Hyvä kuva Sanna Marinista
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen. Ei ainakaan näytä Soinin syömältä ja paskomalta pökäleeltä niin kuin mestari
Melko rumaa kielenkäyttöä. Kai se siellä äärivasemmalla on tuollaista.
Minulla on sydän oikealla puolella
Laitan deep fake pr0no generaattoriin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen. Ei ainakaan näytä Soinin syömältä ja paskomalta pökäleeltä niin kuin mestari
Kaikki tietävät, että esim. kielenkäyttö politiikassa on äärioikeistolaisen PS:n myötä muuttunut erittäin rumaksi. Jatkuvaa nimittelyä, vainoamista, ta p p 0 uhkauksia ja sen sellaista ps:n kannattajilta muita kohtaan.
Kova biletyskään ei vielä turvottanut kasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietävät, että esim. kielenkäyttö politiikassa on äärioikeistolaisen PS:n myötä muuttunut erittäin rumaksi. Jatkuvaa nimittelyä, vainoamista, ta p p 0 uhkauksia ja sen sellaista ps:n kannattajilta muita kohtaan.
Ainakaan me ei olla alotettu sisällissotaa vielä niinku pääministerin puolue
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti ja sen tykkäykset kertoo hyvin miks punakaartilaisia kohdeltiin aivan liian lepsusti sisällissodassa
Taas joku näätsi kiukuttelee kun laitettiin ukrainan sodasta maitojunalla kotiin
Sanna on kyllä kuuma. Harmi kun on varattu. Tosin eipä taitais meikäläisellä eväät hänen kellistämisekseen riittää muutenkaan.
Itse pidän enemmän Li Anderssonista, toisaalta Anna Kontulakin on melkoisen kuuma isoäiti... Vasemmistoliiton naiset on kuumia, hieman kuin olisi silmäkarkkeja keräämässä paperipussiin vesi herahtaa kielelle, vaikka tietää että joku toveri on jo käynyt käplöimässä paljain käsin.Olen vain niin toivoton retro-romantikko että ruosteinen rikkipoljettu polkupyöräkin tyhjentynein kumein aitanseinällä näyttää hyvältä kauniilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot kasvot ja pää suhteessa muuhun rakenteeseen
Katsoin samaa.
Mielestäni liian laiha. Silloin on yleensä pää iso suhteessa kroppaan.
Ainoastaan anoreksiasta kärsivä nainen voi olla "liian laiha". Hoikkuus on seksikästä ja kielii ihailtavasta itsekurista. Alipainon raja on painoindeksillä 18,5, enkä usko Sannan olevan sen rajan alle.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän enemmän Li Anderssonista, toisaalta Anna Kontulakin on melkoisen kuuma isoäiti... Vasemmistoliiton naiset on kuumia, hieman kuin olisi silmäkarkkeja keräämässä paperipussiin vesi herahtaa kielelle, vaikka tietää että joku toveri on jo käynyt käplöimässä paljain käsin.Olen vain niin toivoton retro-romantikko että ruosteinen rikkipoljettu polkupyöräkin tyhjentynein kumein aitanseinällä näyttää hyvältä kauniilta
Andersson näyttää hevoselta, Kontula lehmältä.
Tämä kommentti ja sen tykkäykset kertoo hyvin miks punakaartilaisia kohdeltiin aivan liian lepsusti sisällissodassa