Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi joku köy yksityisellä hammaslääkärillä?

Vierailija
13.04.2022 |

Ihan sikakallista ja julkisella saa ensiluokkaista hammashoitoa murto-osalla hinnasta. Itse tienaan yli 70.000€ vuodessa, maksan tästä veroja merkittävän osan, joten on ilo nähdä sen käytettävän julkiseen terveydenhuoltoon, käytän jatkossakin.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kävisin, jos olisi rahaa. Ihan siitä syystä, että saa valita lääkärinsä ja hyvällä aikataululla toimenpiteet tehtyä. 

Vierailija
2/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajani korvaa osan hinnasta. Minulla on aina ollut täysin terveet hampaat, joten minun ei tarvitse käydä kuin joka 2.-3. vuosi. Olen hyvätuloinen, ja mielelläni jätän julkisen hammaspalvelut niille, jotka niitä enemmän tarvitsevat. Vaikka työnantajani ei korvaisikaan, kävisin yksityisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista ja kallista, n. 150€/v.

Vierailija
4/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut heitettiin iän takia ulos julkiselta, helsingissä ei hoideta iäkkäämpiä, ei ainakaan minua.

Vierailija
5/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yksityisellä, koska siellä saa puudutuksen ja hammaslääkärit eivät ole tylyjä.

Vierailija
6/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yksityiselle saa ajan vaikka huomiseksi, julkiseen puolen vuoden päähän jos silloinkaan. Julkisella ei myös koskaan voi tietää minkälainen monsterilääkäri on vastassa.

Vierailija
7/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi kultapossukerholainen tukkimassa vähävaraisten palvelut. Huoh.... Anna kun arvaan: haet myös ilmaista ruokaa leipäjonosta, tai ainakin viet punalaputetut tuotteet kaupasta.

Vierailija
8/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain veetee ihmiset käy julkisella.

Vierailija
9/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut aikaa varattua, kun lääkäri kirjannut, että saan tulla uudelleen vasta kolmen vuoden kuluttua.

Ja ajan saa huonommin sopimaan omaan aikatauluun.

Vierailija
10/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa jonottaa, joten menen mieluummin yksityiselle. 

Vierailija
11/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki tosi halvalla oikomisen. Olin lentää persuuksilleni, kun kuulin hinnan. 

Vierailija
12/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunnallinen hammashoitola on nätisti sanottuna amatöörien puuhastelupaikka. Tiheään vaihtuvat "hammaslääkärit", puoskareiksi heitä enempi luonnehtisin, hyvä jos muutaman sanan suomea puhuvat. Hoitajat on täysiä pölvästejä. Siellä ei ole turvallista käydä. Potilaita sekoitetaan toisiin eli hoidetaan asiakkaita toisten tiedoilla, tulee laskuja hoidoista joita ei ole tehty ja tulee jopa laskuja käyttämättä jätetyistä käynneistä joita ei ollut edes minulle varattu! Jos varaan ajan oman kunnan toimipisteeseen, se onkin varattu naapurikuntaan! Kun he peruuttavat ajan, saat kuulla siitä vasta kun odotat turhaan jo paikanpäällä!

Mieluummin käyn ja käytän lapsetkin yksityisellä, jossa homma oikeasti toimii.

Vierailija
13/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarvetta käydä hammaslääkärissä, niin menen sinne silloin, kun on tarve ja se omiin työaikatauluihini sopii, en silloin, kun nyt sattuu pääsemään. Käyn noin kolmen vuoden välein, ei ole tarvetta useammin ja yksityisellä peruskäynti maksaa noin satkun, joten siitä jää reilu 30 eur/vuosi.

Vierailija
14/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska yksityiselle saa ajan vaikka huomiseksi, julkiseen puolen vuoden päähän jos silloinkaan. Julkisella ei myös koskaan voi tietää minkälainen monsterilääkäri on vastassa.

Mikäs tää tämmönen monsterilääkäri oikeen on?

Vierailija
15/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn. Ei tartte jonottaa, ajan saa vaikka huomiselle. Lääkäri ystävällinen ja käyttöä siistejä, uusimpia laitteita/teknologiaa.

Ei mulle raha ole tärkeää, terveys on

Vierailija
16/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei esim Helsingissä saa aikaa julkiselle.

Ap provoilee.

Vierailija
17/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Yksityiselle saa aikoja iltaisin ja jopa lauantaisin.

2. Ei se nyt niiiiiin kallista ole.

Vierailija
18/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotikaupungissa lähes kaikki kunnallisen hammaslääkärit on venäläisiä. Ei kiitos. 

Vierailija
19/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallisella puolella on ihme kid u tta jia ja sa d1s teja. Yksityinen lääkäri ei survo omia nyrkkejään asiakkaan suuhun tai poraa aivoihin asti, koska tämä ei tulisi enää toiste vastaanotolle, ja häneltä loppuisi rahat. 

Vierailija
20/54 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tää tämmönen monsterilääkäri oikeen on?

Keski-ikäinen mies, "valmistunut" itäisen naapurin yliopistosta, motiivit sadistiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme