Tyttöystäväni petti minua opiskelijatapahtuman jatkojen päätteeksi...
Tyttöystäväni kertoi, että oli viime torstaina mennyt vieraan miehen luokse yökerhosta. Olivat harrastaneet seksiä, ja nyt sanoo että kaduttaa ja pyytelee anteeksi. En tiedä mitä ajatella, todella epätodellinen olo. Hän on 22 ja minä 23. En tiedä mitä tehdä, tuntuu niinkuin lattia olisi sortunut jalkojen alla
Kommentit (92)
Jätä se, tuskin jää ensimmäiseen kertaan.
t.m25
P*ska juttu. Pääset kuitenkin vielä yli vaikka juuri nyt ei siltä tunnu. Itse roikuin tuon ikäisenä pojassa josta välitin vain kaveritasolla ja niinhän siinä lopulta kävi että petin. En ole asiasta ylpeä. En kertonut poikaystävälle pettämisestä vaan erosin. En haluaisi sanoa tätä aloittaja sinulle, mutta en usko että tyttöystäväsi rakastaa ja kunnioittaa sinua niinkuin parisuhteessa kuuluisi rakastaa ja kunnioittaa. Olet todella nuori vielä, tuon kkäisenä ei kannata sitoa itseään johonkin sellaiseen mikä on noin hataralla pohjalla.
Jätä se ellet halua avointa suhdetta, voit sitä sitten ehdottaa.
Opettele itse olemaan alfa, äläkä ole tussun alla.
Itsellä sama kokemus aikoinaan. Nyt jälkikäteen olisi kannattanut heti mennä lyhyt terapiaan. Auttaa juuri tälläisiin kriiseihin. Itsellä tilanne seitsämän vuotta sitten ja ensimmäiset 3 vuotta meni ihan paskana. Ei mikään nopea toipuminen siis. Nykyisin uusi parisuhde, jonka kanssa naimisissa ja lapsikin tuloillaan. Myönnän, että joku temppari mainos saattaa saada trigger pisteet huutamaan vieläkin, mutta noin yleisesti ottaen olen jo sujut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko anaaliseksiä?
Ei. Tyttöystäväni tykkää normaalista seksistä. Ei paskaröörien rassailusta.
Ap
Niin, sinun kanssasi
Vierailija kirjoitti:
Nuo on kovia iskuja tuossa iässä - ja kyllä vanhemmitenkin. Varmin ja helpoin tie on jatkaa matkaa tovi yksin ja sitten vaan kohti parempaa ihmissuhdetta.
M41
Ei tuo ole homo ja parempia naisia hän ei tule löytämään
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaiset parikymppiset likat oo koskaan luotettavia
Höpö höpö. Olen ollut tuon ikäisestä asti saman miehen kanssa enkä koskaan lähelläkään pettää, vaikka välissä on ollut pari pätkää toisen osapuolen opiskelijavaihtoa ja ulkomaankomennusta. Yhdessä ollaan nyt oltu reilu 20v. Toisille se ei ehkä ole niin justiinsa, mutta itse olen pysytellyt poissa tilanteista joissa pettäminen olisi edes mahdollista.
Jos ap haluaa varmasti uskollisen tyttöystävän, niin nykyinen kannattaa jättää ja katsella muita vaihtoehtoja. Tsemppiä, nyt on varmasti kamalaa mutta onneksi ajan kanssa helpottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko anaaliseksiä?
Ei. Tyttöystäväni tykkää normaalista seksistä. Ei paskaröörien rassailusta.
ApNiin, sinun kanssasi
No jos se on niin sairas, niin sitten ei tuo pettäminenkään haittaa. Joutaa mennä.
Mikäs tässä on ongelma? Tyttis kiertoon ja itse eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän onkin pikkukaluinen beta. Sen takia tyttö käynyt katsomassa kunnon miestä ..
Ajattele vaan: Hyvä kelpaa muillekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän onkin pikkukaluinen beta. Sen takia tyttö käynyt katsomassa kunnon miestä ..
Pistät ap naikkosen luiskaan ja vietät mukavia poikamiespäiviä tonne 35v asti. On muuten tossa iässä kysyntää lapsettomalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan sitä, käykää kokemus keskustellen läpi ja sitten eteenpäin.
Ei tuossa ole mitään keskusteltavaa. Pettämisessä ainoa ratkaisu on ero. Mitä nopeammin niin sitä parempi..Minä olisin jo heittänyt naisen tavarat ulos. Ei kiinostaisi mihin menee kunhan häipyy näkösältä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvi soutamalla kulu.
Ei kulu ei. Sen sijaan tunteet, luottamus ja parisuhde kuluu, mikäli asioista ei ole sovittu etukäteen.
Ap: laita tyttöystäväsi vaihtoon. Älä kuluta aikaasi uskottomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvi soutamalla kulu.
Ei se kulu mutta mulle se olisi pilaantunut järvi pettämisen jälkeen.
Nuo on kovia iskuja tuossa iässä - ja kyllä vanhemmitenkin. Varmin ja helpoin tie on jatkaa matkaa tovi yksin ja sitten vaan kohti parempaa ihmissuhdetta.
M41