S*ksinmyynnin normalisointivimma vaan pahenee!!! IL:ssä maksumuurin takana juttu 15v homman aloittaneesta :(
Eikö tätä sairasta uutisointia ja voimaantumista saada millään kuriin!!!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on ihan paras trendi, että nuoria nättejä naisia kannustetaan itsensä esittelyyn (Insta, OF) ja lopulta myymiseen (IRL hooraus).
Uljas uusi maailma... joka on miesten, kuten vanhakin maailma. Mutta nyt naiset voivat olla ylpeitä hooraamisestaan!
Ylpeitä? Tajuatko, että suurin osa naisista tekee tuota epätoivoisena vain koska nykyään ei muuten saa töitä mistään tai töistä maksetaan niin huonosti?? Jollain on kuitenkin pakko elää...
Varmaan promille noista naisista on ylpeitä työstään, ne ovat juuri näitä jotka ilmoittavat itsestään lehtiin. Tämä antaa täysin vääristyneen kuvan siitä millaista toisen ihmisen heikon taloudellisen aseman ja rahantarpeen hyväksikäyttöä tuo ala oikeasti on. Minulle hoorissa käyvät miehet ovat alinta sakkaa.
Olen yhden jutun lukenut, jossa hoora kertoi olevansa tyytyväinen ammattiinsa. Tämä oikeuttaa minulle kaiken hoorissa käymisen, koska "hoorat ovat tyytyväisiä ammattiinsa". En jaksa ajatella sen pidemmälle. Olen hyvä ihminen, kun tuen yrittäjää. Piste.
Voisko joku selittää millä helvetin logiikalla asioista puhuminen on normalisointia :DDD