Mistä löydän itselleni miehen, jonka kanssa harrastaa seksiä, jota mieheni haluaa katsella?
Onko vinkkejä, miltä foorumilta etsiä mies, jonka kanssa harrastaisin seksiä, jota puolisoni haluaisi katsella?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan helpommin löytyy, kun kerrot itsestäsi hieman lisää. Minkä ikäinen oot jne.
27 vuotta. Ujohko. Vaalea. Urheilullinen.
Eiköhän nuori urheilullinen nainen löydä seksiseuraa mistä vain. Itsekin voisin olla käytettävissä.
Kirjoita rohkeasti vaikka mulle. Strongbull205 ja loppuosaksi gmailin löpinär. Olen mukava, fiksu, komea ja osaava. Tulemme taatusti viettämäämään hienoja hetkiä...
Samaa mieltä edellisen kanssa. Olen myös käytettävissä, jos hoikkavartaloinen 49v kiinnostaa
Anna miehen etsiä! Hänellä tässä on omaa intressiä!
Anna miehesi etsiä! Hänellähän tässä on intressiä!
Kuulostaa todella hyvältä. Mistä päin etsit miestä? Voit hyvin laittaa vaikka tinderiin kuvasi ja kerrot mitä haluat. Rajaa vaan kasvot pois.
Kerro meille, miten asia etenee?
Vierailija kirjoitti:
Anna miehen etsiä! Hänellä tässä on omaa intressiä!
Tämä voisi olla hyvä idea. Ehdotan tätä.
Itse koen ajatuksen työläänä ja nolona lähteä ehdottelemaan vieraille miehille tällaista järjestelyä. Miehille todennäköisesti, jopa entuudestaan toisilleen tuntemattomien, helpompaa alkaa jutella puolisoistaan, seksistä, kuvioista ym. ja ehdottaa jotain tällaista.
Aisurimiesten kokemuksia ja mielipiteitä oli kiva kuulla.
en usko (ainakaan yhdeltäkään, ns.normiseksi) että se olisi mitenkään 'vaikeaa/mahdotonta/tms.' koska: elämmehän 'loputtomassa digitaalisessa verkkomaailmassa', kaikki on mahdollista. ajatus, ihan sinällään (itselleni, ainakin, heteromies) on kovin kaukainen, että harrastaisi vieraan naisen kanssa seksiä. ja toinen mies (miksi. ihmeessä=pervoko?) sitä sitten ja 'muka vain', ainoastaan: 'katselisi'? itse en voisi nähdä sitä 'aktia/näytelmää/tms.', omalta kohdaltani, mitenkään mahdolliseksi skenaarioksi. ehkä. ainoa mahdollinen (lähes,'kuvitteellinen'..) vaihroehto olisi, että ko.'akti/näytelmä' toteutettaisiin: panisin tuota vierasta naista 'kuinvillisikaa',tms. 'rajua seksi'touhuu. mutta paikalla ei olisi (ketään. ainottakaan muuta ihmistä. ei ainakaan miestä!) vaan ainoastaan laite, jolla ko.'näytelmä' tallennettaisiin: puhelin/vid.kamera. se olisi ainoa ('kuvitteellisesti' ainakin) mahdollisuus, omalla kohdallani. joten, ei kun tsemppii sinne ..'etsintöihin'. onnee kyl tarvitaan, että vaateisiinne vastataan ja toiveenne ko.'näytelmästä' toteutuu. onnee vaan.
herää kysymys miksi miehesi pitäis katsoa kun herpes siirtyy toosaasi ja siitä miehesi kurkkuun?
Riippuu varmaan kuinka avoin olet asian kanssa. Voitko tehdä Tinder-profiilin jossa on kuvasi ja jossa sanot suoraan että haet panoseuraa miehen katseltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan kuinka avoin olet asian kanssa. Voitko tehdä Tinder-profiilin jossa on kuvasi ja jossa sanot suoraan että haet panoseuraa miehen katseltavaksi.
Juu, Tinderissä niin paljon kavereita yhteisistä urheilupiireistä, ettei tuu kyseeseen.
Oon kyllä lukenut monen suosittelevan tuttua miestä, niin on kuulemma jotenkin helpompaa.
Jotkut miehet kertoneet, että haluavat ensin, että heidän naisensa ja vieras mies tutustuvat kahdestaan, minkä jälkeen sitten kolmistaan tapaaminen: toisella miehellä ilmeisesti vähemmän suorituspaineita, kun ovat jo lähentyneet kaksistaan naisen kanssa.
Olen nyt päätymässä naapurissamme asuvaan, vaatimattomanoloiseen, jokseenkin asialliseen kaveriin. Mietin vain, että onkohan hän koskaan kuullut aisuroinnista ym. Mitä luulette, tietävätkö kaikki miehet, että tällaistä aisurointia tapahtuu? Hän siis ehkä nelikymppinen, sinkku, ehkä vähän erakkoluontoinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt päätymässä naapurissamme asuvaan, vaatimattomanoloiseen, jokseenkin asialliseen kaveriin. Mietin vain, että onkohan hän koskaan kuullut aisuroinnista ym. Mitä luulette, tietävätkö kaikki miehet, että tällaistä aisurointia tapahtuu? Hän siis ehkä nelikymppinen, sinkku, ehkä vähän erakkoluontoinen.
En usko, että kaikki tietävät tolla termillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli selvitänkö selkeästi suomenkielellä, että jos häntä kiinnostaa, voisimme tutustua harrastaaksemme seksiä, jota mieheni haluaa sitten katsella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli selvitänkö selkeästi suomenkielellä, että jos häntä kiinnostaa, voisimme tutustua harrastaaksemme seksiä, jota mieheni haluaa sitten katsella?
Joo, jotenkin noin olisi parempi lähestyä asiaa, tai ainakin itseeni tollainen lähestymistapa toimis paremmin.
Jotta toi homma toimii ja onnistuu, niin asiasta pitää kuitenkin puhua mielummin liikaa kuin liian vähän. Varsinkin kun kyse naapurista, niin joudutte sitä näkemään vielä ton jälkeenkin onnistuu se sitten tai ei.
Varmaan helpommin löytyy, kun kerrot itsestäsi hieman lisää. Minkä ikäinen oot jne.