Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on muuttanut toiselle paikkakunnalle ja irtisanoutunut...

Vierailija
05.10.2006 |

töistä ilman että on tietoa toisesta vakipaikasta??

Tuntuu oikealle ratkaisulle meidän tilanteessa, jossa puoliso saisi mahdollisesti sijaisuuksien jälkeen vakipaikan. Mutta tunnesiteet omakotitaloon pitävät vielä ent. paikkakunnalla. Yksi suuri syy muuttoon on myös se, että pidämme isommasta uudesta paikkakunnasta paljon enempi kuin tästä nykyisestä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen, rohkea päätös!

Vierailija
2/4 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai duunin 400km päästä. Jäin äitiyslomalle ja muutin perässä, kun äitiysloma loppui sanoin itseni irti.

Sitten vasta aloin etsiä uutta työtä ja löysin.

Sitten sanoin taas itseni irti ulkomaille muuton takia. Ja kun palasimme Suomeen löysin uuden duunin (määräaikainen)

Nyt olen jäämässä äitiyslomalle ja se kun loppuu ei ole työpaikasta tietoakaan, mutta eiköhän sellainen sitten aikanaan jostain löydy...

Ja vielä tiedoksi, en ole ns. minkään alan ammattilainen, ihan sekalaisia duuneja olen tehnyt merkantin papereilla =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkään ei ole vakityötä mutta sijaisuuksia kyllä. Mies kulkee vanhassa vaki työssään. Olen ratkaisuun tyytyväinen. Me viihdymme erittäin hyvin täällä uudella kotipaikkakunnalla.

Vierailija
4/4 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla kävi vielä lisäksi niin huono tuuri, että sain tosi hyvän työtarjouksen pari päivää ennen muuttoa sieltä paikkakunnalta, josta muutettiin pois. Vieläkin ottaa koville...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi