Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö sinua häiritse istua johonkin, missä jonkun toisen pylly on ollut?

Vierailija
13.04.2022 |

Ja ehkäpä jopa pesemätön.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä käyt kakalla?

Vierailija
2/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee. Jos esim. penkki on edellisen jäljiltä lämmin. Puhumattakaan että pitäisi lauteille istua ilman peflettiä. Yfff.

Vierailija
4/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Pidän aina housut jalassa.

Vierailija
5/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi on kuitenkin täysin OK?

Vierailija
6/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istuin kerran ruuhkajunassa penkille mistä lähti just joku pyöräilyvaatteissaan. En tajunnut katsoa penkille ja vasta istuttuani tajusin, että se penkki oli täysin märkä. En tiedä oliko kussut housuihin, vai oliko hikeä, mutta minun housut oli litimärät sen jälkeen ja se oli ihan hemmetin ällöä.

Vierailija
7/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa se lämpö. Jotenkin tunnen silloin saastaisuutta, että minuun nyt tarttuu jonkun pas​kainen hikinen per​se.

Vierailija
8/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua häiritse juoda vettä, jonka joku toinen on kussut? Dinosaurus tai vaikka vanha Aatu.

Vierailija
9/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä itse asiassa juuri mietin yhtenä päivänä. Että onko valtaosalle ok, jos vaikka nainen istuu uimahallissa ilman peflettiä lauteilla, nopeasti vain vedellä huuhtaisee kroppansa, ja illalla menee 69:iin miehensä kanssa? Pesemätön p*rsereikä ja likaiset takareidet suoraan siinä miehen naaman edessä??

Vierailija
10/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On häiritsevää, varsinkin kangaspäällysteisillä tuoleilla. Ne on likaisempia kuin nahka/vinyyli-päällysteiset. Olen tekstiilipesurilla pessyt julkisten tilojen kangaspäällysteisiä tuoleja ja niistä tulee pesuvedestä ihan ruskeaa velliä.

Vierailija
11/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä itse asiassa juuri mietin yhtenä päivänä. Että onko valtaosalle ok, jos vaikka nainen istuu uimahallissa ilman peflettiä lauteilla, nopeasti vain vedellä huuhtaisee kroppansa, ja illalla menee 69:iin miehensä kanssa? Pesemätön p*rsereikä ja likaiset takareidet suoraan siinä miehen naaman edessä??

Jännät mietinnät sulla. 😄

Vierailija
12/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan istu yleisessä saunassa lauteilla ilman peflettiä?

Vierailija
13/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus pieniä vaikeuksia saada uusi tuoli kesäloman jälkeen, mutta vitutti niin paljon, että pyysin silloisen toimarin paikalle. Sanoin, että haluatko nuuhkaista tuolia vai haistatko jo tänne saakka pyyhkimättömän perseen hajun. Olin jo ottanut loparit ja ajattelin, että hieron sen nenää siihen tuoliin. Hommas todella kalliin tuolin, mutta oli jo myöhäistä. Sittemmin joskus vuosia myöhemmin yritti käydä päälle, mutta laitoin sen könyämään pöydän alle. Ai perkele että mä nautin kun iso mies uhoaa ja se sai elämänsä nöyryytyksen. :)

Vierailija
14/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka eivät ole syntyjään suomalaisia. En tiedä oliko heillä pienet pippelit, mutta myös uikkarit on yleensä tiukasti jalassa. Tämä siis uimahalleissa.

Vierailija
15/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
16/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä käyt kakalla?

Minä käyn kotona, desinfioidulla wc-istuimella.

Vierailija
17/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka eivät ole syntyjään suomalaisia. En tiedä oliko heillä pienet pippelit, mutta myös uikkarit on yleensä tiukasti jalassa. Tämä siis uimahalleissa.

No ne housuthan sitten toimii peflettinä.

Vierailija
18/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin uimahallissa miesten puolella istuu monikin. Kylpylöissä lähes kaikilla on pefletti. 

Vierailija
19/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä häiritse syödä pöydältä, tai tehdä ruokaa pöydällä jolla joku on istunut?

Vierailija
20/76 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne housuthan sitten toimii peflettinä.

Jos uikkarit on ns. mallia "nopeat", niin takareidet altistuu kyllä lialle, ellei nyt aivan reunalla istu.