Kertokaa epärealistisin miestavoite, mitä kaverillanne on ollut?
Kommentit (31)
Lihava yksinhuoltaja lähihoitajakaverini kiinnostui valtavasti komeasta ruskeasilmäisestä lääkäristä.
Menevät naimisiin ensi kesänä.
Yritti sellaista lihaksikasta todella hyvän näköistä vartijaa. Itse oli rillipäinen hiirulainen. Huvitti se vonkaaminen, miten alas nainen voikin vajota että toistamiseen useaan kertaan pyytää kahville vaikka toinen ei suostu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittehän muuten, että Nicole Kidman nuorena ja tuntemattomana ihaili Tom Cruisen kuvia ja sanoi kavereilleen, että he menevät vielä naimisiin?
Se oli kyllä Katie Holmes.
Ei, vaan olen lukenut tämän jutun Nicole Kidmanista. Koskeeko tämä myös Katieta?
Olen eri, kävin tarkistamassa. Se oli Katie Holmes joka tuon sanoi, ei Nicole Kidman.
Nicole ja Tom alkoivat tekemään aikalailla samaan aikaan elokuvia/sarjoja.
Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Yritti sellaista lihaksikasta todella hyvän näköistä vartijaa. Itse oli rillipäinen hiirulainen. Huvitti se vonkaaminen, miten alas nainen voikin vajota että toistamiseen useaan kertaan pyytää kahville vaikka toinen ei suostu. :D
Olisi joutunut maksamaan ne kahvit, vartijan 1200/kk brutto ei siihen taivu.
Mies, joka ei hauku eikä vähättele.
T. Hyvässä ammatissa oleva hyvännäköinen nainen
En juuri nyt muista ainuttakaan tuollaista naista. Mutta sellaisia naisia olen tavannut tuhansittain jotka valitsee itselleen luusereimman mahdollisen miehen ja kuvittelee että se mies saa vielä paljon aikaiseksi ja on tosi kunnianhimoinen ja menestyy pian tosi hyvin ja takaa sille naiselle tosi vauraan tulevaisuuden. Ja vaikkei ne miehet saa ikinä mitään aikaiseksi niin jostain kumman syystä ne naiset ei virheensä tehtyään tajua häipyä. Kun ne näkee että ne on valinnut itselleen luuserin niin miksei ne häivy?
Eli noiden naisten epärealistinen mieskuvitelma: kun ne naiset valitsee itselleen sammakon niin pian siitä sammakosta mukamas kehkeytyisi prinssi.
Satunnainen työkaverini, neljääkymppiä lähestyvä, hirveän kovaääninen riivinrauta, halusi ehdottomasti naimisiin toistakymmentä vuotta nuoremman, amerikkalaisen kollegamme kanssa. Häntä ei estänyt se, että tällä oli pitkäaikainen avovaimo, vaan hän esimerkiksi raportoi minulle aamuisin tuon pariskunnan keittiöverhojen asennosta, josta hän kuulemma näki merkkejä rakoilevasta parisuhteesta. Hän joutui kävelemään hieman pitemmän työmatkan nähdäkseen ko. verhot, mutta mitäpä ei tosirakkaus kestäisi. Jos keittiössä ei ollut valoja, siitä seurasi riemukas päätelmä, että avovaimo oli vihdoinkin lähtenyt lätkimään.
Kollegani pakkomielle johti kummalliseen käytökseen. Hän muun muassa alkoi kuvitella, että tämä amerikkalaismies "jahtasi" häntä, ja toi tälle suklaalevyjä kuulemma saadakseen tämän jättämään hänet rauhaan.
Lopulta riivinrauta onnistui juottamaan jenkin kaatokuntoon pikkujouluissa ja oli viemässä tätä kotiinsa, kun miesparka havahtui ja pakeni. Riivinrauta palasi entisen miesystävänsä, varsinaisen vetelyksen, luokse ja ilmoitti, että nyt mennään naimisiin. Niin he menivätkin, mutta toisen osapuolen pontimena oli karkuun päässyt vonkale ja toisen mottona "parempi p-n alla kuin taivasalla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Museoista ja oopperoista tykkäävä mies.
Ja mikä kaveristasi teki sellaisen, ettei olisi kelvannut sellaiselle?
Sellaisia miehiä on vain kourallinen. Heistä kisaa sata kourallista.
Kaveri ei ole kedon kaunein ruusu.
Vierailija kirjoitti:
En juuri nyt muista ainuttakaan tuollaista naista. Mutta sellaisia naisia olen tavannut tuhansittain jotka valitsee itselleen luusereimman mahdollisen miehen ja kuvittelee että se mies saa vielä paljon aikaiseksi ja on tosi kunnianhimoinen ja menestyy pian tosi hyvin ja takaa sille naiselle tosi vauraan tulevaisuuden. Ja vaikkei ne miehet saa ikinä mitään aikaiseksi niin jostain kumman syystä ne naiset ei virheensä tehtyään tajua häipyä. Kun ne näkee että ne on valinnut itselleen luuserin niin miksei ne häivy?
Eli noiden naisten epärealistinen mieskuvitelma: kun ne naiset valitsee itselleen sammakon niin pian siitä sammakosta mukamas kehkeytyisi prinssi.
Noissa tapauksissa kyse on läheisriippuvuudesta, johon usein tarvitaan terapian kautta apua.
No kaveri naisillani et erityisesti ole ollut epärealistisia haaveita, mutta sen sijaan eräs miespuolinen yli 30v. kaveri, joka ei ole koskaan seurustellut, sairaalloisen lihava ja etsi tinderistä pelkästään sellaisia fitness -naisia, joille liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat kaikki kaikessa.
Myöskään yksinhuoltajat eivät kelvanneet tai tatuoidut tai muuten hänen mielestään ulkoisesti epäviehättävät.
Kuitenkin hän löysi joitakin seuralaisia, mutta he lähinnä käyttivät häntä hyväkseen. Silti kaveri vaan jaksoi haaveilla suhteesta heidän kanssaan vaikka kuinka pitkään, kunnes lopulta hänet torjuttiin selkeästi ja silloin alkoikin huorittelu ja muu solvaus.