Pääministeri Sanna Marinin musta nahkatakki valloitti Ruotsin
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008751688.html
Eikö ruotsalaisilla todellakaan ole muuta pohdittavaa tässä hetkessä kuin vaatteet? Entäs se asia?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kuvat enkä ymmärrä tätä öyhötystä asiasta ollenkaan. Hyvännäköinen asu, sopi Sannalle tosi hyvin!
Ei ole väliä, sopiiko Sannalle, vaan kysymys kuuluu, sopiiko pääministerin asuksi valtiovierailulle.
Vapaa-ajalla pukeudutaan vapaa-ajan kuteisiin. Työtehtävissä pukeudutaan aseman ja tehtävien mukaisesti.
Asu oli ihan chic ja toimiva. Erinomaista että näemme muutakin pukeutumista kuin tylsää jakkupukua. Asu oli silti siisti, tyylikäs ja peittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä ymmärrän sen teidän yhteiskuntaluokkahöpinän.
Sanna on työväenluokkaa ja se todella näkyy kun se ei huipputapaamisiinkaan osaa pukeutua asiallisesti. Miten noloa!
Hävetti se kuva hesarissakin kun meidän pm on siinä kuin joku uhmakas teinilikka. Rööki vaan puuttui.
Olisikohan se niin, että se sinun tyylitajusi on 1900-luvulta?
Tuo on hieman hölmö kommentti. Tyyli ei muutu niin nopeasti. Muoti vaihtuu muutaman kuukauden välein, jotta yritykset saavat rahastettua hölmöjä aina uudelleen ja uudelleen, mutta tyyli voi pysyä parisataa vuotta suunnilleen samana. Esimerkiksi 1800-luvun miesten puvun voisi vetäistä tänäänkin ylleen, ja hyvältä näyttäisi.
Oletteko huomanneet, että monet nuoret miehet suosivat nykyään varsin klassisia vaatteita eikä niistä voi sanoa valmistusvuotta. Kertoo siitä, että miehet ovat tarkempia rahojensa kanssa.
En ole huomannut mutta toivon todella, että olet oikeassa. Miesten pukeutuminen on niin järkyttävässä alennustilassa.
Kyllä moni parikymppinen akateeminen opiskelija käyttää chinoja haalistettujen ja revittyjen farkkujen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Outo keskustelu, täällä on paljon hyvin ilkeitä kommentteja Sannasta, jotka saavat olla. Positiiviset menee taas poistoon. Mode mikä juttu?
Modemammat täällä inhoavat Sanna Marinia. On todistetusti nähty.
Ja pian tämä ketju poistetaan kokonaan jos Marinia kehutaan vielä lisää.
Seurasin tekevisiosta Sanna Marinia ja yllätyin postiivisesti hänen asuvalinnastaan. Lopullinen kiitos virisi, kun hän tuli samaan kuvaan muiden kanssa. Silloin hän vasta loistikin.
Ei tätimäinen pukeutuminen mitenkään tee ihmisestä pätevää. Alexander Stubb esiintyi muistaakseni juoksu shortseissa Euroopassa. Minä pidin siitäkin, vaikka se nyt olikin ihan eri juttu ja liittyi vapaa-aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Modet vaihtoon, teidän pitäisi pystyä olemaan neutraaleja, eikä manipuloida keskusteluja henk.koht. mielipiteillänne.
Miksi luopuisi vallasta, kun se maistuu niiin makealta.
Työnantajalle palautetta, niin kyllä se siitä😉
Paljon parempi tuo on kuin joku sininen mummomainen jakkupuku yhdistettynä kukkahattuun.
Mä en Sannasta ole paljon perustanut, mutta pakko sanoa että asu oli toimiva ja sopi hänelle todella hyvin.
Tykkäsin tosta lookista, en ymmärrä mikä siinä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt juuri poistui keskustelu, jossa siteerattiin ruotsalaisia lehtiä, joissa ihasteltiin Marinin olemusta ja määrätietoisuutta.
Ei yllätys....
Olette te noloja, kertakaikkiaan!
On se noloa kun kerta toisensa jälkeen ulkomaalaiset tiedotusvälineet keskittyvät ministerin ulkonäköön itse asian sijaan. Se ei ole positiivinen asia. Olen aika hämmentynyt siitä kuinka se tuntuu olevan suomalaisille erityisen tärkeää että pääministeri saa positiivista kommenttia ulkonäöstä vaikka hänen asiansa ei kiinnosta tiedotusvälineitä. Marinia pidetään selvästi tyhjäpäänä Suomen ulkopuolella/ Marionettinukkena keski-ikäisille miehille jotka vetelevät naruja esiripun takana. Mua häiritsee se mutta ilmeisesti suomalaiset yleisesti ottaen ovat asian sijaan hyvin ulkonäkö-keskeisiä. Se siitä fiksusta kansasta.
Tyylikäs asu ja kaunis nainen. Miksi häntä haukutaan näiden asioiden takia?
On muuten boomeri keksintö käyttää nahkajakkua, googlaa Hilary Clinton:).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt juuri poistui keskustelu, jossa siteerattiin ruotsalaisia lehtiä, joissa ihasteltiin Marinin olemusta ja määrätietoisuutta.
Ei yllätys....
On se noloa kun kerta toisensa jälkeen ulkomaalaiset tiedotusvälineet keskittyvät ministerin ulkonäköön itse asian sijaan. Se ei ole positiivinen asia. Olen aika hämmentynyt siitä kuinka se tuntuu olevan suomalaisille erityisen tärkeää että pääministeri saa positiivista kommenttia ulkonäöstä vaikka hänen asiansa ei kiinnosta tiedotusvälineitä. Marinia pidetään selvästi tyhjäpäänä Suomen ulkopuolella/ Marionettinukkena keski-ikäisille miehille jotka vetelevät naruja esiripun takana. Mua häiritsee se mutta ilmeisesti suomalaiset yleisesti ottaen ovat asian sijaan hyvin ulkonäkö-keskeisiä. Se siitä fiksusta kansasta.
Onko se syy poistaa keskustelu? Kun siteerataan ulkomaisten lehtien uutisointia...
Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs asu ja kaunis nainen. Miksi häntä haukutaan näiden asioiden takia?
Koska hän ei ole Miss Suomi vaan pääministeri? Asun ei pitäisi kiinnittää huomiota vaan asian?
Marin näytti hyvältä ja sekös osaa harmittaa.
Suomen pääministeri ei voi esiintyä virkatehtävissä nahkatakissa.
Karmea etikettivirhe.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
On muuten boomeri keksintö käyttää nahkajakkua, googlaa Hilary Clinton:).
On muuten niin noloa vielä käyttää termiä boomeri. Oli ehkä muka nokkelaa joskus viisi vuotta sitren. Jos edes silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen tuo Sannan takki on?
Acne taitaa olla ruotsalainen merkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätys....
Onko se syy poistaa keskustelu? Kun siteerataan ulkomaisten lehtien uutisointia...
Mä en ole ollut poistamassa keskustelua. Mun mielestä on hyvä keskustella asiasta. Varsinkin siitä näkökulmasta että kuinka sopivaa se on että Suomen pääministeristä saadaan ulkomailla aikaiseksi vain vaate ja ulkonäkö-aiheisia juttuja vaikka hän on vakavien asioiden takia siellä tapaamassa tärkeitä ihmisiä. Ja että suomalaisiakin tuntuu itse asian sijaan lähinnä kiinnostavan onko hän tarpeeksi hyvännäköinen.
Se oli varmaan joku epäpätevä sijainen . Kyllä oikeat opettajat osaavat pukeutua juhliin siten kuin juhliin pukeudutaan. Pitäisi ainakin.