Jyväskylän hyvät ulkoseksipaikat?
Missä porukka käy näin ilmojen lämmetessä lempimässä Jyväskylässä tai lähialueella? Vinkkejä ja ehdotuksia tulemaan.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kiinnostaa, olisiko mahdollista päästä katselemaan miehen runkkaamista jossain Jyväskylässä tai lähialueella. N50
Voisin hyväillä klittaa samalla, kun mies runkkailee. Vinkkejä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kiinnostaa, olisiko mahdollista päästä katselemaan miehen runkkaamista jossain Jyväskylässä tai lähialueella. N50
Voisin hyväillä klittaa samalla, kun mies runkkailee. Vinkkejä nyt.
Hitto kun en ole alueelta. Ois just mun juttu, haaveillu kimppa runkusta kokeneen naisen kanssa. Ottakaapa joku koppi tästä ja tehkää nainen onnelliseksi!
M32
Viime päivinä, kun ollut aurinkoista, Jyväskylässä aktivoiduttu ulkona sekstailussa?
Sulkurannassa pyörii pervoja karkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Pönttovuoren vanha tunneli.
Siis Laukaan puolella?
Vaajakoskelta Kuopion suuntaan ja Ysitien Lemmikin kohdasta oikealle?
Touruvuoren luontopolun alkupäästä lähtee pieniä polkuja "sinne tänne". Niiden varrella pääsee nopeasti kivien/lohkareiden suojaan "harrastamaan". Maasto on kuivaa kangasmetsää eli hyvä "harrastuslusta"
Keljon voimalaitokselle menevän tien varressa on juuri ennen voimalaitosta on parkkipaikka (joku "sähkökoppi" siinä on rauhallunen paikka "autoharrastuksille" lähellä keskustaa. Toinen hyvä "autoharrastuspaikka" on uskottomien hautausmaan
parkkipaikka Seppälä kankaalla. Erittäin harvoin siellä on ketään muita ja kuitenkin aika suojaisa.
mä runkkaan aina jyväskylän isoimman hyppyrimäen alastulorinteessä kesäisin. jostain syystä mun on tehtävä se aina 97metrin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Naissaaren frisbeegolfreitin varrella olen kerran saanut takaapäin isoa melaa suureen, vanhaan mäntyyn nojaten. Mekonhelma vain ylös, pikkareita ei ollut.
Miehen vetäessä kalunsa ulos, havunneulasten päälle mäiskähti iso spermalasti.
Nahkasandaalista meni yksi remmi rikki tuolla reissulla. Muistan.
edellisen samantyylisen mätkähdysviestin kirjoitti 1 ja sama mies
Tule salmirannan vanhalle saunalle, savusaunan terassilla aurinkoisena päivänä kiva runkkailla. Olisi mahtavaa jos olisi joku nainen katsomassa...ehkä innostuisi koskemaankin...
Vierailija kirjoitti:
Kanavuorella pohjoisrinteellä
Varokaa kyitä siellä!
Ihanaa! kiitos vinkistä ;) varmasti tuun katselemaan seuraavan kerran kun aurinko hyväilee....n50
Jyväskylä on ihan runkku mesta joka puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylä on ihan runkku mesta joka puolelta.
Täh? Eihän siellä tartte yksin runkata. Baarit täynnä opiskelijatyttöjä ja nuorten poikien pyllyjä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! kiitos vinkistä ;) varmasti tuun katselemaan seuraavan kerran kun aurinko hyväilee....n50
Minäkin tuun