Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten koronaa voi olla ennätysmäärin

Vierailija
12.04.2022 |

kun ihmiset on suurelta osin moninkertaisesti rokotettu ja suurin osa on kiltisti pitänyt -ja yhä pitää- maskeja?
Miten tämä tilanne siis on mahdollinen? Eikö nämä keinot riitä vai pitäisikö koko maa taas sulkea?

Kommentit (164)

Vierailija
141/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on se että hyvin moni on jättänyt 3. rokotteen ottamatta

Käytännössä nämä 2. kertaa rokotetut ovat käveleviä viruslinkoja

Ulkomailla tutkituista covid kuoleman tapauksista 9 kymmenestä on täysin rokotettuja=3 rokotetta otettu.

Sairaille ja senioreille kolmas rokote on "fatali" näin oon lukenut suomalaisen lääkärin (ei Antti Heikkilä) twitteristä.

Oma kokemus tukee tätä. Ite omassa ystävä/tuttavapiirissä 6 menehtynyt. Kaikki olleet 3 krt rokotettuja :(

Se kolmas rokotus ajaa immuunivasteen alas, jopa miinukselle. Neljä kertaa rokotetuilta on mitattu yli miinus sata immuunivasteita. Tuollaisilla lukemilla mikä tahansa tartunta saattaa olla se viimeinen.

Älä viitsi pelleillä aiheella.

Skotlannissa yhdeksän kymmenestä koronaan kuolleesta on rokotettuja. Jos rokotettuja on 90% väestöstä, se kertoo siitä, että rokote ei suojaa ollenkaan.

Vierailija
142/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaa on siksi paljon koska rokote estää vain vakavaa tautimuotoa noin 6kk ajan.

Nyt ne ketkä on saannu rokotteen noin 6kk sitten ovat rokottamattomia koska rokotteen teho on hiipunut.

Eihän se silloin ole rokote, vaan estolääke. Rokotteen määritelmä sanoo, että pitäisi tulla immuniteetti ja tarttuminen estyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronaa on siksi paljon koska rokote estää vain vakavaa tautimuotoa noin 6kk ajan.

Nyt ne ketkä on saannu rokotteen noin 6kk sitten ovat rokottamattomia koska rokotteen teho on hiipunut.

Eihän se silloin ole rokote, vaan estolääke. Rokotteen määritelmä sanoo, että pitäisi tulla immuniteetti ja tarttuminen estyä.

Koronarokotteesta ei tule immuniteettia ja koronarokote estää vakavaa tautimuotoa vain muutaman kuukauden ajan.

Follarit taisi olla oikeassa tässäkin asiassa?

Vierailija
144/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteet olivat tärkeitä turvallisuuden tunteen vuoksi, jotta ihmiset kokivat, että jotain tehdään asian hyväksi, kun oli vielä variantteja, johon rokote vielä toimi ja vieläkin ihmiset uskovat rokotteisiin vaikka ei estä tartuntaa eikä estä vakavaa tautimuotoa joille se on tullakseen.

Nyt lähes kaikki ovat saaneen parhaan mahdollisen suojan koronaa vastaan eli sairastamisesta saadun luonnollisen immuniteetin tai jotka eivät ole sairastaneet koronaa, niin heihin ei kyseinen tauti tartu, joten toimimattomien rokotteiden ottaminen on tarpeetonta ja typerää.

Vierailija
145/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteet olivat tärkeitä turvallisuuden tunteen vuoksi, jotta ihmiset kokivat, että jotain tehdään asian hyväksi, kun oli vielä variantteja, johon rokote vielä toimi ja vieläkin ihmiset uskovat rokotteisiin vaikka ei estä tartuntaa eikä estä vakavaa tautimuotoa joille se on tullakseen.

Nyt lähes kaikki ovat saaneen parhaan mahdollisen suojan koronaa vastaan eli sairastamisesta saadun luonnollisen immuniteetin tai jotka eivät ole sairastaneet koronaa, niin heihin ei kyseinen tauti tartu, joten toimimattomien rokotteiden ottaminen on tarpeetonta ja typerää.

Tämä.

Mistä sen tietää että annettiinko ihmisille oikeasti vain suolaliuosta? Ainakaan minä en ole huomannut mitään eroa rokotettujen ja rokottamattomien koronasairasteluissa joten rokotteen hyöty on täysin mysteeri.

Maskit on myös jännä juttu, maskia käskettiin käyttämään koska maski estää sen ettet tartuta muita mutta nyt ainakin täällä on ohjeistuksena että riskiryhmäläisille suositellaan maskia. Riskiryhmäläisetkö sitä virusta vain levittää?

Minä itse uskallan väittää että maskit sekä rokotukset oli vain joku hätäkeino jolla saatiin ihmisiä kontrolloitua mutta hyöty noilla oli täysin mitätön.

Vierailija
146/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan randomtauti. Koronatesti itsellä viime pe posi. Hyvin lievää nuhaa, siis ei oikeastaan mitään, muutaman kerran niistin eikä mitään muuta. Olisin ollut työkykyinen jo ma, mutta olin poissa niin, että tulee se viisi päivää ja huomenna töihin.

Kaverini sai samaan aikaan koronan kuin minä samasta paikasta ja hän taas täysin vuodepotilas lähes 40asteen kuumeessa eikä ylös pääse sängystä.

Kummallakin kolme rokotusta. Minä olen lihava tupakoitsija ja kaveri taas hoikka "terveysintoilija".

Niinpä. Meillä tervein on keski-ikäinen ylipainoinen mies. Sairain 19 v terveysintoilija.

Nuo ovat niin sterotyyppisiä ja ulkokohtaisia vertauksia ettei niistä voi vetää mitään johtopäätöstä.

Se keski-ikäinen voi olla ylipainoinen koska löytyy lihastakin jonkun liikuntaharrastuksen seurauksena vaikka olisi vähän mahaankin. Maharasva voi olla vain ihon alla, ei sisäelinten ympärillä. Keski-ikäisenä hän voi olla kasvanut syömään tavallista kotiruokaa.

Sillä nuorella terveysintoilijalla voi olla huono ruokavalio, koska monet jotka hurahtavat terveysintoiluun eivät välttämättä ota selville faktoja aiheesta. Ehkä hän on rajoittanut "epätervellisiä" ruokia ruokavaliostaan ja hänellä on jokin vitamiini- tai hivenainepuutos, tai useampi. Hänellä voi myös olla jokin diagnosoimaton pitkäaikaissairauskin. Joillakin terveysintoilijoilla on taustalla jotain kroonista vaivaa, jonka takia alunperin haetaan niitä uusia "parantavia" ruokavalioita. Intoilijat voivat myös harrastaa liikuntaa liiallisesti, unohtaa levon merkityksen ja heikentää omaa kuntoaan.

Tai sitten se keski-ikäinen on ylipainoinen makkaransyöjä ja kaljoittelija, joka on voittanut geenilotossa terveemmät geenit. Tasan ei käy onnen lahjat.

Niinpä ja oma lähipiiri ("tiedän töistä, vaikka kuinka monta..","Meidän perheessä ainakin...") on kuitenkin melko suppea. Vaikka kyse olisi esim kokonaisesta koulusta.

Kannattaa oikeasti katsella niitä tilastoja ja kokonaiskuvaa. Kuinka moni rokotettu on sairastunut vakavaan koronaan ja joutunut teholle ja kuinka moni rokottamaton?

Luotan heihin lääkäreihin ja sairaanhoitajiin , jotka ovat viestineet suoraan tehoilta ja viesti on ollut sama. Suurin osa koronapotilaista tehohoidossa ovat rokottamattomia.

Vierailija
147/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan randomtauti. Koronatesti itsellä viime pe posi. Hyvin lievää nuhaa, siis ei oikeastaan mitään, muutaman kerran niistin eikä mitään muuta. Olisin ollut työkykyinen jo ma, mutta olin poissa niin, että tulee se viisi päivää ja huomenna töihin.

Kaverini sai samaan aikaan koronan kuin minä samasta paikasta ja hän taas täysin vuodepotilas lähes 40asteen kuumeessa eikä ylös pääse sängystä.

Kummallakin kolme rokotusta. Minä olen lihava tupakoitsija ja kaveri taas hoikka "terveysintoilija".

Niinpä. Meillä tervein on keski-ikäinen ylipainoinen mies. Sairain 19 v terveysintoilija.

Nuo ovat niin sterotyyppisiä ja ulkokohtaisia vertauksia ettei niistä voi vetää mitään johtopäätöstä.

Se keski-ikäinen voi olla ylipainoinen koska löytyy lihastakin jonkun liikuntaharrastuksen seurauksena vaikka olisi vähän mahaankin. Maharasva voi olla vain ihon alla, ei sisäelinten ympärillä. Keski-ikäisenä hän voi olla kasvanut syömään tavallista kotiruokaa.

Sillä nuorella terveysintoilijalla voi olla huono ruokavalio, koska monet jotka hurahtavat terveysintoiluun eivät välttämättä ota selville faktoja aiheesta. Ehkä hän on rajoittanut "epätervellisiä" ruokia ruokavaliostaan ja hänellä on jokin vitamiini- tai hivenainepuutos, tai useampi. Hänellä voi myös olla jokin diagnosoimaton pitkäaikaissairauskin. Joillakin terveysintoilijoilla on taustalla jotain kroonista vaivaa, jonka takia alunperin haetaan niitä uusia "parantavia" ruokavalioita. Intoilijat voivat myös harrastaa liikuntaa liiallisesti, unohtaa levon merkityksen ja heikentää omaa kuntoaan.

Tai sitten se keski-ikäinen on ylipainoinen makkaransyöjä ja kaljoittelija, joka on voittanut geenilotossa terveemmät geenit. Tasan ei käy onnen lahjat.

Niinpä ja oma lähipiiri ("tiedän töistä, vaikka kuinka monta..","Meidän perheessä ainakin...") on kuitenkin melko suppea. Vaikka kyse olisi esim kokonaisesta koulusta.

Kannattaa oikeasti katsella niitä tilastoja ja kokonaiskuvaa. Kuinka moni rokotettu on sairastunut vakavaan koronaan ja joutunut teholle ja kuinka moni rokottamaton?

Luotan heihin lääkäreihin ja sairaanhoitajiin , jotka ovat viestineet suoraan tehoilta ja viesti on ollut sama. Suurin osa koronapotilaista tehohoidossa ovat rokottamattomia.

Nykyajan lääkärit on valehtelijoita ja epäpäteviä, heidän puheisiin uskon yhtä paljon kuin kansanedustajien puheisiin.

Vierailija
148/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö jatkossa pitää mopokypärää päässä, kun on ihmisten ilmoilla?

Yskittää, rinnassa tuntuu, huippaa, niiskuttaa ja kurkku kipeä. Aamulla oli kuumetta ja oon 29v.

Olisipa itsellänikin kevyemmät oireet.

Särkylääkkeillä yritän piristää oloani.

T: eka kommentoija

Voi ressukka! Otapa sitä paracetamolia, auttaa huonoon oloon ja alentaa kuumetta -- kuulema paras koronaan. Ota niitä säännöllisesti vähintään 1 aamulla 1 päivällä ja 1 yöksi (eli 8 h välein). Jos kipuja esiintyy, voit ottaa 1-2 lisää. (Paracetamol 500 mg tabletteja saa ottaa vuorokaudessa enintään 6 kpl, älä ylitä sitä, maksa ei tykkää.)

Ja perusjutut kuten lepo ja kuuma juoma avuksi.

Kuumetta kannattaa mitata ja laittaa ylös, sekä seurata useamman kerran päivässä.

Nyt jos sulla olisi koronatesti, saisit varmuuden mistä taudista on kyse.

Kerroin oireeni, testit ja itsehoidot oon tehnyt. Tsoukilla laitoin tuon kypärä viestin, niin miksi ihmeessä pitää puhua toisille halveeraavasti?

Kommenteista kun luki niin toisilla on ollut hyvin lieviä oireita ja olisin halunnut samanlaisen koronan kuin heillä. Se kun kuulun parikymppisten ryhmään niin ei se korona niin helpolla ole päästänyt itseäni. Enkä mä tähän hätään mitään paracetamolia saa.

Vai minkälaisia oireita toisilla on?

Eilen vasta itse sain ekaa kertaa koronan.

Kyllä mä myös tiedän miten kipeänä itseä hoidetaan, että turhaan nyt neuvoit itseäni.

Vierailija
149/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ummistaa silmänsä tosiasialta, kun alapeukuttaa?

Totta kertovat he jotka ovat ns sorvin äärellä. Hyvin iäkkäitä rokotettuja on menehtynyt ja menehtyy koronaan, mutta heitä ei hoideta teholla ja taustalla on paljon muita vakavia sairauksia, jotka vaikuttavat kokonaisselviytymiseen koronataudissa.

Korona ei viaton tauti hyväkuntoisellekaan, siitä on lukuisia näyttöjä ja heitä on menehtynyt juuri koronaan. Joten ei pidä luottaa tai olla hyväuskoinen, kun "silläkin" tauti meni ohi kolmessa päivässä. Tuollaiset uudet virustaudit ovat " tuntemattomiakin " lääkäreillekin ja tutkijoille ja kaikkea ei vielä tiedetä vaikka paljon on selvinnytkin. Mielestäni pahin on se että tauti iskee keuhkoihin, eikä tilaa voi verrata ns tavalliseen keuhkokuumeeseen ja seurauksena voi olla pysyvät vauriot loppuelämän ajaksi keuhkoissa.

Vierailija
150/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on tämä omikronin alavariantti? Lievempi, kamalampi, samanlainen?

Jostain luin, että lähempänä deltaa. Omikron 1 oli lievempi.

Mutta eihän sen pitänyt olla mitenkään mahdollista että korona voisi muuntua pahemmaksi. Eikö kaikki virukset muunnu koko ajan lievemmiksi?

Selitys on se virusten muuntuminen rokotusten vuoksi vaarallisemmiksi.

Vierailija
151/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, kun hullun kipeät koronan sairastaneet rokotetut selittää, että ei voi kuvitella taudin kamaluutta ilman rokotuksia. Eivät millään hyväksy, että rokottamattomat ei edes sairastu tai pääsevät nuhasta niistämällä. Niin mutta, niin mutta - he selittävät.

Miten selität sen, mikä kuultiin eilen Elossa 24h tehon sairaanhoitajalta? Hän sanoi, että suurin osa koronan vuoksi teholla hoidettavista on rokottamattomia. Ei olisi keksinyt tuollaista tuollaiseen dokumenttiin, joten puhui totta.[/quote ]Milloin se ohjelma oli tehty? vuosi sitten ,puolivuotta  sitten ?

Vierailija
152/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotan heihin lääkäreihin ja sairaanhoitajiin , jotka ovat viestineet suoraan tehoilta ja viesti on ollut sama. Suurin osa koronapotilaista tehohoidossa ovat rokottamattomia.[/quote

Onko ne rokotettu ,vaikka onkin rokottamattomia ?( 21 pvää)

tai2- 3rokotusta vanhentunut,niin on rokottamaton.Hulluusia on tarkoitus ylläpitää.

Vierailija
153/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeellisen piikin propaganda on niin vahvasti läsnä Suomessakin, että mikään media ei suostu julkaisemaan kattavia tietoja tähän virukseen kuolleista ja teho-hoitoon joutuneista. Poimitaan vain sopivia asioista sopivilla tulkinnoilla, jotta voidaan maalittaa niitä, jotka ei halua tätä kokeellista piikkiä ottaa. Kuka tällaisesta sumutuksesta hyötyy?

Kattavilla tiedoilla tarkoitan ikää, perussairauksia ja mitä on tökätty. Kolme asiaa. Miksi niitä ei voida julkaista?

Vierailija
154/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeellisen piikin propaganda on niin vahvasti läsnä Suomessakin, että mikään media ei suostu julkaisemaan kattavia tietoja tähän virukseen kuolleista ja teho-hoitoon joutuneista. Poimitaan vain sopivia asioista sopivilla tulkinnoilla, jotta voidaan maalittaa niitä, jotka ei halua tätä kokeellista piikkiä ottaa. Kuka tällaisesta sumutuksesta hyötyy?

Kattavilla tiedoilla tarkoitan ikää, perussairauksia ja mitä on tökätty. Kolme asiaa. Miksi niitä ei voida julkaista?

Florida ei myöskään ole käyttänyt pandemian hoidossa pakkorokotuksia, maskipakkoa tai lockdowneja. Sen koronatapaukset olivatkin vähentyneet 2021 lopussa elokuusta 90 % ja tartuntoja oli vähiten/asukasluku koko Yhdysvalloissa. ”Olemme ylpeitä......"

Vierailija
155/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotan heihin lääkäreihin ja sairaanhoitajiin , jotka ovat viestineet suoraan tehoilta ja viesti on ollut sama. Suurin osa koronapotilaista tehohoidossa ovat rokottamattomia.[/quote

Onko ne rokotettu ,vaikka onkin rokottamattomia ?( 21 pvää)

tai2- 3rokotusta vanhentunut,niin on rokottamaton.Hulluusia on tarkoitus ylläpitää.

Mitä muutakaan kuin todellisten lukujen piilottelua on CDC:n ja Suomenkin omaksuma käytäntö, että COVID-rokotuksen jälkeen 2 tai 3 viikkoa henkilö on vielä ”rokottamaton”? Kun sairaalat täyttyvät koronarokotetuista, ne jotka sairastuvat Covidiin 2 tai 3 viikon sisässä rokotuksen saamisesta saapuvat sairaalaan ”rokottamattomina”, ja jos kuolema tulee, se on ”rokottamattoman” kuolema. Tosipohjaisen tilannekuvan saaminen tehdään näin mahdottomaksi.                EH

Vierailija
156/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ei käytä maskia ja kouluissa ja päiväkodeissa leviää. Lisäksi kun moni on sairastanut sen jo, he luulevat olevansa immuuneja ja lopettavat suojautumasta. Oikeasti eivät ole ja sen voi saada jo 2 kk päästä uudestaan. Näinhän se leviää.

Lopettaa suojautumasta? Se sun maskisi suojaa viruksilta kuten verkkoaita suojaa hyttysiltä.

Luotan suojaimeen enemmän kuin Phitzeriin jota en ole ottanut. Btw. usea tuntemani rokottettu on saanut tartunnan nimenomaan siksi kun on se kolme rokotetta saatu ja sen jälkeen eläneet kuin olisi 80-luku jälleen.

Vierailija
157/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tuli todettua kotitestillä, että minulla on korona. Ei mikään mukava olo. Tuntuu tosi flunssaselta ololta. Mut on kolmesti rokotettu ja vähäiset ovat olleet ihmiskontaktini.

Toivottavasti tauti tokenee ja paranet pian, tsemppiä❤️

Terveisin rokottomaton

Vierailija
158/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, kun hullun kipeät koronan sairastaneet rokotetut selittää, että ei voi kuvitella taudin kamaluutta ilman rokotuksia. Eivät millään hyväksy, että rokottamattomat ei edes sairastu tai pääsevät nuhasta niistämällä. Niin mutta, niin mutta - he selittävät.

Miten selität sen, mikä kuultiin eilen Elossa 24h tehon sairaanhoitajalta? Hän sanoi, että suurin osa koronan vuoksi teholla hoidettavista on rokottamattomia. Ei olisi keksinyt tuollaista tuollaiseen dokumenttiin, joten puhui totta.[/quote ]Milloin se ohjelma oli tehty? vuosi sitten ,puolivuotta  sitten ?

Ohjelma on tehty viime vuoden puolella. Syksyllä, eli veikkaan lokakuuta tai marraskuuta.

Vierailija
159/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis totta kai on äärimmäsien fiksua vetää laumasuoja biohasardi a luokan sarsvirukseen.

Ja tosiaan Rahoitetaan Mieluummin 100 miljardilla vaikkapa sukupuolineutraaleja liikennemerkkejä.

Koronakoirille ei latin latia. Toimiva Nenäsumuteprojekti? Eiköhän rahoiteta mieluummin vaikka Rwandan turveprojektia 1000 miljardilla

Oma kansa ensin on kauheaa ajattelua. Oma kansa on klopalismissa loisia rikkaruohoja. Siksi eu tan aasia piikit ja halpaduunarit.

Näin on maailman meno 2022.

O tempora o moores.

Ei yhtään mitään uutta auringon alla.

Vierailija
160/164 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne ei saaneet koronalla listittyä ihmisiä suunnitelmiensa mukaan ,sodalla yritetään lisää.

ensin pitää romuttaa ja järkyttää ,että saa tilalle uutta.