Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihastunut mies torjua naisen elämäntilanteensa vuoksi?

Nolous
14.04.2022 |

kysyy hämmentynyt aloitteen tekijä.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai.

Vierailija
2/80 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, ellei ole varattu.

Vierailija
4/80 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Hävettää.

Vierailija
5/80 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Oma mies torjui, kun oli juuri eronnut. Tosin kertoi tämän syyn ja että oli silti ihastunut, eli siima jäi. Lopulta halusi itse seurustella, kun oli päässyt erostaan. Parempi näin kuin suoraan uuteen suhteeseen.

Vierailija
6/80 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla hän torjui? Selittikö itse elämäntilanteellaan?

Vierailija
7/80 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Itsellä ajatuskaava on ollut se, että on ihan luonnollista että kummallakin on vaatimuksia kumppanin suhteen, ja koska en pysty niitä vaatimuksia elämäntilanteesta johtuen täyttämään, on vain reilumpaa olla aloittamatta mitään sen vakavampaa.

En tiedä sitten, mitä siinä kohtaa kävisi jos kaikesta huolimatta nainen silti haluaisi astua tämän kaiken keskelle eikä välittäisi yhtään että olen tämmöinen köyhä retku jolla ei ole paljoakaan naiselle tarjottavaa kuin lämmin koti rupsahtaneilla kalusteilla..

Vierailija
8/80 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaankin. Ei halua elää siivoa elämää, on päihdeongelmainen tai traumatisoitunut. Sitten poteroituu ja torjuu.

Vierailija
9/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Jos oma elämä on sekaisin, ei halua pilata ihastuksensakin elämään vetämällä siihen mukaan. Tai jos on vasta eronnut, niin pitää ensin pääsyä yli erosta jne.

Vierailija
10/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hullu? Tietenkin torjuu, jos on varattu.

Vierailija
11/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Varmasti jättää ainakin jollain tavalla mahdollisuuden auki. Ei siis torju sillä tavoin selkeästi, ettei jää mitään epäselvyyttä asiasta.

Vierailija
12/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi mutta se on ikävää.

T. nainen joka on tehnyt niin.

Vierailija
13/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko. Todennäköisesti kyseessä on vain tekosyy, ettet menettäisi kasvojasi, kohteliaisuutta.

Vierailija
14/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mä oon tehnyt niin pari vuotta sitten vaikka olin siis tosi ihastunut. Oon yhä ihastunut tähän samaan mutta sillä on nyt uusi mies. Vähän risoo kyllä mutta ei siitä olisi tullut mitään, olin niin masentunut sillon ja muutenkin sekava elämän tilanne enkä halunnut sotkea meidän välejä. Näin meillä on ehkä vielä joskus mahiksia johonkin jos olosuhteet on joskus paremmat.

Vierailija
15/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt ihminen voi ymmärtää olevansa vaikkapa niin rikki sisältä ja ettei kannata mihinkään alkaa vaikka toinen kiinnostaisikin ja sen vuoksi antaa pakit. Ei tätä toki moni tunnu ymmärtävän, että ihminen olisi ajatteleva ja tajuava olento, vaan että olisi pelkästään joku elukka joka lähtee heti kun ovi avataan.

Vierailija
16/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt ihminen voi ymmärtää olevansa vaikkapa niin rikki sisältä ja ettei kannata mihinkään alkaa vaikka toinen kiinnostaisikin ja sen vuoksi antaa pakit. Ei tätä toki moni tunnu ymmärtävän, että ihminen olisi ajatteleva ja tajuava olento, vaan että olisi pelkästään joku elukka joka lähtee heti kun ovi avataan.

Mutta antaako hän tuossa tilanteessa suorat pakit, siis sellaiset että tekee selväksi ettei kiinnosta siinä mielessä? Mun on vaikea uskoa. Kuvittelisin että selittelee jotenkin sillä tavalla, että pystyy tilanteen muututtua helposti palaamaan asiaan.

Vierailija
17/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta antaako hän tuossa tilanteessa suorat pakit, siis sellaiset että tekee selväksi ettei kiinnosta siinä mielessä? Mun on vaikea uskoa. Kuvittelisin että selittelee jotenkin sillä tavalla, että pystyy tilanteen muututtua helposti palaamaan asiaan.

Samahan se miten asian ilmaisee, niin eiköhän naiselta mene fiilikset joka tapauksessa ellei mies heti suhtaudu halutunlaisesti.

Vierailija
18/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Tietenkin voi, jos mies on jo perheellinen, siis niin perheellinen, että on kumppanin kanssa yhteonen lapsi.

Noita ihastumisia ihastumisia tulee mellle kaikille, silloin tällöin.

Ihastumiset ovat ohimeneviä tunteita ja asioita. Ei niiden takia ruveta okaa perhettä rikkomaan ja pidyämääm koko elämää uudeksi.

Ihastuminen on pelkkää hetken huumaa, ei enempää.   

Todelliset rakastumiset ovat sitten kokonaan eri asia.

Vierailija
19/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkikisi työn tai opiskelun takia mies voi torjua naisen.

Ei mies pelkän ihastumisen takia, jätä ottamatta vastaan opiskelupaikkaa, eikä opintojen välttämätöntä, vaatuvaa työharjoittelupaikkaa ulkomailta. 

Ihastuminenhan on pelkkää ihailua, kaukana todellisesta rakkaudesta, joka liimaa ihmiset yhteen.

Sitäpaitsi nuoret ja nuorehkot ihmiset unohtavat ihastumisensa nopeasti.  Koska maailma ja elämä ovat nykyisin niin hetkistä.  Ja jatkuvasti tapaa uusia ihmisiä, joihin voi ihastua.

Vierailija
20/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samahan se miten asian ilmaisee, niin eiköhän naiselta mene fiilikset joka tapauksessa ellei mies heti suhtaudu halutunlaisesti.

Ei välttämättä mene. Riippuu miten kovasti on ollut ihastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi