Mieheni turhan läheinen työkaverinainen
Meillä on parisuhde hiukan heikolla tolalla, monesta syystä.
Mieheni on ystävystynyt työkaverinsa kanssa, joka on ilmeisesti perheellinen hänkin.
Ei mitään ihmeellistä mielestäni tuossa, mutta nyt ovat käyneet pari kertaa syömässä, ihan lounaalla vaan kuulemma työpaikan ulkopuolella.
Ihmetystä herätti myös, kun vaihtoivat joululahjat vaikka mieheni ei ole mitenkään erityisen antelias tyyppi.
Sen verran kuitenkin stalkkasin instaa, että ihan viehättävä nainen näyttää olevan. Tai ainakin ihan mieheni tyyppiä valitettavasti.
Eivät kyllä vapaa-ajalla juurikaan näe tai ilmeisesti pidä yhteyttä, tai en ainakaan tiedä tällaisesta. Ehkä jotain viestejä vaihtavat, mutta tiedän kyllä mieheni menot hyvin eli ei ainakaan mitään seksisuhdetta ole.
Jos parisuhde olisi kunnossa niin en olisi huolissani. Tuntuu inhottavalta jos mies avautuu ongelmistamme jollekin toiselle.
Kommentit (26)
Minulla on tuttava, joka on parisuhteessa ja ystävystyi työn puitteissa yhteen mieheen, jolla myös takana pitkä parisuhde. Käyvät yhdessä kahvilla monesti ja viestittelevät paljon, ja vaihtelevat myös joululahjoja. Ovat aivan selvästi ihastuneet toisiinsa, mitään fyysistä ei välttämättä ole tapahtunut, mutta ihastuminen on aivan päivänselvää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuttava, joka on parisuhteessa ja ystävystyi työn puitteissa yhteen mieheen, jolla myös takana pitkä parisuhde. Käyvät yhdessä kahvilla monesti ja viestittelevät paljon, ja vaihtelevat myös joululahjoja. Ovat aivan selvästi ihastuneet toisiinsa, mitään fyysistä ei välttämättä ole tapahtunut, mutta ihastuminen on aivan päivänselvää.
Joo, minullakin oli pari tällaista työkaveria. Alkoivat tapailemaan enemmän käyden juuri illallisilla ja antoivat toisilleen joululahjat. Sitten alkoivat käymään autossa pikaisilla ja myöhemmin "kaverien lauvareissuilla". Työkaverit tiesivät töissä näistä perheellisistä keskenään touhuavista ihmisistä. Osa vältteli aihetta, liput juorusivat. Mies sai olla rauhassa, mutta nainen pilasi uransa ja lähti pois.
Minä olen ystävä miespuolisen työkaverini kanssa. Lounaalla käymme porukassa, välillä kaksin tai välillä erikseen omissa porukoissamme. Olemme matkustelleet yhdessä, välillä lenkkeilemme tai käymme keikoilla. Kerroin nykyiselle miesystävälleni heti suhteen alussa hänestä, ja hänen mielestään asia on ok, koska olemme olleet ystäviä jo ennen häntä. Asia olisi eri, jos työkaveri olisi tullut kuvioihin myöhemmin. Siitäkin huolimatta, että ystäväni liitto on rakoillut pitkään, olemme vain ystäviä. Hän on fiksu ja älykäs, ja pidän siitä että hänen kanssaan voi keskustella asiasta kun asiasta. Oma mieheni on kuitenkin rakkaista rakkain ja elämäni ykkönen. Joten, kyllä, miehen ja naisen ystävyys on mahdollista. Ystävyytemme on niin luonnollista muille työkavereille, että tiedän että meistä ei juoruilla mitään, koska hekään ei näe asiassa mitään outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, minullakin oli pari tällaista työkaveria. Alkoivat tapailemaan enemmän käyden juuri illallisilla ja antoivat toisilleen joululahjat. Sitten alkoivat käymään autossa pikaisilla ja myöhemmin "kaverien lauvareissuilla". Työkaverit tiesivät töissä näistä perheellisistä keskenään touhuavista ihmisistä. Osa vältteli aihetta, liput juorusivat. Mies sai olla rauhassa, mutta nainen pilasi uransa ja lähti pois.
Jaa, mäkin kävin mun entisen läheisen työparin kanssa konferensseissa, keikoilla, syömässä, annettiin toisillemme joululahjat. Työkaverit juorusivat, puhuivat että asumme yhdessä..ja koskaan ei tapahtunut mitään, vaikka olimme molemmat vapaita. Ehkä jotain kemiaa välillämme näkivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mäkin kävin mun entisen läheisen työparin kanssa konferensseissa, keikoilla, syömässä, annettiin toisillemme joululahjat. Työkaverit juorusivat, puhuivat että asumme yhdessä..ja koskaan ei tapahtunut mitään, vaikka olimme molemmat vapaita. Ehkä jotain kemiaa välillämme näkivät?
Beta mikä beta
Henkistä polyamoriaa, yllättävän tavallista. Itselläni oli edellisessä työssä työparina mies, ja siinä kun paitana ja pe*seenä töitä tehtiin monen vuoden ajan, alkoi työsuhde muistuttaa parisuhdetta. Ainoa vain, että seksiä ei ollut, eikä varsinaisesti ihastumistakaan, mutta muuten suhde oli hyvin läheinen ja oli dynamiikaltaan erilainen, kuin jos työparina olisi ollut nainen. Me esim. riitelimme railakkaasti säännöllisin väliajoin, ja sitten lepyttelimme toisiamme, monet sanoivat meidän muistuttavan vanhaa avioparia. Itsekin koin, että minulla oli kaksi miestä. Mies töissä ja mies kotona... ja itseasiassa työkaverin kanssa sitä enemmän aikaa vietti, kuin oman aviopuolison.