Eikö sinua häiritse istua johonkin, missä jonkun toisen pylly on ollut?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse edes sinne kylpylään ja uimahalliin saakka, kun ällöttää ajatus vieraiden kanssa samassa lämpimässä liemessä lillumisesta.
Sepä se. Huonosti pesty pakaravako, eskarin alunen tai häppäriväli, ja vähän poretta siihen altaassa liottamaan, niin siellä on kaikki eritteet nautiskelijan suussa, joka kuplia vähän loikoillessaan purskuttelee. Tsemppiä.
Juuri tämän vuoksi porealtaat kuvottaa. Myös silsa, jalkasieni ja muut ihottumat ovat ihania purskuteltavia - not.
Hilse, syylät, irtohiukset, alapään eritteet, sylki. Jooei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en pysty enää aikuisena käymään yleisissä kylpylöissä. Maailmantuska ja tiedostaminen on liian suuri. Huomaan välillä, että julkisilta paikoilta istuessa tarttuu joskus outoja hajuja vaatteisiin. Toisten ihmisten liat ja ties mitkä ällöt eritteet.
On jopa todennäköistä, että joku on kussut tai jopa ripuloinut esim. bussinpenkkiiin housujensa läpi eikä niitä penkkejä välttämättä kovin usein höyrypestä.
Minun sisarenikin myönsi kerran paskanneensa vahingossa housuun bussinpenkillä istuessaan. Oli vielä tosin peruskoulussa silloin, mutta yläasteella. Ällöttää jo senkin puolesta, että alkaa itsekin haista joltain mikä tarttuu penkistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä vaihdan kotihousut aina tullessani kaupungilta kotiin. En mielelläni istu samalla housujen takamuksella vaikkapa kotisohvalle, puhumattakaan että menisi vaikkapa sänkyyn loikoilemaan "kaupunkihousut" jalassa.
Ihana kuulla että joku muukin tekee näin! Minulla on siis neuroosia ihan diagnosoitukin ja olen luullut että olen kelvoton hylkiö.
Itseäni hirvitti Helsingissä asuessa istua ratikassa, niissähän istahteli sellaista porukkaa jotka pissi housuun. Olen siis nähnyt itse kun kusi valuu. Metron penkit sentään helpompi pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea tekin mietitte, ihan oikeasti. Harvoin tulee mietittyä toisten ihmisten likaisia (?) perseitä ja persreikiä ja likaisten perseiden omistajien seksiasentoja. Ette oo terveitä.
Juuri kaltaistesi vuoksi me niitä joudutaan miettimäänkin. Jos kaikki huolehtisivat edes perushygieniastaan (ei liene liikaa vaadittu), kenenkään ei tarvitsisi miettiä mitään.
Minun takiani? Eli jos en ajattele muiden törkyisiä persereikiä niin olen itsekin likainen bussinpenkkiin ripuloija? Jo on logiikka taas kohdillaan.
Pitäisi tehdä hygieniapassi näiden kaikkien hikitoosien pääsyn estämiseksi julkisille paikoille. Ainakin, että näyttää päällisin puolin perussiistiltä. Busseissakin liikkuu ihmisiä likaisissa vaatteissa ja pesemättömänä.
En istu busseissa enkä lääkärin odotusauloissa. Kaikki hullut herpes- ja ripulihousut hinkanneet niihin tarttuvia kuitujaan 🤮🤮🤮🤮. Vaatteet pitää heti pestä kotiin tullessa jos on istahtanut jossain.
Vierailija kirjoitti:
Mä istuin kerran ruuhkajunassa penkille mistä lähti just joku pyöräilyvaatteissaan. En tajunnut katsoa penkille ja vasta istuttuani tajusin, että se penkki oli täysin märkä. En tiedä oliko kussut housuihin, vai oliko hikeä, mutta minun housut oli litimärät sen jälkeen ja se oli ihan hemmetin ällöä.
Mä istuin taas kerran bussinpenkille, joka oli läpimärkä. Sieltä tuli just ulos joku päiväkotiryhmä. Varmaan joku oli pissannut penkkiin. Hyi helkkari, siihen jäi korkeasaari reissu lapsen kanssa ja palattiin suoraan kotiin.
Sen jälkeen kokeilen aina, onko penkki kuiva ennenkuin istahdan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse edes sinne kylpylään ja uimahalliin saakka, kun ällöttää ajatus vieraiden kanssa samassa lämpimässä liemessä lillumisesta.
Sepä se. Huonosti pesty pakaravako, eskarin alunen tai häppäriväli, ja vähän poretta siihen altaassa liottamaan, niin siellä on kaikki eritteet nautiskelijan suussa, joka kuplia vähän loikoillessaan purskuttelee. Tsemppiä.
Tiesittekö muuten että takareikää ei saa puhtaaksi kunnolla muuten kuin slaavikyykyssä suihkuttamalla, edes bidee suihku ei ole niin tehokas. Opin tämän aika pahalla tavalla mutta ei siitä sen enempää. Myöskään mitkään ecosuihkut eivät toimi tässä tapauksessa.
Mulla on kertakäyttöpeflettejä mukana joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
En istu busseissa enkä lääkärin odotusauloissa. Kaikki hullut herpes- ja ripulihousut hinkanneet niihin tarttuvia kuitujaan 🤮🤮🤮🤮. Vaatteet pitää heti pestä kotiin tullessa jos on istahtanut jossain.
En jaksa itse laittaa vaatteita pesuun vain sen takia, mutta ymmärrän tuskasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä istuin kerran ruuhkajunassa penkille mistä lähti just joku pyöräilyvaatteissaan. En tajunnut katsoa penkille ja vasta istuttuani tajusin, että se penkki oli täysin märkä. En tiedä oliko kussut housuihin, vai oliko hikeä, mutta minun housut oli litimärät sen jälkeen ja se oli ihan hemmetin ällöä.
Mä istuin taas kerran bussinpenkille, joka oli läpimärkä. Sieltä tuli just ulos joku päiväkotiryhmä. Varmaan joku oli pissannut penkkiin. Hyi helkkari, siihen jäi korkeasaari reissu lapsen kanssa ja palattiin suoraan kotiin.
Sen jälkeen kokeilen aina, onko penkki kuiva ennenkuin istahdan
Missäs peset pissakäden sit?
Pitäiskö vaan alkaa käyttämään jotain alustaa julkisilla paikoilla istumiseen? Tämä ketju herättää ällötystä entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Entäs terapeutin asiakastuoli? Jos siinä on pieni pyllyhien haju?
Aattele jos joku on pyllyttänyt yleisen vessan oven kahvaa. Vähän kopassu persvaosta ja haisuttanut kahvan. Samoilla pyllysormilla avannu hanan. Uuuu.... tai joku pyllyn kaivaja joka ei pese käsiä ja kopeloi vaan asioita liikepaikalla...
Kakka on vain kakkaa, se ei ole mitään myrkkyä jos et suuhusi sitä siitä penkiltä lapioi. Ja vaikka söisitkin sitä, tuskin sairastuisit. Koskaan ei voi olla varma mistään, jos haluaa olla täysin turvassa pitää lukkiutua omaan kotiin turvaan. Toisaalta itseensäkään ei voi täysin luottaa, on voinut unohtaa joskus olla puhdas.
Kyllä. Sen takia haluan ajaa omalla autolla. Ja työpaikalla on oma tuoli.
Häiritsee istua, jos toisella on hajusteiset vaatteet (hajuvesi, pyykinpesuaine, huuhteluaine ym.) ja ne hajut tarttuu penkkiin ja siitä mun housun takamukseen. Ja kyllä voi tarttua hajut näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kokeilen aina, onko penkki kuiva ennenkuin istahdanMissäs peset pissakäden sit?
No en tiedä vielä, kun ei ole sattunut olemaan yksikään penkki sen jälkeen märkä. Varmaan etsin jonkun vessan, missä voi pestä.
Sitähän voisi jostain autokorjaamolta kysyä mistä saa ostaa niitä samoja suojia mitä nekin käyttää autojen istuimissa kun korjaa niitä. Semmoinen olisi tosi kätevä julkisissakin asettaa paikoilleen ripustamalla siihen pääntukeen.
🤣🤣🤣