Eikö sinua häiritse istua johonkin, missä jonkun toisen pylly on ollut?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Missä käyt kakalla?
Omassa kotona. Mielummin pidättelen kun istun yleisissä.
KALTAISESI!
TUO ON NYT ERITTÄIN TÖRKEÄÄ LOUKKAAVAA!
Ikinä en ole paskonu kurssit tuolille on sen verran sivistynyt ihminen!
OLET epävakaa ihminen jolla ei ole mitään muuta Saatana tekemistä!
Kun haukkua mollata täällä ihmisiä!!
Olet saastainen
PYSYTTELE!!
SAATANA
Vaan neljän seinän sisällä.
🤬🤬🥊🥊
Seksiä harrastaneena ihmisenä on tullut kaikenlaisten alustojen päällä istuttua eikä siinä ole edellisiä mietitty.
Kyllä, koen esimerkiksi bussinpenkit likaisiksi enkä istu kotona sängylleni samoilla housuilla :D Usein jopa vaihdan housut kotiin tullessa jos olen käynyt asioilla. Ja julkiset vessat ällöttää myös, mutta ne sentään siivotaan usein ja minua ei haittaa käyttää muutamaa sekuntia siihen että laitan vessapaperia vessan istuimelle.
Vierailija kirjoitti:
Miten te neurootikot ylipäänsä voitte käydä missään.
Ajatelkaa mitä kakkapartikkeleita tuolla lentelee, ihmisillä on syyliä, finnejä ja perseessä visvaisia paiseita, esinahan alla smegmaa, tortussa eilisen spermat, sitten niitä käpälöidään ja kosketellaan ties mitä, kaupassa elintarvikkeita, ovenkahvoja..
Miten luulette i h miskunnan selvinneen näinkin pitkälle ja likaisiin perseisiinkö se nyt päättyy.
Eivät nuo haittaa. Kädet pestään aina kotiin tullessa eikä niillä käpälöidä naamaa.
Kestän myös istumisen. Toisten eritteet ovat heidän vaatteidensa sisäpuolella, minun omieni.
Mutta kylpylät ja uimahallit, nounou, ja paljut pitäisi polttaa.
Mulle sä sinkosit sieluni sykkivän kipinän
Kättesi kosketus synnytti tänne näin kipinän
Leikkiä tahdomme kaksin näin näin
Missä ja milloin me ollaan ihan vain selvitetään
Pylly vasten pyllyä pump pump
Siinä sitä jotakin on ai ai ai
Kuumat väreet aikaan se sai niin se sai
Leikkimieli arjen vie harmaan
Tahdot varmaan tanssia näin
Siinä sitä jotakin on ai ai ai 🕺🏻🔥🍑🎵🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vaihdan kotihousut aina tullessani kaupungilta kotiin. En mielelläni istu samalla housujen takamuksella vaikkapa kotisohvalle, puhumattakaan että menisi vaikkapa sänkyyn loikoilemaan "kaupunkihousut" jalassa.
Ihana kuulla että joku muukin tekee näin! Minulla on siis neuroosia ihan diagnosoitukin ja olen luullut että olen kelvoton hylkiö.
Itseäni hirvitti Helsingissä asuessa istua ratikassa, niissähän istahteli sellaista porukkaa jotka pissi housuun. Olen siis nähnyt itse kun kusi valuu. Metron penkit sentään helpompi pestä.
Olen seurannut ketjua huvittuneena, voi näitä neurootikkojen aivotuksia, mutta edes minä en vuosiin pystynyt istumaan ratikassa Helsingissä. En muista linjan numeroa, mutta oli se kaikista pahin tenulinja. Aina haisi pissa, kakka tai vanha viina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksi on kuitenkin täysin OK?
Tätä itse asiassa juuri mietin yhtenä päivänä. Että onko valtaosalle ok, jos vaikka nainen istuu uimahallissa ilman peflettiä lauteilla, nopeasti vain vedellä huuhtaisee kroppansa, ja illalla menee 69:iin miehensä kanssa? Pesemätön p*rsereikä ja likaiset takareidet suoraan siinä miehen naaman edessä??
Avoimuus ok, mutta järjetöntä ajatusten juoksua naisen/miehen kirjoittamana. Minulla ei käy tällainen edes mielen vieressä. Mistä näitä kumpuaa.
Kyllä. Julkiset paikat voivat olla "kammottavia". Bussinpenkit hautuneet ja kummittelevat. Julkiset wc-tilat, hammaslääkärin odotuspenkit jne. :)
Miettikää kun.noilla alepapyörillä rullaatte niin edellisten anaalihöyryt on vielä satulassa , vain pelkkä kangasvälissä , pussaappas työkaverin hikistä percettä jolla on housut jalassa ei vai haise , lainapolkupyörää ajaa vain köyhä hölmö
julkisten kulkuneuvojen penkit ovat ällöttäviä, kun niillä on istunut joku saastainen vihervasemmistolainen
Tottakai. Sen takia istun vain kotona. Joskus otan muualle mukaani taitettavan retkituolin.
Miten te neurootikot ylipäänsä voitte käydä missään.
Ajatelkaa mitä kakkapartikkeleita tuolla lentelee, ihmisillä on syyliä, finnejä ja perseessä visvaisia paiseita, esinahan alla smegmaa, tortussa eilisen spermat, sitten niitä käpälöidään ja kosketellaan ties mitä, kaupassa elintarvikkeita, ovenkahvoja..
Miten luulette i h miskunnan selvinneen näinkin pitkälle ja likaisiin perseisiinkö se nyt päättyy.