Tyttöystäväni petti minua opiskelijatapahtuman jatkojen päätteeksi...
Tyttöystäväni kertoi, että oli viime torstaina mennyt vieraan miehen luokse yökerhosta. Olivat harrastaneet seksiä, ja nyt sanoo että kaduttaa ja pyytelee anteeksi. En tiedä mitä ajatella, todella epätodellinen olo. Hän on 22 ja minä 23. En tiedä mitä tehdä, tuntuu niinkuin lattia olisi sortunut jalkojen alla
Kommentit (92)
Nuorilla naisilla usein tarve kokea salamaihastuksia, ei se sen vakavampaa ole.
Sattuuhan sitä, käykää kokemus keskustellen läpi ja sitten eteenpäin.
Kurja juttu. Sinuna en jatkaisi suhdetta, tuskin parantaa tapansa. Toivon, että löydät arvoisesi, luotettavan tyttöystävän. Tsemppiä sinulle !
Tuollainen 22-vuotias on vielä ihan kakara, ei mitään hallintaa missään asiassa. Vaihtoon vaan ja kypsempää naista tilalle
Bänät. Olet nuori ja jossain muualla on parempia ihmisiä.
Ottakaa kokemusta ilo irti - eli kysy tyttöystävältä, haluaako hän jotain uutta teidän kanssakäymiseen.
Itse lähtisin etsimään mahtava muhkuraisen jullin ja menisin konttamaan sen eteen ja ottaisin putkeen.
Pettämisen erikoisin käänne on se, ettei pettäjä juurikaan ajattele petettävää tai hänen valintojaan siinä vaiheessa, kun menee viettiensä mukana.
Sellainen kumppani kannattaa pitää, joka osaa tuossa tilanteessa kääntää selkänsä ja kävellä pois.
Mitä sinä haluat? Voitko enää luottaa kumppaniisi? Kyse on kuitenkin luottamuksen pettämisestä. Voitko/haluatko tehdä töitä itse luottamuksen saamiseksi takaisin ja onko hän sen arvoinen?
Älä katkeroidu. Ihmiset on yksilöitä ja tekevät omia valintojaan, myös sinä. Olet myös vielä nuori, joten ajan kanssa löydät vielä halutessasi uuden kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Pettämisen erikoisin käänne on se, ettei pettäjä juurikaan ajattele petettävää tai hänen valintojaan siinä vaiheessa, kun menee viettiensä mukana.
Sellainen kumppani kannattaa pitää, joka osaa tuossa tilanteessa kääntää selkänsä ja kävellä pois.
Mitä sinä haluat? Voitko enää luottaa kumppaniisi? Kyse on kuitenkin luottamuksen pettämisestä. Voitko/haluatko tehdä töitä itse luottamuksen saamiseksi takaisin ja onko hän sen arvoinen?
Älä katkeroidu. Ihmiset on yksilöitä ja tekevät omia valintojaan, myös sinä. Olet myös vielä nuori, joten ajan kanssa löydät vielä halutessasi uuden kumppanin.
Samaa mieltä. Hyvä kommentti!
-eri
juuri siksi että sellaiset on helppo kaapata mukaansa kapakista jotka seukkaa ovat oppineet jo vakituiseen munaan ja vähän kun ´kehuu niitä ja tarjoaa keskioluet voikin siirtyä taksiin ja kotia hoonaamaan. mällin irrottua voikin pistää tyttösen poikkiksen luo jos se maksaa taksin.
näin se homma on toiminut
joskus ovikello soinut ja joku jätkä ollut siellä karheena kun olen laskenut välimällit sen muijaan
so what naiset on niin lojaaleita nykyään että antaa vaikka sellaselle jonka pappa ei ollut tuolla rajalla 1941
Ei tuollaiset parikymppiset likat oo koskaan luotettavia
Jos minulle kävisi noin niin en katsoisi päivääkään. Pettäjät on ilmaa.
Kumppanin pettäminen on merkki siitä, et osaa pitää kumppaniasi seksuaalisesti tyydytettynä!
Eli katse peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaiset parikymppiset likat oo koskaan luotettavia
Naurettava yleistys
Vierailija kirjoitti:
Kumppanin pettäminen on merkki siitä, et osaa pitää kumppaniasi seksuaalisesti tyydytettynä!
Eli katse peiliin.
Harvoin tästä on kyse. Älä kuuntele tällaista ap. Syitä voi olla monia mutta vika ei ole sinun.
Olet varmaan itsekin pettänyt joten ei väliä. Jos ette muuten viihdy yhdessä voitte erota olla kavereita. Jos tykkäätte olla yhdessä molemmin puolin voitte jatkaa. Muistakaa aina tämä olette itsekin pettänyt.
Ota ero... Näitä tuli nähtyä aikoinaan 10v sitten. Ero on ainoa oikea ratkaisu.