Tyttöystäväni petti minua opiskelijatapahtuman jatkojen päätteeksi...
Tyttöystäväni kertoi, että oli viime torstaina mennyt vieraan miehen luokse yökerhosta. Olivat harrastaneet seksiä, ja nyt sanoo että kaduttaa ja pyytelee anteeksi. En tiedä mitä ajatella, todella epätodellinen olo. Hän on 22 ja minä 23. En tiedä mitä tehdä, tuntuu niinkuin lattia olisi sortunut jalkojen alla
Kommentit (92)
No just tommosia naisia ne miehet valitsee...sitä saa mitä tilaa. Itse oon uskollinen enkä ikinä seurustellut.
Kyllä se seksielåmä kumminkin lopulta häviää. Haluatko muuten olla hånen kanssaan?
Downgreidaa se panoks. Käyt tyhjentämässä mällit siihen aina kun siltä tuntuu mutta ei mitään muuta juttua sen kanssa. Lepytysuhrina voit vaatia anaalipanoa.
Todella ikävä tilanne. Tuon takia en ole itse koskaan uskaltanut seurustella. Ei vaan pysty luottamaan naisiin. Sekoaisin varmaan tuossa tilanteessa.
Sinä päätät jatkosta.
Vihje: ei jatkoon.
Rajusti takaa kirjoitti:
Itse lähtisin etsimään mahtava muhkuraisen jullin ja menisin konttamaan sen eteen ja ottaisin putkeen.
Ai vttu, repesin 😅😅😅
– Täällä on ihan tavallista, että nelikymppinen mies asuu kämppisten kanssa ja juhlii viikonloppuna joka päivä. Arkena on sitten kaksi työtä, sillä sosiaalista elämää priorisoidaan. Suomessa aletaan heti nuoresta asti säästämään ja sijoittamaan, Linda vertailee.
Vierailija kirjoitti:
Rajusti takaa kirjoitti:
Itse lähtisin etsimään mahtava muhkuraisen jullin ja menisin konttamaan sen eteen ja ottaisin putkeen.
Ai vttu, repesin 😅😅😅
Itselleen vastaaminen on noloa.
Mitä nillität? Ei se järvi soutamalla kulu.
Vierailija kirjoitti:
Av on kyllä niin täynnä pettäjiä. Huhhuh.
Sulle on yllätys että jotkut parikymppiset pettää toisiaan tuhannen päissään? Et ole paljoa tainnut elämää nähdä, tuota kun tapahtuu valitettavan paljon vielä yli kolmekymppistenkin keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nillität? Ei se järvi soutamalla kulu.
Toi on niin huono. Ei se pilde ole mikään järvi.
Kaikkein paras olisi nyt laittaa homma poikki. Olette sen verran nuoria, että ei ole vielä mitään syytä antaa anteeksi ja keskustella ja "parantaa suhdetta" Se kuuluu sitten asiaan, jos vaikka 10v yhdessäolon jälkeen toiselle käy kännivahinko. Tossa vaiheessa ei pitäs olla syytä eikä tarvetta pettää, ja jos on, ni se ei keskustelulla parane.
Ota kokeneen neuvosta vaarin, uutta parempaa ehdokasta tilalle. Jos tosta koitatte jatkaa, nin asia vaan kummittelee kaiken taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen 22-vuotias on vielä ihan kakara, ei mitään hallintaa missään asiassa. Vaihtoon vaan ja kypsempää naista tilalle
Kaksi lasta sopii yhteen, kuten sinä sovit yhteen toisen seniorin kanssa <3
Palstamiehen ulina on musiikkia korvilleni
Luulitko todellakin, että tyttöystäväsi harrastaisi seksiä koko loppuelämänsä ainoastaan sinun kanssasi? Mieti myös järjellä, että mitä se haittaa vaikka harrastikin seksiä toisen miehen kanssa.
Luultavasti tyttöystävääsi ei kiinnosta tarpeeksi olla sun kanssa.
Sellaisia ne 'tapahtumat' joidenkin osalta ovat, varsinkin jos vielä läträilee viinaksien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No just tommosia naisia ne miehet valitsee...sitä saa mitä tilaa. Itse oon uskollinen enkä ikinä seurustellut.
Ei tuolla naamalla.
Av on kyllä niin täynnä pettäjiä. Huhhuh.