Mitä teillä on tai ei ole puolison kanssa yllänne yhteisessä vuoteessa, siis yöllä.
Kommentit (22)
Ei mitään meillä kummallakaan, helpottaa hyvin paljon lähestymistä. Meillä kummallakin lupa tehdä toisillemme mitä haluamme ja milloin haluamme, vaikka ollaankin pitkässä liitossa, tai ehkä just siksi.
Peiton alla alasti. Aiemmin en halunnut nukkua alasti, mutta mieleni muuttui heti, kun pääsimme muuttamaan kylmästä asunnosta lämpimään. Olemme mieltyneet aamuseksiin, niin siihenkin on helppo ryhtyä, kun on valmiiksi alastomana sängyssä.
Sarkapuvun ja kumpparit heitän pois.
Miehellä alushousut, itse nukun alasti
Minä nukun yleensä aina alasti, korkeintaan stringit jalassa. Mies nukkuu yleensä boksereillaan mutta joskus myös alasti.
Lisäkysymys on, että entäs jos peitto heiluisi? Ei mitään on aika tylsä. Enkä ole ketjun aloittaja.
No meillä saa tosiaan koskea mihin vain ja milloin vain.Niin myös tehdään. Aika paljon naidaan sitten ja mies tekee minullekaikkea kivaa - monasti päivässä. Mutta yöllä yleensä kyllä nukutaan.. jos vaan voidaan. Pientä unen puutosta on, kun toisella olkapää kipeä ja toisellalonkka.
Vanhuus ei tuu yksin. ei ees yöllä!
Vierailija kirjoitti:
No meillä saa tosiaan koskea mihin vain ja milloin vain.Niin myös tehdään. Aika paljon naidaan sitten ja mies tekee minullekaikkea kivaa - monasti päivässä. Mutta yöllä yleensä kyllä nukutaan.. jos vaan voidaan. Pientä unen puutosta on, kun toisella olkapää kipeä ja toisellalonkka.
Noin monta lausetta kirjoitit etkä siltikään (tälläkään kertaa) onnistunut vastaamaan ap kysymykseen. 😅
Miehellä alkkarit, mulla pikkarit ja yöpaita.
Joskus alasti, yleensä itsellä paita ja alushousut, miehellä boxerit.
Vierailija kirjoitti:
Lisäkysymys on, että entäs jos peitto heiluisi? Ei mitään on aika tylsä. Enkä ole ketjun aloittaja.
Komentaisin koiran pois sängystä.
Itsellä bokserit, vaimolla paita ja pikkarit.
Seksin jälkeen itse yleensä alasti, vaimo saattaa pukea pikkarit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin monta lausetta kirjoitit etkä siltikään (tälläkään kertaa) onnistunut vastaamaan ap kysymykseen. 😅
Kun nyt satun haahhaaa olemaan ap.
Enköhän sanonut että alastomia ollaan.
Mitä ihmetta vettuilet stalkkari?!
Vierailija kirjoitti:
Itsellä bokserit, vaimolla paita ja pikkarit.
Seksin jälkeen itse yleensä alasti, vaimo saattaa pukea pikkarit
Miksi ihmeessä?
Lapsena jo vanhemmat sanoivat ettei mitää alsuvaatteita yöllä pidetaä.
Tåmäpidetty aina. Ja onhan niiden saatava ilmaa! kuka haluaa hautuneet elimet naamalleen.
Molemmat nukumme muuten alasti, mutta villasukat on kummallakin jalassa 😁
Vain täkki.
Ex Rva