Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke, kausi 12 Official

Vierailija
13.04.2022 |

Syke-sarjan 12.tuotantokausi alkaa Ruutu+-tilaajille 13.5. Tänne kaikki spekuloinnit ja keskustelut ennen ja jälkeen kauden:)

https://www.nelonen.fi/ohjelmat/syke/2161975-sykkeen-12-kausi-alkaa-ruu…

Kommentit (639)

Vierailija
261/639 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari Valkjärvi nyt on sellainen vanhan koulukunnan stereotyyppinen lääkäri, siis sellainen entisaikojen kuvaus lääkäristä. Moni muu lääkäri yrittääkin sitten olla kovinkin moderni ja lääkäristereotypian vastainen. Max tosin sopisi paremmin plastiikkakirurgiksi,koska tuo Marxin käytös liitetään nimenomaan plastiikkakirurgeihin.

ja max käytti seuralaispalveluja, maksoi iirikselle

Vierailija
262/639 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaa sen enempää seuraamatta kuin satunnaisesti, mutta se Marjut (?) muistuttaa meidän erästä ylilääkäriämme paljon 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/639 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee näyttelijän? TAIK!

No kyllä ne mun mielestäni yleensä ennemminkin TeaK:ista on valmistuneet.

Ja on niitä muitakin oppilaitoksia, joissa voi opiskella näyttelijäksi. Ei kaikkien ammattinäyttelijöiden tarvitse myöskään olla maistereita.

En ole muuta väittänytkään. Kerroin vaan, että näyttelijöitä  valmistuu ENNEMMINKIN Teatterikorkeasta kuin (ex-) Taideteollisesta Korkeakoulusta (TaiK). Se oli yksi esimerkki. TaiK keskittyi kuvataiteisiin, näyttämötaiteet on erikseen. Simmottis.

Vierailija
264/639 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari Valkjärvi nyt on sellainen vanhan koulukunnan stereotyyppinen lääkäri, siis sellainen entisaikojen kuvaus lääkäristä. Moni muu lääkäri yrittääkin sitten olla kovinkin moderni ja lääkäristereotypian vastainen. Max tosin sopisi paremmin plastiikkakirurgiksi,koska tuo Marxin käytös liitetään nimenomaan plastiikkakirurgeihin.

ja max käytti seuralaispalveluja, maksoi iirikselle

Eihän😳 Max tiesi asiasta ja oli iiriksen kanssa kerran silloin marleenan ja ilmarin häiden aikaan, mutta ei iiris maxille huorannut.

Vierailija
265/639 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee näyttelijän? TAIK!

No kyllä ne mun mielestäni yleensä ennemminkin TeaK:ista on valmistuneet.

Ja on niitä muitakin oppilaitoksia, joissa voi opiskella näyttelijäksi. Ei kaikkien ammattinäyttelijöiden tarvitse myöskään olla maistereita.

En ole muuta väittänytkään. Kerroin vaan, että näyttelijöitä  valmistuu ENNEMMINKIN Teatterikorkeasta kuin (ex-) Taideteollisesta Korkeakoulusta (TaiK). Se oli yksi esimerkki. TaiK keskittyi kuvataiteisiin, näyttämötaiteet on erikseen. Simmottis.

Anteeksi, kommenttini oli puhtaasti neutraali lisäys. Ei ollut tarkoitus loukata.

Vierailija
266/639 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että voisiko traileri huijata jopa niin paljon, että Linda ja Jesse onkin esim. jotain vanhoja opiskelukavereita ja menevät lasilliselle vaihtamaan kuulumisia eikä ilmassa oo mitään romanttista? Jotenkin tosta trailerin ruokalakohtauksesta tulee tosi kaverillinen olo siitä miten Linda taputtelee Jesseä olalle. Tai ehkä vaan haluan nähdä sen niin 😅 Mutta en usko että niistä ainakaan mitään varsinaista paria tulee.

Ha, aika hyvin arvattu ainakin se, että Jesse ja Linda on opiskelukavereita. Kävisiköhän tässä kuitenkin niin, että Sonja vaan käsittää väärin, kun tulee takaisin ja näkee heidät. Jos Lindakin varattu niin ehkä nyt ei heti hyppää suhteeseen vanhan kaverin kanssa.

Toivottavasti on noin! Jotenkin outoa kuvitella, että jo toinen nainen jättäisi miehensä Jessen takia (vaikka kyllä ymmärrän täysin😏). Olisi myös vastuutonta Jesseltä hypätä uuden naisen matkaan, kun juuri Sonja on eronnut Aleksista ja muuttanut Jessen kanssa asumaan. Pahoin pelkään kuitenkin, että Sonjan lopullisen lähdön jälkeen (olisikohan 14 kauden jälkeen?) tulee kuitenkin Jesselle ja Lindalle suhde tai ainakin niin instagramissa näkyvissä kohtauksissa on annettu ymmärtää.

Niinpä, Jesse vaikuttaa kuitenkin aika uskolliselta tyypiltä eikä ole mikään varsinainen naistenmies vaikka kaikki edellytykset siihen olisi. Edellisen kauden lopusta tuli myös olo, että odottaa Sonjaa, kun katseli niitä ig-kuvia. Jesse ei siis mun mielestä vaikuta tyypiltä, joka yhtäkkiä hyppäisi uuteen suhteeseen. Ellei sitten olisi niin, että ovat Lindan kanssa olleet aiemmin yhdessä, jolloin sieltä voisi jotain vanhoja tunteita herätä. Mutta jotenkin en nyt jaksa uskoa, että sellaista olisi tähän vielä sotkettu.

Vierailija
267/639 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Hussin osuus päättyy? Inhottavaa kelata aina, kun tuo ilmestyy kuvaan.

En vain kestä tuota ei-näyttelijää yhtään. Ei ole pakko, jos ei taho.

Vierailija
268/639 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyvä pesti taitaa Jannilla olla, kun on ollut kuvauksissa myös tänä keväänä, jolloin kuvattiin 15. kausi. Eli kannattaa vaan yrittää tottua.

Vierailija
269/639 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyvä pesti taitaa Jannilla olla, kun on ollut kuvauksissa myös tänä keväänä, jolloin kuvattiin 15. kausi. Eli kannattaa vaan yrittää tottua.

En minäkään vain pidä tästä Hussista tipan tippaa. Pska homma, jos tuo jatkaa ja jatkaa.

Vierailija
270/639 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään vain pidä tästä Hussista tipan tippaa. Pska homma, jos tuo jatkaa ja jatkaa.

Hussi on ei kiitos. Ehkä se kuitenkin poistuu, kun se talo pitää rakentaa, ja naimisiin potää mennä ja , ja, ja,...

Sitä odotellessa kelaan minä Hussin pois, enkä kuuntele Lypsyä. 

Vierailija
271/639 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkeessä on useita hyviä ammattinäyttelijöitäkin. Sitten jotkut amatöörit pääsevät mukaan vain suhteillaan. Tämä ärsyttää suunnattomasti. Tasoero eri näyttelijäsuoritusten välillä kyllä näkyy. Miltä mahtaa näistä ammattinäyttelijöistä tuntua nämä wannabee-näyttelijät?

Vierailija
272/639 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma, että Sonja tulee takaisin aikaisintaan seuraavassa jaksokokonaisuudessa, mutta nimi oli jo tämän päivän jakson lopputeksteissä eli ensi viikolla viimeistään onkin jo paluu. Mielenkiintoista nähdä miten paluu tapahtuu ja ehtiikö Jessen ja Lindan välillä tapahtua jotain ennen sitä.

Vierailija
273/639 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Ilmarista ja Ellasta molemmista itsenäisinä hahmoina, mutta miten heidän keskinäinen vuorovaikutus on noin kankeaa? En näe mitään kemiaa heidän välillään ja on tosi vaikea kuvitella heitä parisuhteessa keskenään. Ellan reaktio perhearkeen vaikutti myös siltä, että ehkä karkaa sinne Bostoniin kuitenkin ihan yksin.

Vierailija
274/639 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämässä kukaan toisen osastonhoitaja ei marssisi osaston kahvihuoneeseen vain sanoakseen kollegalleen että aikoo voittaa tämän ammattitaitokilpailussa.

Vierailija
275/639 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan varma, että Sonja tulee takaisin aikaisintaan seuraavassa jaksokokonaisuudessa, mutta nimi oli jo tämän päivän jakson lopputeksteissä eli ensi viikolla viimeistään onkin jo paluu. Mielenkiintoista nähdä miten paluu tapahtuu ja ehtiikö Jessen ja Lindan välillä tapahtua jotain ennen sitä.

Oho, minäkin ajattelin, että ei vielä palaisi, kun vasta monen jakson jälkeen on Sonjasta jaksokuvauksessa kerrottu, että kärsii mustasukkaisuudesta. Tulisikohan huomenna jotain vihjettä miksi ilmestyykin jo. Sitä Helena Rängmanin hahmoa kaipailisin jo takaisin, jotta pääsisi siihen paremmin kiinni. Ensinäkemältä vaikutti mukavalta hahmolta. Mutta hänkin ilmeisesti on myös tässä jaksokokonaisuudessa.

Vierailija
276/639 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, minäkin ajattelin, että ei vielä palaisi, kun vasta monen jakson jälkeen on Sonjasta jaksokuvauksessa kerrottu, että kärsii mustasukkaisuudesta. Tulisikohan huomenna jotain vihjettä miksi ilmestyykin jo. Sitä Helena Rängmanin hahmoa kaipailisin jo takaisin, jotta pääsisi siihen paremmin kiinni. Ensinäkemältä vaikutti mukavalta hahmolta. Mutta hänkin ilmeisesti on myös tässä jaksokokonaisuudessa.

Eipä sanottu Sonjasta mitään suoraan, mutta se oli varmaan Sonja kenen kanssa Lenita puhui puhelimessa.

Vierailija
277/639 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sanottu Sonjasta mitään suoraan, mutta se oli varmaan Sonja kenen kanssa Lenita puhui puhelimessa.

Totta.. enpä kyllä älynnyt hoksata tollasta mutta niinhän se voisi olla

Vierailija
278/639 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiriksen mahdollisesta comebackista ollaan ilmeisesti mielissään.

Olen itse siinä vähemmistössä että hahmo on omaan silmään melko sietämätön.

Toki ei Iiris ole mullekkaan mikään pahin mahdollinen palaaja, sillä on hyvin näytelty ja herättää fiiliksiä; hyvässä ja pahassa. Lähinnä pahassa itselle, mutta tunteita kummiskin 😂

Te jotka hänestä pidätte niin haluaisin kysyä, miksi?

Mulle tämä hahmo on ikuisesti joka asiasta lähes jokaiselle katkera, "alkaa pikkasen kyllästyttää toi sun naama norsunvitulla asenne" tms, terveisin Iiris joka ei muuta kerkeä ollakkaan kun "naama norsunvitulla".

Vaikka Iiriksen raivonpurkaukset potilaan omaisille ovat olleet hyvän asian puolesta niin vaikea kuvitella että oikeassa elämässä juuri kukaan suhtautuis raivoavaan hoitajaan asenteella "no se olikin oikeassa, meille piti vaan raivota ja suoltaa kirosanoja et me ymmärrettiin mikä on meidän lähimmäiselle parhaaksi".

Ennenkuin kukaan kerkeää alkaa ajattelemaan että olisin hyvätuloinen ihminen joka on loukkaantunut Iiriksen sanomisista, olen oikeasti pienituloinen ihminen, enkä mä näe silti itseäni kiukuttelemassa kuinka kaikki rikkaat on mulkkuja 😂

Vierailija
279/639 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiriksen mahdollisesta comebackista ollaan ilmeisesti mielissään.

Olen itse siinä vähemmistössä että hahmo on omaan silmään melko sietämätön.

Toki ei Iiris ole mullekkaan mikään pahin mahdollinen palaaja, sillä on hyvin näytelty ja herättää fiiliksiä; hyvässä ja pahassa. Lähinnä pahassa itselle, mutta tunteita kummiskin 😂

Te jotka hänestä pidätte niin haluaisin kysyä, miksi?

Mulle tämä hahmo on ikuisesti joka asiasta lähes jokaiselle katkera, "alkaa pikkasen kyllästyttää toi sun naama norsunvitulla asenne" tms, terveisin Iiris joka ei muuta kerkeä ollakkaan kun "naama norsunvitulla".

Vaikka Iiriksen raivonpurkaukset potilaan omaisille ovat olleet hyvän asian puolesta niin vaikea kuvitella että oikeassa elämässä juuri kukaan suhtautuis raivoavaan hoitajaan asenteella "no se olikin oikeassa, meille piti vaan raivota ja suoltaa kirosanoja et me ymmärrettiin mikä on meidän lähimmäiselle parhaaksi".

Ennenkuin kukaan kerkeää alkaa ajattelemaan että olisin hyvätuloinen ihminen joka on loukkaantunut Iiriksen sanomisista, olen oikeasti pienituloinen ihminen, enkä mä näe silti itseäni kiukuttelemassa kuinka kaikki rikkaat on mulkkuja 😂

Vielä jatkoksi että oikeastaan koko Syke-historiassa on mun silmissä vain yksi täysin turha hahmo ollut ja se on Santtu. Aiheutti ns. Vääränlaista vitutusta, sillä hahmolla ei tuntunut oikeasti olevan mitään tarkoitusta sarjassa ja hänen henkoht. tragediansakkin tuntui ihan päälleliimatulta paskalta.

Eli tämä ois ainoa hahmo jonka paluusta oikeasti hyppisin pitkin seiniä silkasta raivosta :D

Vierailija
280/639 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta on ollut näitä tapauksia, joissa kehon sisällä ollut vierasesine on saanut aikaan vahinkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi