illalla syönyt hampurilaisaterian niin seuraavana aamuna teen nälkäkuolemaa. Siis sellainen, kun tuntuu, että vatsa syö jo itse itseänsä. Jos taas syön tasapainoisen aterian, niin aamulla olo on ok.
Kerran tai kaksi kuukaudessa. Viimeksi uppopaistettua kanaa - otettiin miehen kanssa 2-3 hengen jaettava setti, jonka tähteistä riitti minulle vielä kahdeksi ateriaksi.
Kesällä kerran viikossa pizzapuffassa/sibyllassa, mutta ei se kyllä mitään roskaa ole!
N. kerran kuukaudessa pizzaa tai kebabia.
kerran pari vuodessa