Jyväskylän hyvät ulkoseksipaikat?
Missä porukka käy näin ilmojen lämmetessä lempimässä Jyväskylässä tai lähialueella? Vinkkejä ja ehdotuksia tulemaan.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Kanavuorella pohjoisrinteellä
Eiks siellä ole hirveän jyrkkää ja paljon kasvillisuutta?
Mistä lähteä kiipeämään rinnettä? Minne auto?
Ennen käytiin vaimon kanssa Ankeriasjärventiellä dogging meningissä. Nythän siinä on joku teollisuusalue. Uusi paikka pitäisi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auton voi jättää mihin vaan E63 varteen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen käytiin vaimon kanssa Ankeriasjärventiellä dogging meningissä. Nythän siinä on joku teollisuusalue. Uusi paikka pitäisi löytää.
Ankeriasjärventien päässä haaroittui tie vasemmalle (toki oikeallekin), jonka perällä joku lämpökeskus tmv. aidattu alue. Nykyistä tilannetta en tiedä mullistuksien jälkeen.
Siellä tien päässä muutama vuosi sitten olen käynyt yhden kaverin kanssa pariin otteeseen. Oli tosi kiihottavaa kesämekossa pikkareitta ja liiveittä. Yhdenkin kerran apukuskin paikalta laskeutuessani (iso auto hänellä) halusin hänen ottavan minut seisten edestäpäin. Nostin oikean jalkani auton sisälattian tasalle, jotta jalkovälini olisi mahdollisimman avoimena. Hänen kalunsa on isoin, jonka olen koskaan livenä nähnyt, joten edestäpäin nainti onnistuisi hyvin.
Muistan sen molemminpuolisen kiiman, jonka nainti seisten ja kasvokkain tuotti. Hän hieroi rintojani, suuteli, huokaili. Minä olin kuin kuningatar, jota kairattiin ja käytettiin. Sitä halusinkin. Lopulta mies laukesi sisääni.
Kun hän veti kalunsa pillustani, hiekkatielle lätsähti iso spermalasti. Kiihottavaa.
Olisiko muuten sinua ja vaimoasi joskus mahdollista päästä seuraamaan, kun naitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auton voi jättää mihin vaan E63 varteen.
E63:lta on aika pitkä matka kävellä Kanavuoren pohjoisrinteelle, eikä ko. tielle voi kyllä autoaan jättää kuinka sattuu.
Ehdottakaa hyviä paikkoja harrastaa luonnossa seksiä Jyväskylässä ja ympäristössä!
Vierailija kirjoitti:
Harjun portaat
Siellä, missä sut siitettiin kännissä.
Älkää.nyt hyvät ihmiset kertoko. Ap on todennäköisesti trenssitakkirunkkari, ja menee puskaan noihin paikkoihin kyttäämään. Ja jos ei ap ole, niin kyllä tällä palstalla keskisuomirunkkareita riittää.
Viitaniemen uimarannan takana rinteessä. Taulumäen puolelta pääsee helposti.
Satamassa, Jyväskylä kyltin päällä. Siinä voi tehdä kaikki asennot.
Kuusikon reunamilla pälvi pillua.
Korkeakoskenlahden ulkoilureittien tuntumassa on annettu rakkautta parille opiskelijatytölle. Ujoimpien kanssa on pitänyt ottaa huone hotellista.
Hankasalmella, sieltä löytyy niin miehet kuin upeat naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoskenlahden ulkoilureittien tuntumassa on annettu rakkautta parille opiskelijatytölle. Ujoimpien kanssa on pitänyt ottaa huone hotellista.
Missä asennossa ovat rakkautta saaneet? Seisten takaapäin? Kumilla vai ilman?
Mihin aikaan vuorokaudesta?
Vierailija kirjoitti:
Hankasalmelta löytyy ainakin yksi upea mies, jonka kanssa olen saanut luonnossakin nautiskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankasalmelta löytyy ainakin yksi upea mies, jonka kanssa olen saanut luonnossakin nautiskella.
On täälä useampikin?Mitkäol etu kirjaimet ja sitten hmm taka kirjaimetkin`?
Tänään on ihan täydellinen päivä korkata luontopuuhastelu!
Joskus muuten tullut puuhasteltua myös Leppälahden uimarannan pukukopissa, sellainen katoton suoja lähinnä.
Olin tapani mukaisesti käynyt uimassa töiden jälkeen, ja aikaisemmin viikolla suostunut sokkotreffeille, jotka aikataulutin tuonne rannalle.
Tavatessamme oli päivänselvää, että molemmat halusivat vain yhtä asiaa. Joten siirryttiin pukkarin puolelle. Itsellä oli vielä biksut päällä, ja mies oli täydessä taisteluvalmiudessa. Biksunhousut alas ja yläosa ylös. Mies kaivoi kalunsa housuistaan ja tunki sen takaapäin järviraikkaaseen pilluuni. Hän huohotti ja puristeli samalla työntöjen tahdissa heiluvia rintojani. Ei hän kauaa kestänyt. Laukesi sisääni. Oltiin vähän hämillään, joten aloin pukea lähteäkseni, ja hänkin lähti aika hiljaisena.