Eikö sinua häiritse istua johonkin, missä jonkun toisen pylly on ollut?
Kommentit (76)
Oksettaa todellakin. Ja aina siitä perseestä jotakin saastaa irtoaa, jos ei muuta niin hajua. En halua edes haista muiden perseelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksi on kuitenkin täysin OK?
Tätä itse asiassa juuri mietin yhtenä päivänä. Että onko valtaosalle ok, jos vaikka nainen istuu uimahallissa ilman peflettiä lauteilla, nopeasti vain vedellä huuhtaisee kroppansa, ja illalla menee 69:iin miehensä kanssa? Pesemätön p*rsereikä ja likaiset takareidet suoraan siinä miehen naaman edessä??
Ei kai kukaan istu yleisessä saunassa lauteilla ilman peflettiä?
Kyllä ainakin uimahallissa miesten puolella istuu monikin. Kylpylöissä lähes kaikilla on pefletti.
Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä häiritse syödä pöydältä, tai tehdä ruokaa pöydällä jolla joku on istunut?
Minä en syö suoraan pöydältä, vaan leipäkin on lautasella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä käyt kakalla?
Minä käyn kotona, desinfioidulla wc-istuimella.
Lääkäri on sanonut että yleisistä vessoista voi saada jonkin ilkeän ihoinfektion.
IL tai IS oli jutussa toi.
Totta kai voi. Ja vessaa vetäistessä paskavettä roiskuu joskus jopa näkyviksi pisaroiksi istuimelle, puhumattakaan aerosolista, joka pelmahtaa ympäri wc-tilaa.
Ei haittaa. Oikeastaan se lämpö tuntuu vaan mukavalta. Että siinä on ollut oikea ihminen.
Elimäen tarkoitus -kirjassa tuo tunne muuten sai nimen 'haaga'!
Mä en pääse edes sinne kylpylään ja uimahalliin saakka, kun ällöttää ajatus vieraiden kanssa samassa lämpimässä liemessä lillumisesta.
Minä vaihdan kotihousut aina tullessani kaupungilta kotiin. En mielelläni istu samalla housujen takamuksella vaikkapa kotisohvalle, puhumattakaan että menisi vaikkapa sänkyyn loikoilemaan "kaupunkihousut" jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä käyt kakalla?
Lääkäri on sanonut että yleisistä vessoista voi saada jonkin ilkeän ihoinfektion.
Totta kai voi. Ja vessaa vetäistessä paskavettä roiskuu joskus jopa näkyviksi pisaroiksi istuimelle, puhumattakaan aerosolista, joka pelmahtaa ympäri wc-tilaa.
Tän takia laitan töissä aina paperia lauteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä käyt kakalla?
Tän takia laitan töissä aina paperia lauteille.
Juu, sama. Enkä todellakaan vedä vessaa kansi auki.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse edes sinne kylpylään ja uimahalliin saakka, kun ällöttää ajatus vieraiden kanssa samassa lämpimässä liemessä lillumisesta.
Sepä se. Huonosti pesty pakaravako, eskarin alunen tai häppäriväli, ja vähän poretta siihen altaassa liottamaan, niin siellä on kaikki eritteet nautiskelijan suussa, joka kuplia vähän loikoillessaan purskuttelee. Tsemppiä.
Kaikkea tekin mietitte, ihan oikeasti. Harvoin tulee mietittyä toisten ihmisten likaisia (?) perseitä ja persreikiä ja likaisten perseiden omistajien seksiasentoja. Ette oo terveitä.
SEISOTKO: SEISOTKO sinä paikoissa missä istutaan?
Minä istun, totta kai jos tuoli on likainen siinä on eritettä huomautan siitä , että " anteeksi minun tuoli haisee pissalle"
Mutta näin ei ole koskaan käynyt,
Ei ole ollut eritettä!
Joka ois haitannut.
Ulkona kokeilen kesällä, onko penkki märkä sateen vuoksi, joka on lakannut.
Kesällä siis jos on puistossa penkki tai asuntoni terassilla tuoli johon meinaan istua,
Kokeilen onko märkä no puiston penkkiä en rupee millään kuivaan
Vaan oon istumalta mutta asuntoni terassin tuolin kyllä kuivaan , tulon jos se on märkä.
No Hyvää yötä 🌛🌌
Häiritsee lähes aina julkisissa. Varsinkin busseissa kun on sellaiset karvaiset/pehmeät penkit joista näkee että niissä on istunut kaikenlaisia likapeppuja. Onneksi bussissa kuitenkin kaikilla aina housut jalassa. Toisaalta hienossa mekossa tai vaaleissa housuissa on vähän ikävä istahtaa bussinpenkille.
Nyt on kyllä laadukas ketju! Muuta ei tähän voi todeta.
Vierailija kirjoitti:
Minua inhottaa se lämpö. Jotenkin tunnen silloin saastaisuutta, että minuun nyt tarttuu jonkun paskainen hikinen perse.
Kannattaa laittaa kotona naulakkoon seuraavaa matkaa varten kyseinen perse.
Tämän takia en pysty enää aikuisena käymään yleisissä kylpylöissä. Maailmantuska ja tiedostaminen on liian suuri. Huomaan välillä, että julkisilta paikoilta istuessa tarttuu joskus outoja hajuja vaatteisiin. Toisten ihmisten liat ja ties mitkä ällöt eritteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se. Huonosti pesty pakaravako, eskarin alunen tai häppäriväli, ja vähän poretta siihen altaassa liottamaan, niin siellä on kaikki eritteet nautiskelijan suussa, joka kuplia vähän loikoillessaan purskuttelee. Tsemppiä.
Juuri tämän vuoksi porealtaat kuvottaa. Myös silsa, jalkasieni ja muut ihottumat ovat ihania purskuteltavia - not.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee lähes aina julkisissa. Varsinkin busseissa kun on sellaiset karvaiset/pehmeät penkit joista näkee että niissä on istunut kaikenlaisia likapeppuja. Onneksi bussissa kuitenkin kaikilla aina housut jalassa. Toisaalta hienossa mekossa tai vaaleissa housuissa on vähän ikävä istahtaa bussinpenkille.
Kaikilla edes suihkussa käyminen ei ole varmaan päivittäistä. Näin yhden rasvatukkaisen naisen tänään bussissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en pysty enää aikuisena käymään yleisissä kylpylöissä. Maailmantuska ja tiedostaminen on liian suuri. Huomaan välillä, että julkisilta paikoilta istuessa tarttuu joskus outoja hajuja vaatteisiin. Toisten ihmisten liat ja ties mitkä ällöt eritteet.
On jopa todennäköistä, että joku on kussut tai jopa ripuloinut esim. bussinpenkkiiin housujensa läpi eikä niitä penkkejä välttämättä kovin usein höyrypestä.