Kuvailkaa mies, jonka hyväksytte treffeille!
Kommentit (64)
Huumorintajuinen, joviaali, kommunikointikykyinen, rehellinen, hyvät arvot, kunnioittaa kumppania, herättää sexuaalisia viboja ja intohimoa, hoitaa hygieniansa. Käy töissä. Ei halua enää lapsia, jälkikasvua saa olla. Ei kerää romuja kotiin ja pihapiiriin. Mieluummin minimalisti kuin turhan roinan kerääjä. Pitää musiikin kuuntelusta ja keikoilla käymisestä. Ei ole angstinen eikä aggressiivinen, omaa hyvät käytöstavat. Ei ole huumeiden käyttäjä tai alkoholin suurkuluttaja. Ei ole liikaa ortodoksinen ruuan tai urheilun suhteen. Osaa lukea kirjoja joskus :) olisi näissä suhteissa vadtinkappaleeni.
Sellainen jonka kanssa on ollut mukava ja helppo jutella, meillä on ollut jotain yhteistä, samoja arvoja, samanlainen huumorintaju, tullut sellainen tunne että tästä voisi jotain tullakin ja haluan häneen tutustua paremmin.
Olin lounaalla yhden kuorokaverin kanssa, muistelen vieläkin lämmöllä. Hän oli vähän sellainen pyylevä, minua lyhempi. Mutta lauloi niin kauniisti ja oli niin fiksu ja mukava, että taisin vähän ihastua häneen. Yllätti itsenikin, ei ollut ns. minun tyyppiäni ulkoisesti. Eikä se välttämättä ihan yksipuolista ollut. Kaytiin yhden projektin yhteydessä syömässä päivällä. Kuorokollegoina niin kuin neutraalisti, mutta pinnan alla väreili. Kun sanottiin heipat kadulla, hän loi minuun mielettömän sänkykamarihymyn. Se oli hienoa.
Avainsanat: fiksu, mukava, reilu, hyvä laulaja
- omaa judon mustan vyön
- pystyy ohjaamaan eksyneen kurkiauran oikeaan suuntaan helikopterillaan
- voittaa aina jääkiekossa
- onkin jonkin maan presidentti
- tietää aina kaiken