Täytän pyöreitä ja haluan aloittaa uuden elämän. Antakaa vinkkejä.
Täytän siis kesällä 50-vuotta. Kaikki on periaatteessa ihan hyvin, ei ole ylipainoa, sairauksia tms. haluan kuitenkin aloittaa 'alusta' ja 'puhtaalta pöydältä' ja haluan elämääni uutta draivia. Liitto voi hyvin eli ei uutta miestä. Meillä ei ole pieniä lapsiakaan, rahasta tietty aina pulaa, mutta muuten ei mitään 'rajoitteita'. Nyt vinkkejä kehiin, miten saan käytettyä uuden vuosikymmenen ja loppupuolikkaan elämästäni mielekkäästi?
Kommentit (6)
Tavallaan kaikki on hyvin, paremmin kuin esim. 20 vuotta sitten. Mutta kai tää on keski-iän pohdintaa, mitä teen elämälläni ja millainen olen? Jotain draivia koen tarvitsevani, olisi mulla kai jotain annettavaakin vielä, en tiedä.
Aloittaminen puhtaalta pöydältä. Sehän on vain iso vale itselle.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan kaikki on hyvin, paremmin kuin esim. 20 vuotta sitten. Mutta kai tää on keski-iän pohdintaa, mitä teen elämälläni ja millainen olen? Jotain draivia koen tarvitsevani, olisi mulla kai jotain annettavaakin vielä, en tiedä.
Tää siis ap
Voitko perustella kuinka niin? Eihän menneisyys mihinkään katoa eikä tarvitsekaan, mutta koen että jotain fresh start -juttua nyt kaipaan.
ap
Et siis ole tyytyväinen elämääsi.