Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette tehdastyössä, tykkäättekö?

Vierailija
13.04.2022 |

Ja missä työskentelette?

Itse olin joskus parikymppisenä kesätöissä. Kaipaan vieläkin sitä rutiinia, käsin tekemistä ja että työ ei seuraa kotiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmn oli ihan ok. Sitten tuli ihan sairas työtahti ja jutui tekemään välillä toisen ihmisen työt samalla kun omat. Henkilöstö vähennettiin niin minimiin kuin mahdollista joten esmerkiksi jos joku oli sairaslomalla ei löytynyt tuuraajaa.

Vierailija
2/5 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siinä oma viehätyksensä. Työajat ja tavoitteet olivat selviä.

Mutta en kyllä viihtyisi enää. En jaksaisi niitä ihmisiä. Kun näitä oppi tuntemaan, niin suuri osa oli todella myrkyllisiä. Asenteet esimerkiksi naistyönjohtoa kohtaan oli aivan mahdotonta. Puheet selän takana oikeastaan jokaisesta työntekijästä tai pomosta olivat aivan hirveitä. Väki kehuskeli kulkevansa puukon kanssa viikonloppuisin kaupungilla. Ja niin edelleen. Sosiaaliluokka näkyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tehdastyössä 37v. Työ oli hits/muuta metallihommaa! Aluksi tykkäsin,mutta pikkuhiljaa se tykkääminen loppui! Ainainen kiire ja osittainen vuorotyö kuluttaa mehut aika nopeasti! Palkkakaan ei ollut häävi työmäärään nähden! Ainainen pöly/savu alkoi pikkuhiljaa vaikuttamaan terveyteenkin negatiivisesti! Työ oli raskasta ja kuluttavaa muutenkin! Syitä tykkäämättömyyteen on lukuisia! En suosittele ko ammattia kenellekään,mutta kukin tehköön valintansa!

Vierailija
4/5 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä kojeistoasentajana ollut kohta 10v putkeen. Mukavan rentoa ja helppoa hommaa. Keskikokoinen firma ja työporukka on hyvä. Työt pelkkää päivävuoroa 7-15 liukuva työaika.

Vierailija
5/5 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkat on vaan surkeat.

Kojeistoasentajana saa sen 10€/h.

Huvittavaa, että hakevat sähköasentajia kojeistoasennuksiin.

Sähkärin minimi alkaa olla se 3500€/kk.