Syke, kausi 12 Official
Syke-sarjan 12.tuotantokausi alkaa Ruutu+-tilaajille 13.5. Tänne kaikki spekuloinnit ja keskustelut ennen ja jälkeen kauden:)
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/syke/2161975-sykkeen-12-kausi-alkaa-ruu…
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iiriksen mahdollisesta comebackista ollaan ilmeisesti mielissään.
Olen itse siinä vähemmistössä että hahmo on omaan silmään melko sietämätön.
Toki ei Iiris ole mullekkaan mikään pahin mahdollinen palaaja, sillä on hyvin näytelty ja herättää fiiliksiä; hyvässä ja pahassa. Lähinnä pahassa itselle, mutta tunteita kummiskin 😂
Te jotka hänestä pidätte niin haluaisin kysyä, miksi?
Mulle tämä hahmo on ikuisesti joka asiasta lähes jokaiselle katkera, "alkaa pikkasen kyllästyttää toi sun naama norsunvitulla asenne" tms, terveisin Iiris joka ei muuta kerkeä ollakkaan kun "naama norsunvitulla".
Vaikka Iiriksen raivonpurkaukset potilaan omaisille ovat olleet hyvän asian puolesta niin vaikea kuvitella että oikeassa elämässä juuri kukaan suhtautuis raivoavaan hoitajaan asenteella "no se olikin oikeassa, meille piti vaan raivota ja suoltaa kirosanoja et me ymmärrettiin mikä on meidän lähimmäiselle parhaaksi".Ennenkuin kukaan kerkeää alkaa ajattelemaan että olisin hyvätuloinen ihminen joka on loukkaantunut Iiriksen sanomisista, olen oikeasti pienituloinen ihminen, enkä mä näe silti itseäni kiukuttelemassa kuinka kaikki rikkaat on mulkkuja 😂
Vielä jatkoksi että oikeastaan koko Syke-historiassa on mun silmissä vain yksi täysin turha hahmo ollut ja se on Santtu. Aiheutti ns. Vääränlaista vitutusta, sillä hahmolla ei tuntunut oikeasti olevan mitään tarkoitusta sarjassa ja hänen henkoht. tragediansakkin tuntui ihan päälleliimatulta paskalta.
Eli tämä ois ainoa hahmo jonka paluusta oikeasti hyppisin pitkin seiniä silkasta raivosta :D
Itse olen vasta nyt katsonut noita kausia tuolta välistä, kun aikoinaan katsoin pari kolme ekaa ja sitten en enää jaksanut.
Ja viimeisimmät kaudet olen katsonut nyt myös.
Tuo Santtu on hahmona ollut minullekin aihe napata kaukosäädin käteen ja pomppia yli. Varsinkin kun esittää sitä pelleä, niin meinaa järki mennä.
Näin uudemmista kausista, ettei hahmoa onneksi enää ole ja nyt katson muistaakseni 7.kautta ja odotan kuin kuuta nousevaa, että lähtisi örpöttelemään tiehensä.
Tän viikon jaksojen jälkeen tämä kausi on jo puolivälissä. Itseä ei oikein kiinnosta Ellan ja Ilmarin eikä Johannan ja Maxin suhde niin tuntuu, ettei kausi ole vielä oikein edes käynnistynyt. Se Siirin tarina oli kylläkin kiinnostava. Toivottavasti nyt tämän viikon jaksoissa Maijun ja sitä kautta Jarin tarina etenisi kunnolla. Mielenkiintoista myös nähdä miten Sonjan paluu tapahtuu ja mitä loppukaudesta tapahtuu Sonjan ja Jessen välillä. Ensi viikolla alkava jaksokokonaisuus onkin sitten erityisen mielenkiintoinen, kun Jannican panttivankitilanne on ilmeisesti siinä. Eli odotukset on korkealla kauden loppua kohti mentäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iiriksen mahdollisesta comebackista ollaan ilmeisesti mielissään.
Olen itse siinä vähemmistössä että hahmo on omaan silmään melko sietämätön.
Toki ei Iiris ole mullekkaan mikään pahin mahdollinen palaaja, sillä on hyvin näytelty ja herättää fiiliksiä; hyvässä ja pahassa. Lähinnä pahassa itselle, mutta tunteita kummiskin 😂
Te jotka hänestä pidätte niin haluaisin kysyä, miksi?
Mulle tämä hahmo on ikuisesti joka asiasta lähes jokaiselle katkera, "alkaa pikkasen kyllästyttää toi sun naama norsunvitulla asenne" tms, terveisin Iiris joka ei muuta kerkeä ollakkaan kun "naama norsunvitulla".
Vaikka Iiriksen raivonpurkaukset potilaan omaisille ovat olleet hyvän asian puolesta niin vaikea kuvitella että oikeassa elämässä juuri kukaan suhtautuis raivoavaan hoitajaan asenteella "no se olikin oikeassa, meille piti vaan raivota ja suoltaa kirosanoja et me ymmärrettiin mikä on meidän lähimmäiselle parhaaksi".Ennenkuin kukaan kerkeää alkaa ajattelemaan että olisin hyvätuloinen ihminen joka on loukkaantunut Iiriksen sanomisista, olen oikeasti pienituloinen ihminen, enkä mä näe silti itseäni kiukuttelemassa kuinka kaikki rikkaat on mulkkuja 😂
Vielä jatkoksi että oikeastaan koko Syke-historiassa on mun silmissä vain yksi täysin turha hahmo ollut ja se on Santtu. Aiheutti ns. Vääränlaista vitutusta, sillä hahmolla ei tuntunut oikeasti olevan mitään tarkoitusta sarjassa ja hänen henkoht. tragediansakkin tuntui ihan päälleliimatulta paskalta.
Eli tämä ois ainoa hahmo jonka paluusta oikeasti hyppisin pitkin seiniä silkasta raivosta :DItse olen vasta nyt katsonut noita kausia tuolta välistä, kun aikoinaan katsoin pari kolme ekaa ja sitten en enää jaksanut.
Ja viimeisimmät kaudet olen katsonut nyt myös.
Tuo Santtu on hahmona ollut minullekin aihe napata kaukosäädin käteen ja pomppia yli. Varsinkin kun esittää sitä pelleä, niin meinaa järki mennä.
Näin uudemmista kausista, ettei hahmoa onneksi enää ole ja nyt katson muistaakseni 7.kautta ja odotan kuin kuuta nousevaa, että lähtisi örpöttelemään tiehensä.
Haha spoilaan sen verran että joudut oottaan sen poistumista 8.kaudelle asti 😅
Ilman sen T. Örppö - alteregoa hahmoa olisi voinut jopa sietää, mutta turha hahmo se kumminkin oli :D
Jotenkin ei tunnu musta oikeelta et Jannicasta tehdään uhri.
Tuntui että alunperin päätti kiusallaan pitää sen mukelon koska Max reagoi ensin raskauteen aikas kusipäisesti.
Toki suurin mulkku tässä on Max, muttei hänestä olla mitään uhria yritetty leipoa.
Voi olla että kuulostan julmalta ja mustavalkoiselta, mutta mä näen tän kuvion tälleen:
> Lyö vetoa kaverin kanssa pääsetkö jyystämään varatun miehen kanssa
> Lopulta onnistu asiassa
> Ukkoa ei kuminkäyttö niin kiinnostanut
> Tule raskaaksi
> Ukko reagoi asiaan kusipäisesti, joten vttuillaksesi päätä pitää penska ja nyhtää rahat kusipäältä
> virnuile taustalla kun jäbä meinaa jäädä kiinni DNA-testin otosta ja naisystävä luulee että tällä on suussa hiiva
> Äijän naisystävä saa tietää asiasta ja ymmärrettävästi suhtautuu melko huonosti asiaan
> "mä en pysty enää tekemään töitä Johannan kanssa :(((("
> Koe epäreiluna että ukko saa nukkua hotellissa
> Kiristä äijää ettei saa nähdä lasta jos ei kustanna jotain hlvetin mutanaamioita :D
Vierailija kirjoitti:
Tuntui että alunperin päätti kiusallaan pitää sen mukelon koska Max reagoi ensin raskauteen aikas kusipäisesti.Toki suurin mulkku tässä on Max, muttei hänestä olla mitään uhria yritetty leipoa.
Voi olla että kuulostan julmalta ja mustavalkoiselta, mutta mä näen tän kuvion tälleen:
> Tule raskaaksi
> Ukko reagoi asiaan kusipäisesti, joten vttuillaksesi päätä pitää penska ja nyhtää rahat kusipäältä
> virnuile taustalla kun jäbä meinaa jäädä kiinni DNA-testin otosta ja naisystävä luulee että tällä on suussa hiiva
> Äijän naisystävä saa tietää asiasta ja ymmärrettävästi suhtautuu melko huonosti asiaan
> Kiristä äijää ettei saa nähdä lasta jos ei kustanna jotain hlvetin mutanaamioita :D
Joo kyllä, Max ja Jannica molemmat uhreja ja syyllisiä tilanteeseen. Kuitenkin homma sai alkunsa Jannican keksimästä vedonlyönnistä, joka ei myöskään ole ihan täysjärkisen ihmisen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntui että alunperin päätti kiusallaan pitää sen mukelon koska Max reagoi ensin raskauteen aikas kusipäisesti.Toki suurin mulkku tässä on Max, muttei hänestä olla mitään uhria yritetty leipoa.
> Tule raskaaksi
> Kiristä äijää ettei saa nähdä lasta jos ei kustanna jotain hlvetin mutanaamioita :DJoo kyllä, Max ja Jannica molemmat uhreja ja syyllisiä tilanteeseen. Kuitenkin homma sai alkunsa Jannican keksimästä vedonlyönnistä, joka ei myöskään ole ihan täysjärkisen ihmisen hommaa.
Ei ehkä täysjärkisen, ja muutenkin kusipäistä toimintaa, mutta ainoa mikä tossa itseä oikeen kunnolla ketuttaa on toi että Jannicasta tehdään uhri, eikä niinkään se vedonlyönti itsessään :D
Toki Jannica vastoin kaikkia epäilyjä on kummiskin ihminen, mut en mä ainakaan hänen asemassaan kehtais valittaa kuinka HÄNTÄ kohdellaan nyt väärin.
Joo, Max nukkuu hotellin silkkisissä lakanoissa ja vetää pekonia aamupalaksi, mutta häneltä meni (ihan oikeutetusti) parisuhde, Jannica ei ole mun mielestä menettänyt varsinaisesti mitään tossa sotkussa. Että ihan turhaan katkeroi Maxin hotellielämässä, kun oli _osallisena_ aiheuttamassa Maxin&Johannan eroa.
Niin, ja vielä tästä Elsistä;
Oispa joku kipakampi sanonut sille kun tuli uhittelemaan että "Mulla käy ihan oikeesti sääliksi sua ja sun paskaa elämää, kun jotkut pienet työpaikkakisat vastaa sulle jotain hlvetin presidentinvaaleja"
Hahmo ei ole mun silmään parhaimmalla mahdollisella tavalla näytelty, mut sen verran veemäinen että ihan kylmää ajatella että tollasia varmasti hoitoalalta löytyy.
Ihan viihteellinen lisä kummiskin sarjaan.
Olikohan noi kuvat nyt se miksi Sonja oli lopputeksteissä?
Vierailija kirjoitti:
Mietin aluksi samaa, mutta sitten huomasin, että eihän Riinankaan nimeä ollut lopputeksteissä, vaikka Ella katsoi Riinan kuvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin aluksi samaa, mutta sitten huomasin, että eihän Riinankaan nimeä ollut lopputeksteissä, vaikka Ella katsoi Riinan kuvaa
Totta. Eikä Sonjan nimeä ollut myöskään 11. kauden lopussakaan, kun Jesse katseli niitä Sonjan ig-kuvia. Ehkä Sonja vielä ilmestyy huomenna.
Toivottavasti toi Ilmarin ja Ellan juttu oli nyt tossa eikä siihen käytetä enää yhtään enempää aikaa. Eivät sovi yhtään yhteen ja kaikki heidän väliset kohtaukset on jotenkin masentavan hidastempoisia ja matalaenergisiä. Enkä siis kaipaa yleisesti mitään nopeatempoisuutta. Hitaasti etenevissäkin kohtauksissa voi olla intensiivisyyttä, mutta näissä kohtauksissa ei vaan ole minkäänlaista imua tai sykettä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti toi Ilmarin ja Ellan juttu oli nyt tossa eikä siihen käytetä enää yhtään enempää aikaa. Eivät sovi yhtään yhteen ja kaikki heidän väliset kohtaukset on jotenkin masentavan hidastempoisia ja matalaenergisiä. Enkä siis kaipaa yleisesti mitään nopeatempoisuutta. Hitaasti etenevissäkin kohtauksissa voi olla intensiivisyyttä, mutta näissä kohtauksissa ei vaan ole minkäänlaista imua tai sykettä.
Jep, ja sen lisäksi et alkaa olla harvassa ne hahmot henkilökunnasta jotka ei ois makoillu traumapolin lakanoissa, rupee oleen aivan liikaa työpaikan sisäisiä romansseja/säätöjä
> Marju&Jari
> Olavi&Lenita
> Nikke&Aino
> Jannica&Max
> Johanna&Max
>Ella&Max
> Ella&Ilmari
> Max&Iiris
> Artturi&Iiris
> Jarkko&Iiris
> Ilmari&Marleena
> Holopainen&Heidi
> Leevi&Santeri
Ehkä muitakin, mut nää tuli äkkiseltään mieleen 😅 Romanssit sarjoissa on yliarvostettuja. Niihin turtuu jos niitä puskee joka ilmansuunnasta. Sekä tekee sarjasta epäuskottavan. Fiktiotahan se tietty on, mutta menee mun makuun aivan liian epäuskottavaksi että jokainen henkilökunnasta pariutuu toisen henkilökunnan edustajan kanssa tai potilaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja sen lisäksi et alkaa olla harvassa ne hahmot henkilökunnasta jotka ei ois makoillu traumapolin lakanoissa, rupee oleen aivan liikaa työpaikan sisäisiä romansseja/säätöjä
> Marju&Jari
> Olavi&Lenita
> Nikke&Aino
> Jannica&Max
> Johanna&Max
>Ella&Max
> Ella&Ilmari
> Max&Iiris
> Artturi&Iiris
> Jarkko&Iiris
> Ilmari&Marleena
> Holopainen&Heidi
> Leevi&SanteriEhkä muitakin, mut nää tuli äkkiseltään mieleen 😅 Romanssit sarjoissa on yliarvostettuja. Niihin turtuu jos niitä puskee joka ilmansuunnasta. Sekä tekee sarjasta epäuskottavan. Fiktiotahan se tietty on, mutta menee mun makuun aivan liian epäuskottavaksi että jokainen henkilökunnasta pariutuu toisen henkilökunnan edustajan kanssa tai potilaan :D
Onhan noita suhteita ollut, mutta musta ne nimenomaan kuuluu tän tyyppiseen sarjaan. Joku pysyvästi onnellinen pari olisi kyllä vaan kiva saada, kun kaikki suhteet on aina vaan enintään hetken onnellisia ennen kuin kariutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
> Marju&Jari
> Olavi&Lenita
> Nikke&Aino
> Jannica&Max
> Johanna&Max
>Ella&Max
> Ella&Ilmari
> Max&Iiris
> Artturi&Iiris
> Jarkko&Iiris
> Ilmari&Marleena
> Holopainen&Heidi
> Leevi&SanteriEhkä muitakin, mut nää tuli äkkiseltään mieleen 😅 Romanssit sarjoissa on yliarvostettuja. Niihin turtuu jos niitä puskee joka ilmansuunnasta. Sekä tekee sarjasta epäuskottavan. Fiktiotahan se tietty on, mutta menee mun makuun aivan liian epäuskottavaksi että jokainen henkilökunnasta pariutuu toisen henkilökunnan edustajan kanssa tai potilaan :D
Onhan noita suhteita ollut, mutta musta ne nimenomaan kuuluu tän tyyppiseen sarjaan. Joku pysyvästi onnellinen pari olisi kyllä vaan kiva saada, kun kaikki suhteet on aina vaan enintään hetken onnellisia ennen kuin kariutuvat.
Pysyvänä parina voisi pitää varmaankin Johannaa ja Maxia, mutte pysyvästi onnellisesta en tiedä:Dd. Noh, kyllähän he yleensä ihan onnellisia ovat kuitenkin yhdessä olleet.
Mitä multa on jäänyt väliin kun en tiedä mitä Riinalle tapahtui?? Siis kuoliko se jo? Missä jaksossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
> Marju&Jari
> Olavi&Lenita
> Nikke&Aino
> Jannica&Max
> Johanna&Max
>Ella&Max
> Ella&Ilmari
> Max&Iiris
> Artturi&Iiris
> Jarkko&Iiris
> Ilmari&Marleena
> Holopainen&Heidi
Pysyvänä parina voisi pitää varmaankin Johannaa ja Maxia, mutte pysyvästi onnellisesta en tiedä:Dd. Noh, kyllähän he yleensä ihan onnellisia ovat kuitenkin yhdessä olleet.
No en kyllä heitä kovin pysyvänä enkä varsinkaan onnellisena parina pitäisi :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä multa on jäänyt väliin kun en tiedä mitä Riinalle tapahtui?? Siis kuoliko se jo? Missä jaksossa?
Kuoli 11. kauden lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
> Marju&Jari
> Olavi&Lenita
> Nikke&Aino
> Jannica&Max
> Johanna&Max
>Ella&Max
> Ella&Ilmari
> Max&Iiris
> Artturi&Iiris
> Jarkko&Iiris
> Ilmari&Marleena
> Holopainen&Heidi
Makuasioita, mun mielestä ne vievät merkittävästi uskottavuutta ja ovat usein ihan turhiakin, mutta herkkähipiäinen sieluni kyllä pääsee tästä yli kun kaikesta huolimatta on niin loistava sarja :D!
Odotin sellaista Lenitan päällä ollutta pukua vaaleana. Joka tapauksessa vähän ihmeellistä, että häävieras on saatu näyttämään morsianta juhlavammalta. Tuskinpa nuo näyttelijät näitäkään asuja ovat itse saaneet päättää, joten vika on puvustajassa. Sykkeessä tosin tällaisiin asioihin paljoa tarvitsee kiinnittää huomiotakaan kun yleensä hahmoilla on työvaatteet tai tavalliset yhdentekevät mitäänsanomattomat arkivaatteet. Eniten huomiota on kyllä herättänyt Marjutin tanttatyyli ja Ainon ja Jannican bailuvaatteet. Varmaankin juuri Marjutille on eniten vaatteita hankittu. Tämän sarjan puvustamisessa ei siis paljoa tarvita ja se on hyvä, että huomio on muissa asioissa ehkä 95 prosenttisesti.