Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni petti minua opiskelijatapahtuman jatkojen päätteeksi...

Vierailija
12.04.2022 |

Tyttöystäväni kertoi, että oli viime torstaina mennyt vieraan miehen luokse yökerhosta. Olivat harrastaneet seksiä, ja nyt sanoo että kaduttaa ja pyytelee anteeksi. En tiedä mitä ajatella, todella epätodellinen olo. Hän on 22 ja minä 23. En tiedä mitä tehdä, tuntuu niinkuin lattia olisi sortunut jalkojen alla

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero... Näitä tuli nähtyä aikoinaan 10v sitten. Ero on ainoa oikea ratkaisu.

Vierailija
2/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla naisilla usein tarve kokea salamaihastuksia, ei se sen vakavampaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon vaan

Vierailija
4/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuiko?

Vierailija
5/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä, käykää kokemus keskustellen läpi ja sitten eteenpäin.

Vierailija
6/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu. Sinuna en jatkaisi suhdetta, tuskin parantaa tapansa. Toivon, että löydät arvoisesi, luotettavan tyttöystävän. Tsemppiä sinulle !

Vierailija
7/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen 22-vuotias on vielä ihan kakara, ei mitään hallintaa missään asiassa. Vaihtoon vaan ja kypsempää naista tilalle

Vierailija
8/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bänät. Olet nuori ja jossain muualla on parempia ihmisiä.

Vierailija
9/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa kokemusta ilo irti - eli kysy tyttöystävältä, haluaako hän jotain uutta teidän kanssakäymiseen.

Vierailija
10/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin etsimään mahtava muhkuraisen jullin ja menisin konttamaan sen eteen ja ottaisin putkeen.

Vierailija
11/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen erikoisin käänne on se, ettei pettäjä juurikaan ajattele petettävää tai hänen valintojaan siinä vaiheessa, kun menee viettiensä mukana.

Sellainen kumppani kannattaa pitää, joka osaa tuossa tilanteessa kääntää selkänsä ja kävellä pois.

Mitä sinä haluat? Voitko enää luottaa kumppaniisi? Kyse on kuitenkin luottamuksen pettämisestä. Voitko/haluatko tehdä töitä itse luottamuksen saamiseksi takaisin ja onko hän sen arvoinen?

Älä katkeroidu. Ihmiset on yksilöitä ja tekevät omia valintojaan, myös sinä. Olet myös vielä nuori, joten ajan kanssa löydät vielä halutessasi uuden kumppanin.

Vierailija
12/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämisen erikoisin käänne on se, ettei pettäjä juurikaan ajattele petettävää tai hänen valintojaan siinä vaiheessa, kun menee viettiensä mukana.

Sellainen kumppani kannattaa pitää, joka osaa tuossa tilanteessa kääntää selkänsä ja kävellä pois.

Mitä sinä haluat? Voitko enää luottaa kumppaniisi? Kyse on kuitenkin luottamuksen pettämisestä. Voitko/haluatko tehdä töitä itse luottamuksen saamiseksi takaisin ja onko hän sen arvoinen?

Älä katkeroidu. Ihmiset on yksilöitä ja tekevät omia valintojaan, myös sinä. Olet myös vielä nuori, joten ajan kanssa löydät vielä halutessasi uuden kumppanin.

Samaa mieltä.  Hyvä kommentti! 

-eri

Vierailija
13/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siksi että sellaiset on helppo kaapata mukaansa kapakista jotka seukkaa ovat oppineet jo vakituiseen munaan ja vähän kun ´kehuu niitä ja tarjoaa keskioluet voikin siirtyä taksiin ja kotia hoonaamaan. mällin irrottua voikin pistää tyttösen poikkiksen luo jos se maksaa taksin.

näin se homma on toiminut

joskus ovikello soinut ja joku jätkä ollut siellä karheena kun olen laskenut välimällit sen   muijaan

so what naiset on niin lojaaleita nykyään että antaa vaikka sellaselle jonka pappa ei ollut tuolla rajalla 1941

Vierailija
14/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset parikymppiset likat oo koskaan luotettavia

Vierailija
15/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle kävisi noin niin en katsoisi päivääkään. Pettäjät on ilmaa.

Vierailija
16/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin pettäminen on merkki siitä, et osaa pitää kumppaniasi seksuaalisesti tyydytettynä!

Eli katse peiliin.

Vierailija
17/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiset parikymppiset likat oo koskaan luotettavia

Naurettava yleistys

Vierailija
18/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanin pettäminen on merkki siitä, et osaa pitää kumppaniasi seksuaalisesti tyydytettynä!

Eli katse peiliin.

Harvoin tästä on kyse. Älä kuuntele tällaista ap. Syitä voi olla monia mutta vika ei ole sinun. 

Vierailija
19/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko anaaliseksiä?

Vierailija
20/92 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan itsekin pettänyt joten ei väliä. Jos ette muuten viihdy yhdessä voitte erota olla kavereita. Jos tykkäätte olla yhdessä molemmin puolin voitte jatkaa. Muistakaa aina tämä olette itsekin pettänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme