Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä vielä ehkäisyn tarvetta?

Vierailija
13.04.2022 |

Pääsin petihommiin kuuman 48-vuotiaan rouvan kanssa. Sovittiin et mennään paljaalla kun molemmat sitä haluttiin ja terveitä siltä osastolta pitäisi olla. Hän sitten ilmoitti et haluaa spermat sisälle. Tämän päälle hän vakuuutteli minua kertomalla käyttävänsä ehkäisypillereitä ja minun ei tarvitsisi huolehtia asiasta.

Onko ehkäisy vielä tuossa iässä vielä tarpeellista ja olisiko raskaus normiseksistä kovinkaan mahdollista edes?Tietenkään en kehdannut häneltä asiasta kysyä ja nautein vaan tapaamisesta siinä tilanteessa. Jäin vaan miettimään asiaa jälkikäteen. Olisi kiva kuulla asiasta jos löytyy tietäjiä ja vaikka ikäryhmään kuuluvia.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tulee harvoin raskaaksi, ja luonto eli naisen oma elimistö abortoi suurimman osan raskauksista heti se alkuvaiheessa, joten luomuna kannattaa nauttia koko naisen eliniän. Innokkaat, vanhat rouvat suostuvatkin seksiin ainoastaan paljaalla.

Osittain totta, tarkennus ja lisäys viimeiseen lauseeseen: Koska se tekee nii-in hyvää.

Vierailija
22/54 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tulee harvoin raskaaksi, ja luonto eli naisen oma elimistö abortoi suurimman osan raskauksista heti se alkuvaiheessa, joten luomuna kannattaa nauttia koko naisen eliniän. Innokkaat, vanhat rouvat suostuvatkin seksiin ainoastaan paljaalla.

Osittain totta, tarkennus ja lisäys viimeiseen lauseeseen: Koska se tekee nii-in hyvää.

Yhdyn täysin tähän - paljaalla ja nautinnon tuskissa roiskittu spermalasti syvälle pilluun ovat viime vuodet olleet itselle se ykkösjuttu. Hyvin on kaikenikäisiä puuhamiehiä sen toteuttamiseen löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn täysin tähän - paljaalla ja nautinnon tuskissa roiskittu spermalasti syvälle pilluun ovat viime vuodet olleet itselle se ykkösjuttu. Hyvin on kaikenikäisiä puuhamiehiä sen toteuttamiseen löytynyt.

Kuin myös.

Toivoo tuo aiempi N

Vierailija
24/54 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös.

Toivoo tuo aiempi N

Sun kanssa olisi varmasti kivaa ja kiinnostavaa lähteä kimppaan. Olisi kiihottavaa seurata toisen naisen samoin ajatuksin saavan juuri sitä, mitä haluaa.

Itsellä kokemusta vain 2m + 1n -kimpasta.

En ole ns. naisiinpäin, mutta seurata olisi mahtavaa. Voi kyllä olla, että sen eläimellisen kiiman tuoksinnassa löytäisin itseni lähestymästä kaltaistasi naista. Voisin kuvitella ehdottavani, että saisinko tunnustella hänen spermaista pilluaan! Tuntuu kiihottavalta ajatus, että työntäisin sormeni hänen turpeaan ja liukkaaseen, sperman täyttämään pilluunsa ja sormettaisin tutkivasti. Voisin myös ottaa spermaa sormiini ja hieroa sitä esim. naisen rintoihin, joita myös puristelisin hellästi, hieroisin. Jos rohkenisin, pyytäisin lupaa saada nuolla ja imeä hänen rintojaan ja pilluaan.

Nimim. Yhtyjänainen ylempää

Vierailija
25/54 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös.

Toivoo tuo aiempi N

Sun kanssa olisi varmasti kivaa ja kiinnostavaa lähteä kimppaan. Olisi kiihottavaa seurata toisen naisen samoin ajatuksin saavan juuri sitä, mitä haluaa.

En ole ns. naisiinpäin, mutta seurata olisi mahtavaa. Voi kyllä olla, että sen eläimellisen kiiman tuoksinnassa löytäisin itseni lähestymästä kaltaistasi naista. Voisin kuvitella ehdottavani, että saisinko tunnustella hänen spermaista pilluaan! Tuntuu kiihottavalta ajatus, että työntäisin sormeni hänen turpeaan ja liukkaaseen, sperman täyttämään pilluunsa ja sormettaisin tutkivasti. Voisin myös ottaa spermaa sormiini ja hieroa sitä esim. naisen rintoihin, joita myös puristelisin hellästi, hieroisin. Jos rohkenisin, pyytäisin lupaa saada nuolla ja imeä hänen rintojaan ja pilluaan.

Viestistä saa vaikutelman, että olet naisiin päin

Vierailija
26/54 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös.

Toivoo tuo aiempi N

Viestistä saa vaikutelman, että olet naisiin päin

Niinhän sinä sen tulkitset. Kiima tuo esiin haluja, joita ei normaalisti ole tai jotka pikemminkin aiheuttavat vastenmielisyyttä, ja siinä hetkessä, kiiman viedessä, pillu spermattuna, voisivat ne ne tuntua houkuttelevilta.

Vierailija
27/54 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä panin yli 50 vuotiasta rouvaa paljaalla ja halusi myös yllättäen, että tulen sisään... Suihkun jälkeen sanoi, että todennäköisyys on niin olemattoman pieni ja tuntui niin hyvältä kun saimme yhtäaikaa. Mutta kyllä mua jäi vaivaamaan. Hän sanoi olevansa 52. Oman miehen kanssa ei kuulemma seksiä ole, että jos tulisikin raskaaksi niin... No, ei kai sentään. En edes tiedä hänen nimenään tai missä asuu. Seksi oli kyllä hyvää ja kiihkeää. 

Mistä löysit hänet?? Mistä ihmeestä löydän tuollaisen viisikymppisen varatun rouvan joka puutteessa joutuu olemaan . Onnenpekka kun pääsit sisään vielä laukeamaan. Missä ne kaikki vanhemmat kiimaiset rouvat olette

Vierailija
28/54 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyä kannattaa käyttää vaihdevuosien alkamiseen asti. Hormonikierukka on loistava valinta monille, koska vuodot loppuvat, eikä haittoja, saa harrastaa paljaalla seksiä ja mies saa aina laueta sisään.

Vierailija
29/54 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisyä kannattaa käyttää vaihdevuosien alkamiseen asti. Hormonikierukka on loistava valinta monille, koska vuodot loppuvat, eikä haittoja, saa harrastaa paljaalla seksiä ja mies saa aina laueta sisään.

Vaikuttaako hormonikierukka millään tavoin haluihin?

Vierailija
30/54 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti joidenkin naisten mukaan vaikuttaa. Jotkut naiset kokevat halujen menetyksen lisäksi jopa erittäin voimakkaita ärtymyksen ja suuttumuksen tunteita, nopeaa 'kiehahtamista'.

Itse en ole kokenut.

Vierailija
31/54 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tietysti yksilöllistä. Minulla se on vaikuttanut haluihin niin että halut ovat voimistuneet. Ensimmäisen kuukauden ajan kierukan laiton jälkeen oli tiputteluvuotoa, mutta kun se loppui, niin seksi alkoi maistua yhtäkkiä enemmän kuin ikinä ja tätä jatkunut nyt yli 3v, minkä ajan kierukka siis ollut.

Vierailija
32/54 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tietysti yksilöllistä. Minulla se on vaikuttanut haluihin niin että halut ovat voimistuneet. Ensimmäisen kuukauden ajan kierukan laiton jälkeen oli tiputteluvuotoa, mutta kun se loppui, niin seksi alkoi maistua yhtäkkiä enemmän kuin ikinä ja tätä jatkunut nyt yli 3v, minkä ajan kierukka siis ollut.

Luuletko, että halujesi kasvu johtuu siitä, ettei ole pelkoa raskaaksi tulemisesta ja toiseksi siitä, että harrastaa seksiä kumitta?

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
33/54 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että halujesi kasvu johtuu siitä, ettei ole pelkoa raskaaksi tulemisesta ja toiseksi siitä, että harrastaa seksiä kumitta?

Minkä ikäinen olet?

Olen 33v. Lapsia on eikä se raskaus mikään maailmanloppu olisi, joten tuskin siitä johtuu halujen kasvaminen. Kumia ei olla käytetty kuin parissa ekassa yhdynnässä synnytysten jälkeen eli sekään ei mikään uusi juttu ole. Voihan se hormonikierukka vaikuttaa ihan itsessään haluihin ja toisekseen jonkinlainen vapautuminen seksissä. Minusta on tullut ylipäätään kokeilunhaluisempi ja synnytysten jälkeen on seksi alkanut fyysisesti tuntua entistä paremmalta. Varmasti tämä vaikuttaa siihen, että haluan yhä enemmän.

Vierailija
34/54 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Osasta meille nuoremmillekin on tehty kohdunpoisto, joten ei raskaudenpelkoa. Itse olen nelikymppinen, ja nauttinut stressittömästä seksielämästä jo vuosia. :) Toki vaadin kumppaneiltani aina ensin sukupuolitautitesteissä käymisen, ennen kuin pääsevät sänkyyni kumitta.

Vierailija
35/54 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/54 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyä pitää käyttää, kunnes viimeisistä kuukautisista on kulunut vuosi. Se ei siis riipu naisen iästä, vaan hänen vaihdevuosiensa alkamisesta, mikä voi tapahtua vähän yli nelikymppisenä tai sitten vasta kuusikymppisenä. Keskimäärin vaihdevuodet alkavat 51-vuotiaana.

Raskaaksi tuleminen on mahdollista, jos kuukautiset ovat säännölliset ja munasarjojen toiminta on aktiivista. Se selviää ultrasta, mutta kaikki naiset eivät käy gynellä vuosittain, joten nainen itse ei välttämättä tiedä missä vaiheessa hän on omassa vaihdevuosissaan, jos kuukautiset tulevat epäsäännöllisesti. 

Raskaaksi tulemiseen liittyy tuolla iällä jo paljon riskejä, vaikka tulisikin keskenmeno jo alkuvaiheessa kuten varmasti kävisi, jos raskaaksi tulisi. Eikä se keskenmenokaan riskitön ole. Itse olen 54, kuukautiset säännölliset ja munasarjat aktiiviset, joten ehkäisyä pitää käyttää. Ei raskaudenpelosta, vaan siksi, että minulla on perinnöllinen hyytymishäiriö eli raskaus voisi johtaa infarktiin.

Vierailija
37/54 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisyä pitää käyttää, kunnes viimeisistä kuukautisista on kulunut vuosi. Se ei siis riipu naisen iästä, vaan hänen vaihdevuosiensa alkamisesta, mikä voi tapahtua vähän yli nelikymppisenä tai sitten vasta kuusikymppisenä. Keskimäärin vaihdevuodet alkavat 51-vuotiaana.

Raskaaksi tuleminen on mahdollista, jos kuukautiset ovat säännölliset ja munasarjojen toiminta on aktiivista. Se selviää ultrasta, mutta kaikki naiset eivät käy gynellä vuosittain, joten nainen itse ei välttämättä tiedä missä vaiheessa hän on omassa vaihdevuosissaan, jos kuukautiset tulevat epäsäännöllisesti. 

Raskaaksi tulemiseen liittyy tuolla iällä jo paljon riskejä, vaikka tulisikin keskenmeno jo alkuvaiheessa kuten varmasti kävisi, jos raskaaksi tulisi. Eikä se keskenmenokaan riskitön ole. Itse olen 54, kuukautiset säännölliset ja munasarjat aktiiviset, joten ehkäisyä pitää käyttää. Ei raskaudenpelosta, vaan siksi, että minulla on perinnöllinen hyytymishäiriö eli raskaus voisi johtaa infarktiin.

48-vuotiaalle naapurilleni sattui vahinko ja syntyi iltatähti. Ennestään oli viisi lasta eli yksilöllistä on.

Vierailija
38/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Copy-paste doctor 😂

Vierailija
39/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko viiskymppinen rouva antaa paljaalla olipa sitten ehkäisyä tai ei?

Kaikki

Vierailija
40/54 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löysit hänet?? Mistä ihmeestä löydän tuollaisen viisikymppisen varatun rouvan joka puutteessa joutuu olemaan . Onnenpekka kun pääsit sisään vielä laukeamaan. Missä ne kaikki vanhemmat kiimaiset rouvat olette

Itse voin kertoa omalta osaltani, että löysin netin kautta ja jotenkin onnistuin rouvan vakuuttamaan. Hän etsii lähempänä omaa ikäistänsä seuraa, mutta eipä se tuntunut haittaavan vaikka kymmenen vuotta nuorempi olenkin. Rouva teki kyl heti selväksi ettei halua muuta kuin seksiseuraa ja pidetään tämä juttu luottamuksellisena meidän välillä koska hän on varattu. Olishan sitä kiva vähän paremminkin tutustua, mut ihan onnellinen olen tästäkin mahdollisuudesta. Toiveissa elää uusinta.