Lue keskustelun säännöt.
Karppaus - laihtuminen pysähtynyt 77kg?
14.04.2022 |
Kuukauden välein olen käynyt vaa'alla, ja nyt maaliskuun ja huhtikuun mittaus on pysynyt samana. Olen hieman lisännyt hiilareiden määrää, tyyliin lihapasteija viikonloppuna, mutta ei kai se näin pienestä ketoosia tuhoa?
Tavoite olisi 75kg, eli parin kilon päässä.
Kommentit (4)
Ketoosi menee jos hiilarit ei pysy lähellä nollaa. Lipsut ja mässäät ja ihmettelet kun ei tule tuloksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ketoosissa ole muuta taikaa, kuin että nälkä ei vaivaa. Painonpudotus hidastuu aina mitä lähempänä normaalipainoa ollaan.
Itse olen karpannut jo 20 vuotta, paino heilahtelee vuodenajan mukaan 3-4 kiloa, mutta kuitenkin normaalipainon sisällä. Parasta tässä on, että saa syödä paljon ja hyvää ruokaa.
Syytä lopun elämän pitää kuriisi,Muten lihoat samoihin mittoihin takaisin ylikin,mistä aloitit laihdutuksen? Ihminen joka on ylipainoinen. Aineenvaihdunta säästöliekillä koska ei syö riittävästi normaalia ruokaa päivittäin , ruoka rytmillä ja käytä hyväksi hyöty liikuntaa!Katso sairaalan ruoka ajat päivässä netistä.Löytyy mitä syövät kellon mukaan joka ikinen päivä.Huomioi kellon ajat,noudata niitä. Nälkää et näe ja kun muistat kellonkin.Laihdut! Nainen 30 kg.ylipainoa noudatti sairaalan ruoka ajat ja yhä noudataa ,laihtui todella 30kg.3 vuodessa toinen 5 vuodessa lähti 40kg. Kilot eivät tuleet takaisin.Koska syövät ravitsevasti ,riittävästi kellon mukaan.Eivätkä välissä lappa suuhun edes pulaa.Sokerit pois ja hiilihapolliset juomat,kasvatavat vain vatsalaukkua,kuten Viini ja kalja.Mitä vaikeata sinä on?