Kuvailkaa mies, jonka hyväksytte treffeille!
Kommentit (64)
Löysin mun miehen Tinderistä. Hän on 30+ lapseton mies. AMK-koulutus, töissä omalla alallaan. 175cm ja 80kg. Hän on rauhallinen introverttiyteen taipuvainen. Meillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita, mutta on myös joitakin erilaisuuksia. Hellä, rakastava ja lempeä. <3
Mielellään hoikka tai normaalipainoinen. Eli painolla on itselleni ulkoisen viehätyksen nimissä väliä, mutta pituudella kyllä ei ole. Silmälaseilla tai ilman. Eläinrakas. Työllä tai työttömyydellä/tuloilla/rahalla ei lainkaan mitään väliä. Jos huumorintajumme kohtaavat niin hyvä, sillä se on itselleni tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään korkeakoulutettu, normaalipainoinen, maailmaanähnyt ja lapseton. Kuten minäkin. Lisäksi odotan käytöstapoja eli ei mitään kuvien ruinaamista (mulla on selkeät kuvat kropasta ja naamasta siellä tinderissä), kikkelikuvia, "oot kuuma" -kommentteja tms. Ja niitä treffejä ei sitten peruta kuin hyvin painavista syistä. Tuossapa joitakin mietteitä. Nämäkin kriteerit ovat ilmeisesti liian kovia. Eipä siinä, viihdyn kyllä yksinkin.
Nutturan kiristäminen tuntuu täällä saakka
Joo, jännästi se, että odottaa kanssaihmisiltä ihan peruskäytöstapoja, tulkitaan nykyään näin. Voin sanoa, että olen kaikkea muuta kuin siveyden sipuli. En vaan halua mitään seksiviestejä miehiltä, joita en ole vielä tavannut. Nämä tyypit tuppaavat olemaan jotenkin epätoivoisia. Ei niistä taida olla tositoimiin ja siksi yrittävät edes saada kuvia jne.
N. 170cm.
Soittaa esmes pianoa. Ruskeat silmät ja hiukset. Isänmaallinen. Eläinystävä. Pitää tanssimisesta. Käyttää vaatteita tilanteen mukaan, puvuista vihreisiin maastokuvioihin.
Puhuu sujuvasti venäjää ja ukrainaa.
Sosiaalisesti lahjakas.
Sen sijaan, että itse valittaisi, että asioiden on muututtava ja miksei kukaan tee mitään, niin tekee itse. Oli se sitten yrityksen perustaminen tai korruption kitkeminen presidenttiyden avulla.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen vaatimus miehelle on se, että hän ei ole koskaan elämänsä aikana käynyt vauva-palstalla!
Tämä on alunperin naisille tarkoitettu palsta, joten valtaosa käyttäjistä on naispuolisia, ja siihen suureen joukkoon mahtuu kaikenlaisia naisia, laidasta laitaan. Mutta täällä pyörivä pieni joukko miehiä edustaa Suomen surkeinta sakkia, eikä sellaisten kanssa halua kukaan treffeille.
...ja ei nää naisetkaan näytä hirveesti älyllä briljeeraavan...
t. mies, joka eksyi vauva-palstalle...
Oman mieheni kanssa lähdin treffeille, koska hän oli
raitis
liikunnallinen
tasapainoinen
rauhallinen
riittävän koulutettu
vastuuntuntoinen
kätevä käsistään
kotona viihtyvä
älykäs
etsi vakavaa parisuhdetta
asui lähelläni
oli jo tehnyt lapsensa.
Nämä asiat selvisivät hänen treffi-ilmoituksestaan. Tutustumisen jälkeen löytyi vielä roppakaupalla lisää hyviä ominaisuuksia. Mies on ahkera, kunnioittaa naistaan, haluaa viettää yhteistä aikaa, hyvä rakastaja, taitava ruoanlaittaja, keskustelutaitoinen ja osaa näyttää rakkautensa.
Asialliset ja tuoreet kuvat, normaali paino, amk/yliopisto. Pituus 170cm+. Ei lapsia. Ei kuvien vonkausta ja lääh puuh viestejä. Näillä pääsee ekoille treffeille. Mikäli huomaan miehen käyttäneen vanhoja ja filtteröityjä kuvia sekä jopa ehkä valehdelleen iästään, niin niitä toisia treffejä ei tule koskaan.
Vierailija kirjoitti:
raitis
liikunnallinen
tasapainoinen
rauhallinen
riittävän koulutettu
vastuuntuntoinen
kätevä käsistään
kotona viihtyvä
älykäs
asui lähelläni
oli jo tehnyt lapsensa.Nämä asiat selvisivät hänen treffi-ilmoituksestaan. Tutustumisen jälkeen löytyi vielä roppakaupalla lisää hyviä ominaisuuksia. Mies on ahkera, kunnioittaa naistaan, haluaa viettää yhteistä aikaa, hyvä rakastaja, taitava ruoanlaittaja, keskustelutaitoinen ja osaa näyttää rakkautensa.
Ehtiikö hän oikeasti tehdä nämä kaikki asiat kanssasi vaikka on lapsia? Ihan vilpittömästi kiinnostaa sillä en itse uskalla lähteä lapsellisten miesten kanssa koskaan treffeille.
Hoikka ja liikunnallinen. Jos on 30-40v ja lihava niin ei lupaa hyvää tulevaisuuden kannalta. Huumorintajuinen ja ystävällinen. Ei lähettele mitään seksuaalissävytteisiä kuvia ennen kuin tunnetaan paremmin. Ja sama kuin aiemmalla kirjoittajalla että kuvien pitää olla tuoreita.
Toni on ainoa jonka kanssa ikinä menisin treffeille. Jos hän ei treffeille halua, niin sitten en mene kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Toni on ainoa jonka kanssa ikinä menisin treffeille. Jos hän ei treffeille halua, niin sitten en mene kenenkään kanssa.
Toni kuka?
Asiallisesti käyttäytyvä, asiansa hoitanut (ei kiitos enää lokki-miehiä), työpaikka oltava, huumorintajuinen, ei päihdeongelmaa, ulkonäön oltava minua miellyttävä ja tämä onkin sitten sellainen asia mihin ei ole olemassa mitään tiettyä piirrettä. Jotkut miellyttää, jotkut ei. En minäkään miellytä kaikkien silmää. Ihan perus Pertti kyllä kelpaa hyvin. Ja kelpaa kyllä suurimmalle osalle naisista, vaikka palstan ulisija miehet muuta luulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni kuka?
Nieminen tietysti.
No semmoinen mies, jonka olen itse ensin huomannut ja todennut mielenkiintoiseksi! Yleensä sinkkuna ilmaisen nopeasti mielenkiintoni tämmöisissä tapauksissa, koska näitä on todella harvassa. Mies sitten tekee aloitteen, jos kiinnostus on molemminpuolista. Kohteliaat pakit taas saa semmoinen tuttavamies, jota en koskaan edes ole ajatellut potentiaalisena treffikumppanina. Vaikeaa on kuvailla mitään yleisiä piirteitä, mikä näitä yhdistää, muu kuin se, että olen itse ensin huomannut heidät ja kiinnostunut. En siis ole kovin avoin tutustumaan keneen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
raitis
liikunnallinen
tasapainoinen
rauhallinen
riittävän koulutettu
vastuuntuntoinen
kätevä käsistään
kotona viihtyvä
älykäs
asui lähelläni
oli jo tehnyt lapsensa.Nämä asiat selvisivät hänen treffi-ilmoituksestaan. Tutustumisen jälkeen löytyi vielä roppakaupalla lisää hyviä ominaisuuksia. Mies on ahkera, kunnioittaa naistaan, haluaa viettää yhteistä aikaa, hyvä rakastaja, taitava ruoanlaittaja, keskustelutaitoinen ja osaa näyttää rakkautensa.
Tuo on jo surullista, jos pitää erikseen sanoa, että raitis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailenpa tuommoisen jonka hyväksyin ihan avioliittoon asti.
Lyhyehkö, 170cm. Hoikka kuin lipputanko. Suurehko nenä, kiharapilvi siinä missä hiusten tulisi olla. Maailman suurin sydän, lempeä, hauska, hurjan älykäs. Rakastava ja perhekeskeinen. Ei koskaan satuta ketään, ei edes hämähäkkejä vaan kantaa nekin ulos hellästi leperrellen. Kohtelee mua kuin kuningatarta joka ikinen päivä.
Mä olen aika pitkälti mutta vielä pari senttiä lyhyempi. Onko muööakin siis toivoa?
Tottakai on. Mua ei vois vähääkään kiinnostaa pituus, ja väitän että suurinta osaa naisista ei kiinnosta pituus kun mies kohtelee noin hyvin, kuin minun mieheni minua. :)
Olen täysin samaa mieltä, mutta varmaan on instabeibejä, joiden kriteerit ovat vähän eri.
Puhelias, rento ja mukava tyyppi. Ulkonäkö toissijaista jos juttu luistaa.
Olen huomannut että tytöille kelpaa
Varattu, perheellinen, mahakas, itseään tykö tuova papparainen.
Nutturan kiristäminen tuntuu täällä saakka