Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään lastani :(

Vierailija
14.04.2022 |

Lapsi on nyt 8-vuotias. Neuvolassa huomattiin joskus 2-3 vuotiaana ettei poika ole ihan ”normaali”. Mitään diagnoosia ei ole saanut. Koulu sujuu hyvin, ja kavereita on. Hän on erittäin väkivaltainen ja lyö usein myös minua ja miesystävääni.

En tiedä mikä mennyt kasvatuksessa pieleen.
Pelkään että lyö tai ylipäätään satuttaa pikkuveljeään.

Voi oikeasti kuulostaa järkyttävältä että ”pelkään” häntä, mutta siltä minusta tuntuu. Saattaa vetää herneet nenään jo jostain tietystä äänestä. ADHD - tutkimukset tehty, ei hänellä ole sitä, misofonian (SSSS) todennäköisyyttä mietitty perheneuvolassa. En tiedä enää mitä teen :(((

Kommentit (404)

Vierailija
401/404 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas!

Saimme virallisen diagnoosin sunnuntaina.

Kyse on juuri siitä FAS:ista mitä täällä ehdotitte. Kiitos kaikille vertaistuesta sekä ihanista tsemppikommenteista (kaikki eivät kyllä olleet kauhean tsemppaavia) :D mutta silti.

Väkivaltaisuus on loppunut, pääsimme toimintaterapiaan, poika on käynyt kuraattorilla sekä koulupsykologilla juttelemassa. Kiitos vielä kerran.

Ap

Vierailija
402/404 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurilla on 5 lasta, ne on kyl aika pelottavii. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/404 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas!

Saimme virallisen diagnoosin sunnuntaina.

Kyse on juuri siitä FAS:ista mitä täällä ehdotitte. Kiitos kaikille vertaistuesta sekä ihanista tsemppikommenteista (kaikki eivät kyllä olleet kauhean tsemppaavia) :D mutta silti.

Väkivaltaisuus on loppunut, pääsimme toimintaterapiaan, poika on käynyt kuraattorilla sekä koulupsykologilla juttelemassa. Kiitos vielä kerran.

Ap

FAS- diagnoosia ette ole saaneet noin nopeasti.

Vierailija
404/404 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa gluteiinitonta ruokavaliota. Olen tosissani. Gluteiini vaikuttaa hermostoon. Iso osa ihmisiä on yliherkkiä.

Alapeukuttajat alapeukuttakaa vaan ihan rauhassa vaikka niin paljon että sormenne irtoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi