Mies epäilee että petän, koska siivosin :D
Mies lähti pääsiäiseksi reissuun ja olen yksin kotona muutaman yön. Omaa aikaa on ollut aika vähän tässä korona-aikana niin olin jopa vähän innoissani, siivosin eilen ja ostin herkkuja, että on ihanaa fiilistellä ja kotoilla yksikseen. Noh, mieshän otti tämän ILMISELVÄNÄ vihjeenä että olen kutsunut tänne miesseuraa, kun eihän sitä nyt tietenkään muita syitä siivoamiseen ole. HUOH. Saa nähdä soitteleeko tunnin välein videopuheluita reissultaan :D Olisi pitänyt suoraan vaan valehdella että kutsuin Maijan ja Tiinan kylään ja siksi siivoous ja herkut, niin olisi päässyt vähemmällä.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Mies siis varmaan itse pettää ja koittaa löytää teoillensa hyvää syytä ( epäillä sinua).
Aivan varmasti. Käy miehesi puhelin läpi ihan varmuuden vuoks. Mun exä oli just tämmönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies siis varmaan itse pettää ja koittaa löytää teoillensa hyvää syytä ( epäillä sinua).
Aivan varmasti. Käy miehesi puhelin läpi ihan varmuuden vuoks. Mun exä oli just tämmönen.
Jep, just näin. Siellä se liottaa melaansa toisten naisten kosteikoissa.
Eikö tuo ole ilmiselvää, että mies pettää itse.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole ilmiselvää, että mies pettää itse.
Jos ei petä niin ainakin suunnittelee asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos täällä mamma kertoisi, että mies alkoi siivota mamman lähtiessä pääsiäisreissuun, niin palstan yksimielinen johtopäätös olisi, että sika pettää.
En siis epäile, että pettäisit, mutta en myöskään usko, että kovin moni palstalla pettäjäsiaksi tuomittu mieskään pettää.
Oot varmasti oikeessa mutta ehkä tässä pitää huomioida se laajempi konteksti. Esim. meillä minä siivoan ja haluan siistiä huomattavasti useammin kuin mies niin siksi ei pitäisi olla kovin outoa jos siivoaa pääsiäiseksi. Mutta jos mieheni tekisi saman niin oikeasti hälytyskellon kyllä saattaisivat soida, koska ei ole koskaan oma-aloittaisesti siivonnut yksin. Ei liity sukupuoli, vaan ihan yksilön tavat.
Laajempi konteksti tässä on se, että ap siivoaa yleensä vain vieraita varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että hän epäilee asiaa?
Miksi päätit miesv ihakiimassasi kertoa täällä asiasta?
Miksi päättelit miesv ihakiimassasi että hän soittelee tunnin välein?
Koska hän itse kertoi epäilevänsä.
Kerron tänne koska mielestäni huvittava juttu.
Tunnin välein soitteleminen oli tuollainen puoliläppä, kuten :D-hymiöstä olisi voinut päätellä.
Tosi raskasta varmaan nähdä miesvihaa kaikkialla, voimia :(
-ap
Valitettavasti epäilen, että miehelläsi ei ole puhtaat jauhot pussissa. Minulla oli miesystävä, joka alkoi myös epäillä minua pettämisestä ihan puskista ja lopulta kävi ilmi, että petti itse tuona aikana. Asia aiheuttaa syyllisyyttä, joka on helppo kääntää ap:n syyksi, koska miehen ajatusmaailmassa kun hän pettää, kaikki pettävät :(.
Olen pahoillani.
Tasapainoisessa parisuhteessa ei tarvitse epäillä toista pettämisestä jos siivoaa. Ymmärrät sen itsekin, vaikka nyt hämmästelet ja naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos täällä mamma kertoisi, että mies alkoi siivota mamman lähtiessä pääsiäisreissuun, niin palstan yksimielinen johtopäätös olisi, että sika pettää.
En siis epäile, että pettäisit, mutta en myöskään usko, että kovin moni palstalla pettäjäsiaksi tuomittu mieskään pettää.
Oot varmasti oikeessa mutta ehkä tässä pitää huomioida se laajempi konteksti. Esim. meillä minä siivoan ja haluan siistiä huomattavasti useammin kuin mies niin siksi ei pitäisi olla kovin outoa jos siivoaa pääsiäiseksi. Mutta jos mieheni tekisi saman niin oikeasti hälytyskellon kyllä saattaisivat soida, koska ei ole koskaan oma-aloittaisesti siivonnut yksin. Ei liity sukupuoli, vaan ihan yksilön tavat.
Niin...? Jos tekee jotain itselleen tavallisuudesta poikkeavaa, niin miten tulee ensimmäisenä mieleen, että pettää?
Ostan spontaanisti paidan. Ketä varten?
Käyn lähikaupassa työmatkalla hypermarketin sijaan. Kuka siellä on kassalla?
Aloitan kansalaisopistokurssin. Onko ryhmässä naisia?
Hurahdan uskoon. Petät ihan varmasti...
Te mustasukkaisuutta puolustelevat, kuunnelkaa itseänne. Ettekö ymmärrä, että tuollaiset epäilyt tuhoavat kaiken edellään, takuuvarmasti. Ja kyllä, varmasti 98% sivusuhteista on alkanut jonkunlaisella muutoksella, mutta ei se silti tarkoita, että jokainen muutos olisi merkki sivusuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että hän epäilee asiaa?
Miksi päätit miesv ihakiimassasi kertoa täällä asiasta?
Miksi päättelit miesv ihakiimassasi että hän soittelee tunnin välein?
Koska hän itse kertoi epäilevänsä.
Kerron tänne koska mielestäni huvittava juttu.
Tunnin välein soitteleminen oli tuollainen puoliläppä, kuten :D-hymiöstä olisi voinut päätellä.
Tosi raskasta varmaan nähdä miesvihaa kaikkialla, voimia :(
-apValitettavasti epäilen, että miehelläsi ei ole puhtaat jauhot pussissa. Minulla oli miesystävä, joka alkoi myös epäillä minua pettämisestä ihan puskista ja lopulta kävi ilmi, että petti itse tuona aikana. Asia aiheuttaa syyllisyyttä, joka on helppo kääntää ap:n syyksi, koska miehen ajatusmaailmassa kun hän pettää, kaikki pettävät :(.
Olen pahoillani.
Tasapainoisessa parisuhteessa ei tarvitse epäillä toista pettämisestä jos siivoaa. Ymmärrät sen itsekin, vaikka nyt hämmästelet ja naurattaa.
Olet toki oikeassa, että usein mustasukkaiset ovat itse (ehkä olleet) petollisia. Mutta eivät aina, siksi ap:n ei pidä tuon käytöksen perusteella vajota itse tuohon epäilyyn. Olisi varmaan hyvä ottaa tuo kuitenkin uudestaan rauhallisena hetkenä puheeksi, mitä mies tarkoitti puheillaan. Jos mies tuntuu itsekin ymmärtävän, kuinka älytöntä se on ollut, niin antaa olla. Jos hän kuitenkin lähtee jotenkin puolustelemaan toimintaansa, on syytä olla varuillaan ja lähteä työstämään ongelmaa.
Tulin töistä eräänä päivänä ja mies oli löytänyt omasta sukkalaatikostaan minun sukat. Näytti sukkia minulle ja kysyi muka vitsin varjolla kahdesti, että kuka mies täällä on käynyt? Kyseessä siis tavalliset mustat sukat joita itselläni on monta paria. Jätti sukat dramaattisesti esille ja selvästi seurasi teenkö asialle mitään. En tehnyt, hän pisti itse lopulta ne pyykkikoriin. Kyllä ärsytti monta päivää.
Ettei vaan projisoisi omaa mielenmaisemaansa?
Hänen ainoa motiivinsa siivoukselle (silloin, jos jää yksin pariksi päivää) olisi selvästi vain toinen nainen. Ehkä hän ei petä, mutta tosi epäilyttävää lähteä syyttelemään kumppania siivouksesta.
Jätä se sika ap
Tai vielä parempaa, tapa se ja sen poikalapset.
Onneksi olkoon, mustisukkosi juoksee itse vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Tulin töistä eräänä päivänä ja mies oli löytänyt omasta sukkalaatikostaan minun sukat. Näytti sukkia minulle ja kysyi muka vitsin varjolla kahdesti, että kuka mies täällä on käynyt? Kyseessä siis tavalliset mustat sukat joita itselläni on monta paria. Jätti sukat dramaattisesti esille ja selvästi seurasi teenkö asialle mitään. En tehnyt, hän pisti itse lopulta ne pyykkikoriin. Kyllä ärsytti monta päivää.
Miksi et tehnyt? Sinähän ne sukat sinne miehen laatikkoon olit laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tehnyt? Sinähän ne sukat sinne miehen laatikkoon olit laittanut.
Koska mies olisi voinut laittaa ne minun sukkalaatikkooni eikä jättää niitä lojumaan esille. Jos olisin tehnyt sukille itse mitä tahansa, niin tietysti hän olisi sen tulkinnut miten itse tahtoo. Eli varmasti on joku mies käynyt.
Selsivistkö ap hengissä yön yli? Teithän rikosilmoituksen?