Kuvailkaa mies, jonka hyväksytte treffeille!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen vaatimus miehelle on se, että hän ei ole koskaan elämänsä aikana käynyt vauva-palstalla!
Tämä on alunperin naisille tarkoitettu palsta, joten valtaosa käyttäjistä on naispuolisia, ja siihen suureen joukkoon mahtuu kaikenlaisia naisia, laidasta laitaan. Mutta täällä pyörivä pieni joukko miehiä edustaa Suomen surkeinta sakkia, eikä sellaisten kanssa halua kukaan treffeille.
Feministisika vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Maisteri yliopistosta, harrastuneisuutta, pitkä, mukavannäköinen, kunnon hiukset, osaa pukeutua, mutta ei ole merkkivaatepelle. Ei saa olla pinnallinen - esim. kalliille kellolle pitää olla todella hyvä selitys.
Minä en deittaisili ihmistä, jolle pitäisi perustella ja selitellä että miksi en käy Seppälässä Leijona ranteessa viuhuen.
Jos se tekee minusta pellen, tehköön.
VTt
Raitis, huumorintajuinen, huolehtiva, itseni ikäluokkaa (45+), rehellinen.
Kunnioittaa ajankäyttöäni. Minun ei tarvi viime hetkessä toistuvasti muuttaa aikatauluja ja pomppia hänen oikkujensa mukaan. Esim narsistit voi pokkana vakuuttaa että hänen kulloinenkin menonsa on tärkeämpi kuin minun.
Kaikki sujuu hyvin kun kunnioitetaan toisten aikatauluja. Ei tietenkään mitään pakkomielteisyyttä mutta jos tapaaminen on sovittu keskiviikoksi, hän uusi tuttava ei vingu ovella edellisenä yönä on ikävä(ä) kun panettaa tmv.
Myös puhelinkäyttäytyminen. Tiedetään että toinen näkee vastaamattomat puhelut ja vastaa kun ehtii. Impulssihäiriöiset soittaa monta kertaa ja pitäisi vastata heti. Eli impulssihäiriöiset on kaikkein huonoimpia.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen vaatimus miehelle on se, että hän ei ole koskaan elämänsä aikana käynyt vauva-palstalla!
Tämä on alunperin naisille tarkoitettu palsta, joten valtaosa käyttäjistä on naispuolisia, ja siihen suureen joukkoon mahtuu kaikenlaisia naisia, laidasta laitaan. Mutta täällä pyörivä pieni joukko miehiä edustaa Suomen surkeinta sakkia, eikä sellaisten kanssa halua kukaan treffeille.
Tapailin yhtä vauvalla viihtyvää miestä, jonka luonnevika on vakavammasta päästä. Voisin kuvitella että myös lusimaan joutuneet hakee täältä jotain sisältöä.
David Beckhamin kanssa lähtisin heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisteri yliopistosta, harrastuneisuutta, pitkä, mukavannäköinen, kunnon hiukset, osaa pukeutua, mutta ei ole merkkivaatepelle. Ei saa olla pinnallinen - esim. kalliille kellolle pitää olla todella hyvä selitys.
Minä en deittaisili ihmistä, jolle pitäisi perustella ja selitellä että miksi en käy Seppälässä Leijona ranteessa viuhuen.
Jos se tekee minusta pellen, tehköön.
VTt
Seppälässä? Oho. Ja miksi pitää olla kello nykypäivänä?
Vierailija kirjoitti:
David Beckhamin kanssa lähtisin heti!
Hän on varattu!
Vähintään itseni mittainen (173cm), hygieeninen ja siisti, ei-öyhöttäjä, 25-40 -vuotias, mieleltään avoin ja terve, toimeentuleva, symmetriset tavalliset kasvot.
Mielellään korkeakoulutettu, normaalipainoinen, maailmaanähnyt ja lapseton. Kuten minäkin. Lisäksi odotan käytöstapoja eli ei mitään kuvien ruinaamista (mulla on selkeät kuvat kropasta ja naamasta siellä tinderissä), kikkelikuvia, "oot kuuma" -kommentteja tms. Ja niitä treffejä ei sitten peruta kuin hyvin painavista syistä. Tuossapa joitakin mietteitä. Nämäkin kriteerit ovat ilmeisesti liian kovia. Eipä siinä, viihdyn kyllä yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
On kuten minä: hauska, kaunis, älykäs, hoitaa omat vastuunsa inisemättä, on suurisydäminen ja avulias, lahjoittaa rahaa hyväntekeväisyyteen, rakastaa eläimiä ja on kiltti kaikille, erityisesti itseään heikommille ja pienemmille. On taiteellisesti lahjakas, työteliäs, osaa melkein kaikki ns. naisten ja miesten hommat ja tekee niitä oma-aloitteisesti, kannustaa ja rohkaisee ja ymmärtää myös niitä vähän hitaampia ja ärsyttävämpiä.
Kyllä näitä on olemassa, koska minäkin olen.
n32
Mä vosin lähtee sun kanssa treffeille!
N33
miljonääri, joka elättää minut. olen sen arvoinen
Tuntuu, että ihmisillä ei ole mitään käytöstapoja nykyään. Tykkäilen fiksunoloisten miesten profiileista. Silti sieltä alka kysymättä ja pyytämättä tulla persikkaa ja munakoisoa. Todella moni kommentoi ulkonäköä todella tökerösti. Joo, olen ihan nätti, mutta en todellakaan kaipaa mitään läähätysviestejä. Mullakin on tunteet. Ja aivot.
Vierailija kirjoitti:
Menin treffeille 5 vuotta sitten tavallisen Keskituloisen, melkein keski-ikäisen, normaalipainoisen ja kokoisen, silmälasipäisen ja sopivasti jännityksestä höpisevän miehen kanssa. Nauramme ja pelleilemme yhdessä vieläkin. Arki on hänen kanssaan helpompaa ja kotiin on edelleen ihana tulla. Me ollaan ihan tavallinen keski-ikäinen pariskunta, joka ei ole juurikaan muuttunut vuosien aikana. Joku voisi sanoa, että tylsiä. Ehkä niin, muttei meillä keskenään tylsää ole.
Juuri tämä on ihanaa elämää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin yhtä vauvalla viihtyvää miestä, jonka luonnevika on vakavammasta päästä. Voisin kuvitella että myös lusimaan joutuneet hakee täältä jotain sisältöä.
... ja löytää, koska mammat tykkää jänniksistä
Vierailija kirjoitti:
Vähintään itseni mittainen (173cm), hygieeninen ja siisti, ei-öyhöttäjä, 25-40 -vuotias, mieleltään avoin ja terve, toimeentuleva, symmetriset tavalliset kasvot.
kenellä ei ole symmetriset kasvot, jos nyt ei ole toinen puoli naamasta halvaantunut tai joutunut johonkin onnettomuuteen?
Pituudella ei mitään väliä. Verbaalisesti taitava ja kohtelias, koulutuksella ei väliä. (Viehätyn enemmän pitkähiuksisista miehistä, mutta se ei ole silti mikään vaatimus.) Lapseton kuten itsekin olen. Ehkä tärkeimpänä jonkinlainen kiinnostus ja uteliaisuus uusia asioita kohtaan sekä elämänilo. Jos jokin näistä välittyy keskustelun kautta niin tapaamisella selviää loput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kenellä ei ole symmetriset kasvot, jos nyt ei ole toinen puoli naamasta halvaantunut tai joutunut johonkin onnettomuuteen?
Lähes kenelläkään ei ole täysin symmetriset kasvot. Se on itseasiassa aika huomattavaa jos alkaa tarkkailla ihmisten kasvoja pidempään + juuri kukaan ei laita itsestään valokuvaa joka on otettu täysin edestä koska niissä näyttää huonoimmalta. (krhm passikuvat) Hyvä julkkisesimerkki epäsymmetrisistä kasvoista on Ryan Gosling. Silti komea, mutta kyllä on epäsymmetriset kasvot.
Tiesitkö, että kuninkaallisia on mestattukin?