Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ja miten tapailla salarakasta?

Vierailija
05.10.2006 |

Ollaan kumpikin naimisisssa ja lapsiakin on eli kummankaan kotona ei voi tavata.

Jos edes pari kertaa viikossa voisi livahtaa vieraisiin?

Miten olette toimineet, mitään baarireissuja en voi aloittaa, kun en niissä ole koskaan viihtynyt.

Toinen meistä on esimiesasemassa hotellissa, joten hotellitkin taitaa olla pois suljettuja vaihtoehtoja?

Auttakaa epätoivoista, kiinni ei haluta jäädä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaatte naida, niin siihen on vähemmän vaihtoehtoja. Yleensä oon vienyt tuollaiset naiset kaverin luo. Pientä korvausta vastaan, ja sellainen sopimus että lakana tuodaan pestynä takaisin. Hotellihuonetta en ole suostunut maksamaan yhdellekään.

Jos haluatte vaan hengailla ja viettää aikaa, ajakaa johonkin naapurikuntaan tai muualle missä ei ole tuttuja. Siellä voi rauhassa käydä lenkillä, syömässä jne.

Hotellista tuli mieleen, asutteko kaupungissa missä on Omena-hotelli? Se on kohtuuhintainen eikä siellä ole henkilökuntaa.

Vierailija
2/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut vähän yli pari vuotta salarakas ja on todettu että hiljaiset parkkipaikat on erittäin yes edellyttää tietysti autoa, hotellissa käytiin ennen mutta hän ei tykkää käydä niissä enää viime syksyn jälkeen, asuntoja saa kohtuuhinnalla vuokralle yöksi (60 ¿) vrk ja niitä löytyy ainakin Pääkaupunkiseudulta, hotelleista saa saunoja vuokralle kohtuuhinnallla ja sit on noi hyvät kaverit joiden asuntoja ollaan jskus käytetty.. tosin hän ei enää ole salarakkaani....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Omppu-hotellia, valitettavasti. Ja naapurikaupunkiin on 150km matkaa.

Ainakin minun kaverit on perhetuttuja, joten iso vaara narahtaa puolisolle eli kaverien kämpät pois laskuista.

Autoseksi taitaa olla ainoa vaihtoehto, paha vain, että molempien autoissa on lasten turvaistuimia pari kappaletta ja minun autossa on vielä huomiota herättävät kilvet.

Kylläpä tämä pettäminen on sitten vaikeaa.

Vierailija
4/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa viikossa on jo aikamoinen tarve. Kyllä siihen kyllästyy jos pitää autoon turvautua joka kerta.

Vierailija
5/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa kuukaudessa oli niin kuin ajatuksena, että edes...

Vierailija
6/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta huomaan käyväsi oman aviomiehesi kanssa metsässä nussimassa.

Kyllä maailma on sairas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme